Sitä ku ei aikunen ihminen osaa mitää tehä yksin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Tää myös..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Vois kyllä nukkumaan alkaa mennä...
Mies lähti saunailtaan ja ite päätin että vois mennä kymppiin mennessä nukkumaan.. ja pyh...
Mut aikuisuus onkin ihan ylimainostettua!Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Sitä ku ei aikunen ihminen osaa mitää tehä yksin :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Tää myös..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Vois kyllä nukkumaan alkaa mennä...
Mies lähti saunailtaan ja ite päätin että vois mennä kymppiin mennessä nukkumaan.. ja pyh...
Kuulostaa jotenkin ihanan tutulta! Meillä on nyt jostain syystä puurolakko, ainoa mitä huolii on Semperin purkkipuurot. Jostain syystä ne taas kelpaa hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:Hissukka, annoin tytsylle tänään lusikan käteen ja annoin syödä puuroa itse. Voi kiesus, mutta oli sitten puuroa joka paikassa Pöydällä varmaan desin verran, lattialla, mun hiuksissa, tytöllä joka puolella....
Oon kyllä aiemminkin antanut lusikan, mutta nyt koitin oikein opastaa mitä sillä tehdään ja osashan se ottaa puuroa ja vivuta sen samaa vauhtia lattialle Tai no, meni sitä kai pari lusikallista ihan suuhunkin asti :heart:
Meidän likalla turposi kans jalka ja oli parikin päivää turvoksissa. Näytti hurjan näköiseltä kun toinen reisi oli reilusti paksumpi kuin toinen. samoin se punainen läikkä oli pari päivää.Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Meillä muute pojalla turpos jalka, se rokotuskohta, melko isoksi ja siihe tuli myös punanen iso läikkä. Nyt oli onneksi jo hieman laskeutunu ja punanenkaa ei ollu nii punanen enää. Mitä lie yliherkkyyttä tai jotain..
Höh, meillä kestää pari viikkoa ennenku saa koevedokset...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Täällä! :wave:
Kävin tänään hakemassa pojan 1v kuvien koevedokset. Onpas taas vaikee valinta edessä...
Meillä 3 pv... On sitte eroja noissakin... :xAlkuperäinen kirjoittaja verkkis:Höh, meillä kestää pari viikkoa ennenku saa koevedokset...Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Täällä! :wave:
Kävin tänään hakemassa pojan 1v kuvien koevedokset. Onpas taas vaikee valinta edessä...
Mä liuotin sen ja sitte imasin sen tuohon Panadol-lääkeruiskuun. Kuitenkin nopeasti aloin antamaan tuota nestemäistä Panadolia!!! On paremman makuista ja ainakin paremmin maistuu ipanoille. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Miten muuten annatte tuon Pamol-F:n? Aika hankalaa on lusikalla yrittää saada menemään, kun poju ei tykkää siitä yhtään.