Noniin, kyllä sitä nyt täällä metelöidään, mut annas olla muina iltoina, ku mä oon täällä huudellu porukoita, ni ei näy ei kuulu! Yhtäkin selkenevää poutapilveä täs jonain iltana oikein erikseen kaipailin, ni tuliko??? Ei tullu. *melkein palko nenässä* :kieh: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Kylläpäs te olette vaisuja!!! |O |O
*hakkaa kattilankansia yhteen kiivaasti*
Meillä on tullut lämpöä/kuumetta muistaakseni jokaisesta saadusta rokotteesta... Eli ihan normaalia on. Enimmillään on kestänyt 4 päivää (influenssarokotteen eka satsista) ja sekin oli terveyskeskuksen mukaan täysin normaalia. Tosin yli 4 päivää ei sitten saisikaan kestää.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Piti ihan töistä tulla konsultoimaan teitä (vaikka onkin rikollista) kun en löytänyt netistä tietoa. Eikös se ollu ihan normaalia että lapselle tulee rokotteesta kuume ja että pistoskohta saattaa punoittaa? Tosin rokote oli jo eilen ja kuumetta on vieläkin :/
NORMAALIA?
Onhan siinä se ero, et ku ottaa piikin, ni tietää etukäteen, millon sen sairastaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Aika hassua muuten että influenssarokotteesta saattaa tulla 4pv:n kuume, ku niinhän se itse influenssakin iskiessään tekee... Mitä eroa siis??? Hakea tk:sta influenssakuume piikillä vai jostain pisaratartuntana??? *itsekseen hän miettii* :xmas:
:hug: Pikaista paranemista pienelle! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Meillä sairastaa poika edelleen :headwall:
No onhan se luomuversio tavallisesti aika lailla rajumpi sairaus, kuin rokotteesta johtuva lämpöily.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Aika hassua muuten että influenssarokotteesta saattaa tulla 4pv:n kuume, ku niinhän se itse influenssakin iskiessään tekee... Mitä eroa siis??? Hakea tk:sta influenssakuume piikillä vai jostain pisaratartuntana??? *itsekseen hän miettii* :xmas:
Jepulis, meillä pneumokokkirokote aiheutti pari löysää kakkaa.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kuumeen/lämmön lisäks näyttäis pojalla olevan aika löysällä maha, voiskohan sekin mennä rokotteen piikkiin?
Näin mäkin sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:No onhan se luomuversio tavallisesti aika lailla rajumpi sairaus, kuin rokotteesta johtuva lämpöily.
No todellakin... Ja mahdolliset jälkitaudit saattaa olla tosi vakavia. Pieni lämpöily rokotteesta johtuen nyt ei paljoa haittaa, jos ei muuta ole.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:No onhan se luomuversio tavallisesti aika lailla rajumpi sairaus, kuin rokotteesta johtuva lämpöily.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Aika hassua muuten että influenssarokotteesta saattaa tulla 4pv:n kuume, ku niinhän se itse influenssakin iskiessään tekee... Mitä eroa siis??? Hakea tk:sta influenssakuume piikillä vai jostain pisaratartuntana??? *itsekseen hän miettii* :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Me ollaan nyt päätetty (ja tehän tiedätte kuinka kauan mun päätökset pitää ) että ostetaan joko scootterit tai racet...ehkä scootterit, jos joku ei keksi hyvää syytä olla tekemättä niin :wave: