En pysty totaalista karkkilakkoa tekemään millään ja painoo pitäis saada pois kiivaasti ennen kesää...ja muutenkin :xmas: . Ostin tänään ravitsemusterapeutin kehoituksesta välipalamyslipatukoita (olis hyvä vaihtaa suklaalevyn asemesta kuulemma tuollaiseen patukkaan)...mutku mutku meni koko paketti päivän aikana... Oisko kuus... *näkee silmissään aamupuntarin säröilevän*Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Ole hyvä vaan! :saint: *tarjoaa salmiakkeja*
*hakee kurling mopin ja kiillottaa tietä nopeammaksi* :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:No niin, minuutti aikaa ehtiä sohvalle :wave:
Tänks... nyt mä meen oikeestiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*hakee kurling mopin ja kiillottaa tietä nopeammaksi* :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:No niin, minuutti aikaa ehtiä sohvalle :wave:
Sama! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:... suurimmat ongelmat on mulla juuri karkinsyönti ja makeanhimo kun juon kahvia.
Koita löytää edukkaasti vaikka käytettynä HuppaaAlkuperäinen kirjoittaja Hissukka:Nyt mulla onkin sitten ongelma kun tuo pahuksen Huppa lopetti nettimyynnin :snotty: että mistä löydän vk-puvut molemmille muksuille.