:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Säälittää tuo meidän pikkuinen kun sillä on taas niin hankalaa jäädä nukkumaan vaikka silmät ei pysy auki :'( Tää on aina tällaista kun sillä on vähänkään joku kipeä.
Kipeä ja turvoksissa ja violetti...ei pysty varaamaan painoa ollenkaan päkiälle. Kai se on oikeasti murtunu :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::hug:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Säälittää tuo meidän pikkuinen kun sillä on taas niin hankalaa jäädä nukkumaan vaikka silmät ei pysy auki :'( Tää on aina tällaista kun sillä on vähänkään joku kipeä.
Mites siun jalka? :wave:
Mä olin kuorruttamassa mokkapalojaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Voi ei :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kipeä ja turvoksissa ja violetti...ei pysty varaamaan painoa ollenkaan päkiälle. Kai se on oikeasti murtunu :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::hug:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Säälittää tuo meidän pikkuinen kun sillä on taas niin hankalaa jäädä nukkumaan vaikka silmät ei pysy auki :'( Tää on aina tällaista kun sillä on vähänkään joku kipeä.
Mites siun jalka? :wave:
Suus kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä olin kuorruttamassa mokkapalojaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
ei kun aukiAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Suus kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä olin kuorruttamassa mokkapalojaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mä tein päivällä suklaakakkua gluteiinittomasta jauheesta ja tein sitten kuorrutteenkin jauhopussin kyljessä olevan ohjeen mukaan. Tuli tosi valuvaista kuorrutetta. Hyvä kun mitään jäi ite kakun päälle. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä olin kuorruttamassa mokkapalojaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Niimpä... =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Hassua miten muuten jotkut yrittäjät pystyvät myymään paljon halvemmalla ku toiset. Esim. Uudet kuomut 09 väreillä toisessa paikassa 259+jalkapeitto 39 e ja toisessa 199 jalkapeitolla
En mäkään. Nuo kärryt on rattainakin superkätevät ja meillä on edelleen pehmeä koppa käytössä. Siitä on nyt vain otettu kovike pois, joten toimii vähän niin kuin lämpöpussina.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Meillä mennään edelleen yhdistelmillä. En oon ees harkinnu pois vaihtamista.
Meidän yhdistelmät osoittautuivat paskoiksi rattaiksi :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Meillä mennään edelleen yhdistelmillä. En oon ees harkinnu pois vaihtamista.
Ihan ok...rauhallinen viikko takana. Tottumista on kyllä siihen, että näkee koko ajan niin sairaita lapsia ja kun tietää että osa ei parane/selviäAlkuperäinen kirjoittaja Ieva:Mites Helmiksellä duunit?
Juu, sukulaisia tulee huomenna ja kummit sunnuntaina. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Onko teillä Muori kemut huomenna?
Kiirettä pitää, mutta nautin. Tietysti caset on välillä aika rankkoja meilläkin, mutta kuuluu työnkuvaan. Onneksi työporukka on mahtava.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mites Ievalla?
Ihan ehtaa 80-prosenttista leivintamargariiniä laitoin (laktoositonta tosin). Ohjeessa oli kyllä epäilyttävän paljon vettä. Muistaakseni muissa käyttämissäni ohjeissa ei oo ollu vettä lainkaan. Mutta kun nyt tosiaan tein kokonaan ton pussin kyljessä olevan ohjeen mukaan. Vaikka ei kai tavallisessa mokkapalakuorrutteessakaan taida olla mitään gluteeiinillista. Tein siis gluteiinitonta kakkua.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:En nyt tiedä mitä kuorrutetta Muori teki, mutta esim. suklaakuorrutetta mokkapaloihin ei voi tehdä juoksevasta tai kevyestä margariinista...ne ei jähmety. Ainoastaan voi ja ehkä 80% Oivariini jähmettyy.
Nimin. kokemuksen syvällä rintaäänellä