***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Kylläpäs te olette vaisuja!!! |O |O

*hakkaa kattilankansia yhteen kiivaasti*
Noniin, kyllä sitä nyt täällä metelöidään, mut annas olla muina iltoina, ku mä oon täällä huudellu porukoita, ni ei näy ei kuulu! Yhtäkin selkenevää poutapilveä täs jonain iltana oikein erikseen kaipailin, ni tuliko??? Ei tullu. *melkein palko nenässä* :kieh: ;) :whistle: :wave: :LOL: :LOL:

Mut nyt meen nukkumaan tai siis toivon, että saisin nukkua, ku on kaks yötä jo menny ketuille :eek: Ja huonolta näyttää nytkin merkit, poika on tosi tukossa ja oksenteli äsken limaa :x :( Mutta hyvää yötä kaikille! :wave:
 
Mäpäs en vielä meekään, vaan kerron, että oltiin tänään koko perhe uimassa uimahallissa ja neiti tykkäs kovasti. Esikoinenkin on sen verran jo iso, että pysty itekseen touhuamaan lasten altaassa, kun oltiin hetki kolmistaan miehen ja neidin kanssa "vauva-altaassa". Esikoisella loppu tällä viikolla uimakoulu ja kyllä toi näyttää jotenkin osaavan uida. =)

Poika siis tuli viime viikolla ekalta uimakoulukerralta ja kerto, että oli oppinut uimaan. No enhän mä uskonut, mutta kovasti loppupalautteessa ohjaajat väittivät, että poika osaa uida 10 m. =)
 
Senkin vielä kerron, että meillä neidin suu on alkanut aueta ihan uudella tavalla ruokapöydässä, kun on saanu kaks päivää samaa ruokaa muiden kanssa. :p =)

Nyt vaan on alkanut nirsoilla puuron kanssa. Mietin tänään, että pitäisköhän koittaa laittaa hitunen suolaa puuroon, jos alkais sit taas maistua.
 
Huomenia mammat :D Voi surku kaikkien sairastavien kanssa :hug: onkohan tuo samaa noroa mikä on sulkenut pohjoisessa sairaalaosaston kun on niin ärhäkkä tauti??? Pitkä oli myös se itämisaika vaikka itse taudin pitäis mennä nopeesti ohi :/ Onko kukaan koittanut noita semperin uusia lasten mehuja? Mä ostin kokeeks mut eipä neiti kovin niitä tykkää juoda, mielummin juo vettä tai maitoa :whistle: :wave:
 
Piti ihan töistä tulla konsultoimaan teitä (vaikka onkin rikollista) kun en löytänyt netistä tietoa. Eikös se ollu ihan normaalia että lapselle tulee rokotteesta kuume ja että pistoskohta saattaa punoittaa? Tosin rokote oli jo eilen ja kuumetta on vieläkin :/
NORMAALIA?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Piti ihan töistä tulla konsultoimaan teitä (vaikka onkin rikollista) kun en löytänyt netistä tietoa. Eikös se ollu ihan normaalia että lapselle tulee rokotteesta kuume ja että pistoskohta saattaa punoittaa? Tosin rokote oli jo eilen ja kuumetta on vieläkin :/
NORMAALIA?
Meillä on tullut lämpöä/kuumetta muistaakseni jokaisesta saadusta rokotteesta... Eli ihan normaalia on. Enimmillään on kestänyt 4 päivää (influenssarokotteen eka satsista) ja sekin oli terveyskeskuksen mukaan täysin normaalia. Tosin yli 4 päivää ei sitten saisikaan kestää.
 
Aika hassua muuten että influenssarokotteesta saattaa tulla 4pv:n kuume, ku niinhän se itse influenssakin iskiessään tekee... Mitä eroa siis??? :eek: :eek: Hakea tk:sta influenssakuume piikillä vai jostain pisaratartuntana??? *itsekseen hän miettii* :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Aika hassua muuten että influenssarokotteesta saattaa tulla 4pv:n kuume, ku niinhän se itse influenssakin iskiessään tekee... Mitä eroa siis??? :eek: :eek: Hakea tk:sta influenssakuume piikillä vai jostain pisaratartuntana??? *itsekseen hän miettii* :xmas:
Onhan siinä se ero, et ku ottaa piikin, ni tietää etukäteen, millon sen sairastaa :whistle: :kieh:
 
Käytiin ulkoilee kahden pienimmän kanssa, olipas ihana ilma :D Miten teillä muilla kun käytte ulkona niin yrittääkö tenavat syödä kaikkea? Meillä tuo tyty koko ajan yritti ja söikin lunta sekä havun oksan kun näki sitäkin piti maistaa, sitten saa olla nostelemassa ylös kun ei vielä kengät jalassa pääse itse :headwall: Mäkeä laski siskon kanssa ja kävi keinumassa, sieltä kun pois yritti viedä niin kauheen huudon kanssa vaan takas :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Aika hassua muuten että influenssarokotteesta saattaa tulla 4pv:n kuume, ku niinhän se itse influenssakin iskiessään tekee... Mitä eroa siis??? :eek: :eek: Hakea tk:sta influenssakuume piikillä vai jostain pisaratartuntana??? *itsekseen hän miettii* :xmas:
No onhan se luomuversio tavallisesti aika lailla rajumpi sairaus, kuin rokotteesta johtuva lämpöily. ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Aika hassua muuten että influenssarokotteesta saattaa tulla 4pv:n kuume, ku niinhän se itse influenssakin iskiessään tekee... Mitä eroa siis??? :eek: :eek: Hakea tk:sta influenssakuume piikillä vai jostain pisaratartuntana??? *itsekseen hän miettii* :xmas:
No onhan se luomuversio tavallisesti aika lailla rajumpi sairaus, kuin rokotteesta johtuva lämpöily. ;)
No todellakin... Ja mahdolliset jälkitaudit saattaa olla tosi vakavia. Pieni lämpöily rokotteesta johtuen nyt ei paljoa haittaa, jos ei muuta ole.
 
Me ollaan nyt päätetty (ja tehän tiedätte kuinka kauan mun päätökset pitää ;) ) että ostetaan joko scootterit tai racet...ehkä scootterit, jos joku ei keksi hyvää syytä olla tekemättä niin :wave:
 

Yhteistyössä