Kivaa :flower:Alkuperäinen kirjoittaja SEE:Mun porukat on tulossa Raumalta tänne! Pitäisi olla tossa tunnin päästä perillä joten kulutan aikaa kun miehet tuolla jo kuorsaa...
Jäävätkö yöksi?Alkuperäinen kirjoittaja SEE:Mun porukat on tulossa Raumalta tänne! Pitäisi olla tossa tunnin päästä perillä joten kulutan aikaa kun miehet tuolla jo kuorsaa...
Juu meil on kans märkä pyyhe sängynpäädyssä ja pääty koholla. Mut lämpötilan laskeminen ei tällasessa vanhassa talossa niin vain onnistukaan...paitsi jos avaan ikkunan... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:verkkis Tiedän tunteen! On tosi epätoivoinen olo ku tulee lapselle noita yskänpuuskia ja oksentavat sen takia... :/ Mä käytin ilmankostuttajaa (ufoa) öisin ja ripustin märän pyyhkeen sängyn lähelle... En tiiä auttoiko yskää hillitsevästi, mut ajattelin että vähän kostuttaisi limakalvoja.
Mä olen aina nostanut istuma-asentoon kun yskänpuuska tulee. Eipä siinä vissiin paljon pysty tekemään... :|
:hug:
*muoks. laskin myös makkarin lämpötilaa... En tiiä kyl auttoiko sekään, mut nää oli se mitä mä tein... :/
No teillä sitten on raha-asiat hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:melkeen innolla ootan lisää lomautuksia :ashamed: :xmas:
...enkä se lämpötila on sitten passeli!Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:lämpötilan laskeminen ei tällasessa vanhassa talossa niin vain onnistukaan...paitsi jos avaan ikkunan... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Jäävätkö yöksi?Alkuperäinen kirjoittaja SEE:Mun porukat on tulossa Raumalta tänne! Pitäisi olla tossa tunnin päästä perillä joten kulutan aikaa kun miehet tuolla jo kuorsaa...
Posti kulkee kun kusti polkee. Voiskohan tuo lama vaikuttaa? Mun sisko oli ainakin saanu ihan kotiin hoitovapaalla kirjeen yt-neuvotteluiden kulusta. Että on lamapostia sitte vietävänä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitehän lama vaikuttaa meidän töihin vai vaikuttaako mitenkään...en oo seurannu yhtään
En ymmärrä kysymystä :ashamed: Siis mun käsittääkseni just ton liman takia yskii, ku ei oo mitään jatkuvaa yskimistä vaan välillä tulee sellanen yskänpuuska ja sillon meinaa tukehtua limaansa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:verkkis onko siellä ihan limaa siis vai muuten vaan yskittää?
Ainaki sängyn pääpuolen nostasin ylös, jos et oo viel nostanu...
Jah pah...ei ne tulot vaan pienet menot :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:No teillä sitten on raha-asiat hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:melkeen innolla ootan lisää lomautuksia :ashamed: :xmas:
Et niinkun lama kasvattaa työtaakkaa...hyväAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Posti kulkee kun kusti polkee. Voiskohan tuo lama vaikuttaa? Mun sisko oli ainakin saanu ihan kotiin hoitovapaalla kirjeen yt-neuvotteluiden kulusta. Että on lamapostia sitte vietävänä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitehän lama vaikuttaa meidän töihin vai vaikuttaako mitenkään...en oo seurannu yhtään
Mä en niin välittäis pankista lisää ottaa. Siis, ihan meidän taloutta vaan tarkoitan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jah pah...ei ne tulot vaan pienet menot :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:No teillä sitten on raha-asiat hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:melkeen innolla ootan lisää lomautuksia :ashamed: :xmas:
Pankista saa lissää jos loppuu
Niin mäkin ajattelin, et just sopivan lämpöstä on Tiistaina illalla alkoi sairastaminen, ti-ke-yönä oli jo kuumetta.Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...enkä se lämpötila on sitten passeli!Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:lämpötilan laskeminen ei tällasessa vanhassa talossa niin vain onnistukaan...paitsi jos avaan ikkunan... :kieh:
Toivottavasti menisi pian ohitse tuo... :hug: Kauanko on kestänyt?
No sillon kannattaa "hyppyytellä" pää alaspäin, että lima valuis ulos =)Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:En ymmärrä kysymystä :ashamed: Siis mun käsittääkseni just ton liman takia yskii, ku ei oo mitään jatkuvaa yskimistä vaan välillä tulee sellanen yskänpuuska ja sillon meinaa tukehtua limaansa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:verkkis onko siellä ihan limaa siis vai muuten vaan yskittää?
Onko se influenssaan liittyvää yskää vai tavalliseen flunssaan? Meillä kun ei tuossa ekassa ollut juurikaan nuhaa vaan vain kovaa yskää...ja lapset yökkäsivät monesti öisin.Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:En ymmärrä kysymystä :ashamed: Siis mun käsittääkseni just ton liman takia yskii, ku ei oo mitään jatkuvaa yskimistä vaan välillä tulee sellanen yskänpuuska ja sillon meinaa tukehtua limaansa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:verkkis onko siellä ihan limaa siis vai muuten vaan yskittää?
No myö nyt joudutaa muutenki ottaa, ni ... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä en niin välittäis pankista lisää ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jah pah...ei ne tulot vaan pienet menot :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:No teillä sitten on raha-asiat hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:melkeen innolla ootan lisää lomautuksia :ashamed: :xmas:
Niimpä...ja jos ei meinaa lisää lapsia tehä, ni ainutlaatuinen tilaisuusAlkuperäinen kirjoittaja SEE:Tää on muuten nyt päättänyt että olen kotona 2010 syksyyn asti. Tuntuu tosi pitkältä ajalta mutta kyllä tää vuosikin sujahti niin nopeasti. Ihanaa ja antoisaa aikaa...
En mäkään. Päinvastoin; pistämme sivuun koko ajan vähäsen, vaikka ei kyllä kummallakaan onneksi olekaan pelkoa lomautuksista tai työpaikan menetyksestä.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mä en niin välittäis pankista lisää ottaa. Siis, ihan meidän taloutta vaan tarkoitan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jah pah...ei ne tulot vaan pienet menot :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:No teillä sitten on raha-asiat hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:melkeen innolla ootan lisää lomautuksia :ashamed: :xmas:
Eiköhän se sitten ensi viikon alkaessa pitäis alkaa helpottamaan...jos menee samaa kaavaa kuin meillä :hug: .Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Niin mäkin ajattelin, et just sopivan lämpöstä on Tiistaina illalla alkoi sairastaminen, ti-ke-yönä oli jo kuumetta.
Laitoin sulle tonne bökkernaan postiaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen: