:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Mun tarttee mennä nukkumaan, poju vaikuttaa tosi levottomalta taas Toivottavasti saatais edes jonkun verran nukutuksi...Hyvää yötä! :wave:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Mun tarttee mennä nukkumaan, poju vaikuttaa tosi levottomalta taas Toivottavasti saatais edes jonkun verran nukutuksi...Hyvää yötä! :wave:
Kelpuutetaan syyksiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Sama juttu, meillä on vaatehuoneessa tommosia elfan ritiläkorihässäköitä ja oliskohan niistä nyt joku 3-4 täynnä pelkästään tytyn pieniä vaatteita ja sit on useampi muovikassillinen noiden lisäksi. Mut puolustukseksi on sanottava, että neidillä piti kyllä vaatetta ollakin refluksin ja oksentelun takia kun sai alvariinsa olla vaihtamassa-nyt ei kyllä enää tuota syytä ole, mut jostain syystä vaatetta taitaa olla edelleen ihan yhtä paljon... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No mulla on nyt ihan alk. 0.20 sent....jonku verran on kyllä mennyki!! tarkistin meinaan, et ainaki pöytävuokran verran tulee Loppu on sit plussaa ja sen ei niin väliks sitte...jos vähän vaivanpalkkaa =)
mut hitto jos ei kaikki mee, ni mitä mie niille teen
Niitä on PALJON :/
No sanos muuta, meidän kaveri- ja tuttavapiiriin ei neidin jälkeen ole syntynyt YHTÄÄN tyttöä poikia on sitten tullut kuusi kappaletta. Ettei ole paljon tarvinnut noita vaatteita jaella, yhden kaverin pojalle katsoin neidin pienimmistä vaatteista kaikki unisexit, mut eipä sellasia näissä isommissa kyllä ole, joita voisi pojalle ajatella.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kelpuutetaan syyksiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Sama juttu, meillä on vaatehuoneessa tommosia elfan ritiläkorihässäköitä ja oliskohan niistä nyt joku 3-4 täynnä pelkästään tytyn pieniä vaatteita ja sit on useampi muovikassillinen noiden lisäksi. Mut puolustukseksi on sanottava, että neidillä piti kyllä vaatetta ollakin refluksin ja oksentelun takia kun sai alvariinsa olla vaihtamassa-nyt ei kyllä enää tuota syytä ole, mut jostain syystä vaatetta taitaa olla edelleen ihan yhtä paljon... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No mulla on nyt ihan alk. 0.20 sent....jonku verran on kyllä mennyki!! tarkistin meinaan, et ainaki pöytävuokran verran tulee Loppu on sit plussaa ja sen ei niin väliks sitte...jos vähän vaivanpalkkaa =)
Miehän oon jo ihan kaikista pienimmät jo hävittäny....
Olispa joku kelle vois vaan antaa...pääsiskö vähän helpolla
Vaan ei enääAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Taidettiin Jahve jäädä kahestaan... :xmas:
No tänne ei oo tullu yhtään poikaa saati tyttöä :headwall: *kattoo murhaavasti mm veljensä suuntaan*Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No sanos muuta, meidän kaveri- ja tuttavapiiriin ei neidin jälkeen ole syntynyt YHTÄÄN tyttöä poikia on sitten tullut kuusi kappaletta. Ettei ole paljon tarvinnut noita vaatteita jaella, yhden kaverin pojalle katsoin neidin pienimmistä vaatteista kaikki unisexit, mut eipä sellasia näissä isommissa kyllä ole, joita voisi pojalle ajatella.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kelpuutetaan syyksiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Sama juttu, meillä on vaatehuoneessa tommosia elfan ritiläkorihässäköitä ja oliskohan niistä nyt joku 3-4 täynnä pelkästään tytyn pieniä vaatteita ja sit on useampi muovikassillinen noiden lisäksi. Mut puolustukseksi on sanottava, että neidillä piti kyllä vaatetta ollakin refluksin ja oksentelun takia kun sai alvariinsa olla vaihtamassa-nyt ei kyllä enää tuota syytä ole, mut jostain syystä vaatetta taitaa olla edelleen ihan yhtä paljon... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No mulla on nyt ihan alk. 0.20 sent....jonku verran on kyllä mennyki!! tarkistin meinaan, et ainaki pöytävuokran verran tulee Loppu on sit plussaa ja sen ei niin väliks sitte...jos vähän vaivanpalkkaa =)
No niin ne sivut sanoo, että we don`t provide internet sale :/ eikä siellä ole enää hintojakaan enää euroina, Viron kruunuina vaan. Liekö juttu sitten niin, että ovat saaneet sen verran suuren jälleenmyyjien verkoston, ettei tarvitse enää "harrastaa" nettimyyntiä...Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Heei kuulkaas Huppa immeiset :wave:
Oliko se ny niin ettei sieltä verkkokaupasta voi enää tilata vai mikä oli homman nimi?
Saanukka tuli näköjään meidän kaveriksi.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Vaan ei enääAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Taidettiin Jahve jäädä kahestaan... :xmas:
Missähän noita myydään täällä suomen kamaralla?? ku en löytänyt (osaa etsiä ) sieltä sivuiltakaa mitää jälleenmyyjiä tms..Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No niin ne sivut sanoo, että we don`t provide internet sale :/ eikä siellä ole enää hintojakaan enää euroina, Viron kruunuina vaan. Liekö juttu sitten niin, että ovat saaneet sen verran suuren jälleenmyyjien verkoston, ettei tarvitse enää "harrastaa" nettimyyntiä...Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Heei kuulkaas Huppa immeiset :wave:
Oliko se ny niin ettei sieltä verkkokaupasta voi enää tilata vai mikä oli homman nimi?
Mun on kyllä turha oman veljeni suhteen lasten vaatteiden antamista miettiä-siinä vaiheessa kun veli ja avokkinsa alkavat edes ajatella jälkikasvua, niin tytyn vaatteet voi jo luokitella retroiksi! Ei nääs lapset kuulu heillä ihan lähivuosien suunnitelmiin...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No tänne ei oo tullu yhtään poikaa saati tyttöä :headwall: *kattoo murhaavasti mm veljensä suuntaan*Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No sanos muuta, meidän kaveri- ja tuttavapiiriin ei neidin jälkeen ole syntynyt YHTÄÄN tyttöä poikia on sitten tullut kuusi kappaletta. Ettei ole paljon tarvinnut noita vaatteita jaella, yhden kaverin pojalle katsoin neidin pienimmistä vaatteista kaikki unisexit, mut eipä sellasia näissä isommissa kyllä ole, joita voisi pojalle ajatella.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kelpuutetaan syyksiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Sama juttu, meillä on vaatehuoneessa tommosia elfan ritiläkorihässäköitä ja oliskohan niistä nyt joku 3-4 täynnä pelkästään tytyn pieniä vaatteita ja sit on useampi muovikassillinen noiden lisäksi. Mut puolustukseksi on sanottava, että neidillä piti kyllä vaatetta ollakin refluksin ja oksentelun takia kun sai alvariinsa olla vaihtamassa-nyt ei kyllä enää tuota syytä ole, mut jostain syystä vaatetta taitaa olla edelleen ihan yhtä paljon... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No mulla on nyt ihan alk. 0.20 sent....jonku verran on kyllä mennyki!! tarkistin meinaan, et ainaki pöytävuokran verran tulee Loppu on sit plussaa ja sen ei niin väliks sitte...jos vähän vaivanpalkkaa =)
No, naapuriin on esikoinen tulossa ilmeisesti näillä näppäimillä, mut ei olla niin hyviä tuttuja, et edes ilmaseks viittisin tyrkyttää :/
No mun veli ja vaimonsa on mua 7v vanhempia eikä heillä oo vielä yhtään....joten :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mun on kyllä turha oman veljeni suhteen lasten vaatteiden antamista miettiä-siinä vaiheessa kun veli ja avokkinsa alkavat edes ajatella jälkikasvua, niin tytyn vaatteet voi jo luokitella retroiksi! Ei nääs lapset kuulu heillä ihan lähivuosien suunnitelmiin...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No tänne ei oo tullu yhtään poikaa saati tyttöä :headwall: *kattoo murhaavasti mm veljensä suuntaan*Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No sanos muuta, meidän kaveri- ja tuttavapiiriin ei neidin jälkeen ole syntynyt YHTÄÄN tyttöä poikia on sitten tullut kuusi kappaletta. Ettei ole paljon tarvinnut noita vaatteita jaella, yhden kaverin pojalle katsoin neidin pienimmistä vaatteista kaikki unisexit, mut eipä sellasia näissä isommissa kyllä ole, joita voisi pojalle ajatella.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kelpuutetaan syyksiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Sama juttu, meillä on vaatehuoneessa tommosia elfan ritiläkorihässäköitä ja oliskohan niistä nyt joku 3-4 täynnä pelkästään tytyn pieniä vaatteita ja sit on useampi muovikassillinen noiden lisäksi. Mut puolustukseksi on sanottava, että neidillä piti kyllä vaatetta ollakin refluksin ja oksentelun takia kun sai alvariinsa olla vaihtamassa-nyt ei kyllä enää tuota syytä ole, mut jostain syystä vaatetta taitaa olla edelleen ihan yhtä paljon... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No mulla on nyt ihan alk. 0.20 sent....jonku verran on kyllä mennyki!! tarkistin meinaan, et ainaki pöytävuokran verran tulee Loppu on sit plussaa ja sen ei niin väliks sitte...jos vähän vaivanpalkkaa =)
No, naapuriin on esikoinen tulossa ilmeisesti näillä näppäimillä, mut ei olla niin hyviä tuttuja, et edes ilmaseks viittisin tyrkyttää :/
Joo, siellä näkyyn olevan vaan ne Viron jälleenmyyjät. Täällähän on yks liike joka noita myy, mut muusta Suomesta en sitten tiedä. Luulis niitä kyllä jostain saavan, kun vauva-lehtikin oli syksyllä ottanut yhden Hupan haalarin talvihaalarijuttuunsa...Ja hintahan on kyllä täällä eri :/ pitäiskin varmaan käydä tuolla liikkeessä katsastamassa mitä nuo puvut siellä maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Missähän noita myydään täällä suomen kamaralla?? ku en löytänyt (osaa etsiä ) sieltä sivuiltakaa mitää jälleenmyyjiä tms..Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No niin ne sivut sanoo, että we don`t provide internet sale :/ eikä siellä ole enää hintojakaan enää euroina, Viron kruunuina vaan. Liekö juttu sitten niin, että ovat saaneet sen verran suuren jälleenmyyjien verkoston, ettei tarvitse enää "harrastaa" nettimyyntiä...Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Heei kuulkaas Huppa immeiset :wave:
Täällä sama homma ettei paljoo varastoida kannata, pikkusisko ei kyllä tee ja toinenki on sen 17 vuotta nuorempi minua nii on tainnu koit syödä sitä ennen vaatteetAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No mun veli ja vaimonsa on mua 7v vanhempia eikä heillä oo vielä yhtään....joten :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mun on kyllä turha oman veljeni suhteen lasten vaatteiden antamista miettiä-siinä vaiheessa kun veli ja avokkinsa alkavat edes ajatella jälkikasvua, niin tytyn vaatteet voi jo luokitella retroiksi! Ei nääs lapset kuulu heillä ihan lähivuosien suunnitelmiin...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No tänne ei oo tullu yhtään poikaa saati tyttöä :headwall: *kattoo murhaavasti mm veljensä suuntaan*Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No sanos muuta, meidän kaveri- ja tuttavapiiriin ei neidin jälkeen ole syntynyt YHTÄÄN tyttöä poikia on sitten tullut kuusi kappaletta. Ettei ole paljon tarvinnut noita vaatteita jaella, yhden kaverin pojalle katsoin neidin pienimmistä vaatteista kaikki unisexit, mut eipä sellasia näissä isommissa kyllä ole, joita voisi pojalle ajatella.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kelpuutetaan syyksiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Sama juttu, meillä on vaatehuoneessa tommosia elfan ritiläkorihässäköitä ja oliskohan niistä nyt joku 3-4 täynnä pelkästään tytyn pieniä vaatteita ja sit on useampi muovikassillinen noiden lisäksi. Mut puolustukseksi on sanottava, että neidillä piti kyllä vaatetta ollakin refluksin ja oksentelun takia kun sai alvariinsa olla vaihtamassa-nyt ei kyllä enää tuota syytä ole, mut jostain syystä vaatetta taitaa olla edelleen ihan yhtä paljon... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No mulla on nyt ihan alk. 0.20 sent....jonku verran on kyllä mennyki!! tarkistin meinaan, et ainaki pöytävuokran verran tulee Loppu on sit plussaa ja sen ei niin väliks sitte...jos vähän vaivanpalkkaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Täällä sama homma ettei paljoo varastoida kannata, pikkusisko ei kyllä tee ja toinenki on sen 17 vuotta nuorempi minua nii on tainnu koit syödä sitä ennen vaatteet
Mun veli on mua vajaan 4v nuorempi, että ehtiihän sitä vielä monta kertaa, mut veljeni tuntien sanoisin että palataan asiaan joskus kymmenen vuoden päästä!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No mun veli ja vaimonsa on mua 7v vanhempia eikä heillä oo vielä yhtään....joten :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mun on kyllä turha oman veljeni suhteen lasten vaatteiden antamista miettiä-siinä vaiheessa kun veli ja avokkinsa alkavat edes ajatella jälkikasvua, niin tytyn vaatteet voi jo luokitella retroiksi! Ei nääs lapset kuulu heillä ihan lähivuosien suunnitelmiin...
Mut toisaalta...jotku osaa yllättääkiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mun veli on mua vajaan 4v nuorempi, että ehtiihän sitä vielä monta kertaa, mut veljeni tuntien sanoisin että palataan asiaan joskus kymmenen vuoden päästä!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No mun veli ja vaimonsa on mua 7v vanhempia eikä heillä oo vielä yhtään....joten :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mun on kyllä turha oman veljeni suhteen lasten vaatteiden antamista miettiä-siinä vaiheessa kun veli ja avokkinsa alkavat edes ajatella jälkikasvua, niin tytyn vaatteet voi jo luokitella retroiksi! Ei nääs lapset kuulu heillä ihan lähivuosien suunnitelmiin...
No todettakoon ettei yllätä ellei sitten tosiaan yllätä, vauva siis! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mut toisaalta...jotku osaa yllättääkiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mun veli on mua vajaan 4v nuorempi, että ehtiihän sitä vielä monta kertaa, mut veljeni tuntien sanoisin että palataan asiaan joskus kymmenen vuoden päästä!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No mun veli ja vaimonsa on mua 7v vanhempia eikä heillä oo vielä yhtään....joten :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mun on kyllä turha oman veljeni suhteen lasten vaatteiden antamista miettiä-siinä vaiheessa kun veli ja avokkinsa alkavat edes ajatella jälkikasvua, niin tytyn vaatteet voi jo luokitella retroiksi! Ei nääs lapset kuulu heillä ihan lähivuosien suunnitelmiin...
Mie oon kyl luopunu toivosta :/ :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No todettakoon ettei yllätä ellei sitten tosiaan yllätä, vauva siis! :xmas:
Tää myös..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Vois kyllä nukkumaan alkaa mennä...
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Tää myös..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Vois kyllä nukkumaan alkaa mennä...
Mies lähti saunailtaan ja ite päätin että vois mennä kymppiin mennessä nukkumaan.. ja pyh...