***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

Meidän neiti sai sitten tänään ekaa kertaa hampurilaisen. Ihan Hesburgerissa käytiin. Mä kun oon sanonut, että yksvuotiaana saa syödä kaikkea, niin olihan miehen saatava tyttö viedä hampurilaiselle. :p

No meidän isä ja äiti sano kuulemma aikanaan, ettei karkkia tai kaljaa alle yksvuotiaalle. No mun isosisko sai sitten tädin mieheltä kaljapullon yksvuotislahjaks. :LOL: No ehkä se meni kuitenkin jonkun muun suuhun. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
verkkis Tiedän tunteen! On tosi epätoivoinen olo ku tulee lapselle noita yskänpuuskia ja oksentavat sen takia... :/ Mä käytin ilmankostuttajaa (ufoa) öisin ja ripustin märän pyyhkeen sängyn lähelle... En tiiä auttoiko yskää hillitsevästi, mut ajattelin että vähän kostuttaisi limakalvoja.

Mä olen aina nostanut istuma-asentoon kun yskänpuuska tulee. Eipä siinä vissiin paljon pysty tekemään... :|

:hug:

*muoks. laskin myös makkarin lämpötilaa... En tiiä kyl auttoiko sekään, mut nää oli se mitä mä tein... :/
Juu meil on kans märkä pyyhe sängynpäädyssä ja pääty koholla. Mut lämpötilan laskeminen ei tällasessa vanhassa talossa niin vain onnistukaan...paitsi jos avaan ikkunan... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mitehän lama vaikuttaa meidän töihin vai vaikuttaako mitenkään...en oo seurannu yhtään :whistle:
Posti kulkee kun kusti polkee. Voiskohan tuo lama vaikuttaa? Mun sisko oli ainakin saanu ihan kotiin hoitovapaalla kirjeen yt-neuvotteluiden kulusta. :whistle: Että on lamapostia sitte vietävänä. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
verkkis onko siellä ihan limaa siis vai muuten vaan yskittää?
Ainaki sängyn pääpuolen nostasin ylös, jos et oo viel nostanu...
En ymmärrä kysymystä :ashamed: :) Siis mun käsittääkseni just ton liman takia yskii, ku ei oo mitään jatkuvaa yskimistä vaan välillä tulee sellanen yskänpuuska ja sillon meinaa tukehtua limaansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mitehän lama vaikuttaa meidän töihin vai vaikuttaako mitenkään...en oo seurannu yhtään :whistle:
Posti kulkee kun kusti polkee. Voiskohan tuo lama vaikuttaa? Mun sisko oli ainakin saanu ihan kotiin hoitovapaalla kirjeen yt-neuvotteluiden kulusta. :whistle: Että on lamapostia sitte vietävänä. :LOL:
Et niinkun lama kasvattaa työtaakkaa...hyvä :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
lämpötilan laskeminen ei tällasessa vanhassa talossa niin vain onnistukaan...paitsi jos avaan ikkunan... :kieh:
...enkä se lämpötila on sitten passeli! :whistle:

Toivottavasti menisi pian ohitse tuo... :hug: Kauanko on kestänyt?
Niin mäkin ajattelin, et just sopivan lämpöstä on ;) Tiistaina illalla alkoi sairastaminen, ti-ke-yönä oli jo kuumetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
verkkis onko siellä ihan limaa siis vai muuten vaan yskittää?
Ainaki sängyn pääpuolen nostasin ylös, jos et oo viel nostanu...
En ymmärrä kysymystä :ashamed: :) Siis mun käsittääkseni just ton liman takia yskii, ku ei oo mitään jatkuvaa yskimistä vaan välillä tulee sellanen yskänpuuska ja sillon meinaa tukehtua limaansa.
No sillon kannattaa "hyppyytellä" pää alaspäin, että lima valuis ulos =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
verkkis onko siellä ihan limaa siis vai muuten vaan yskittää?
Ainaki sängyn pääpuolen nostasin ylös, jos et oo viel nostanu...
En ymmärrä kysymystä :ashamed: :) Siis mun käsittääkseni just ton liman takia yskii, ku ei oo mitään jatkuvaa yskimistä vaan välillä tulee sellanen yskänpuuska ja sillon meinaa tukehtua limaansa.
Onko se influenssaan liittyvää yskää vai tavalliseen flunssaan? Meillä kun ei tuossa ekassa ollut juurikaan nuhaa vaan vain kovaa yskää...ja lapset yökkäsivät monesti öisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
melkeen innolla ootan lisää lomautuksia :ashamed: :xmas: :LOL:
No teillä sitten on raha-asiat hyvin. :)
Jah pah...ei ne tulot vaan pienet menot :whistle: :kieh:
Pankista saa lissää jos loppuu :D
Mä en niin välittäis pankista lisää ottaa.
No myö nyt joudutaa muutenki ottaa, ni ... :kieh:
Sossustaki sanovat, että helpommalla pääsette, ku otatte lainaa :LOL: *muoks* Tottahan se kyllä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja SEE:
Tää on muuten nyt päättänyt että olen kotona 2010 syksyyn asti. Tuntuu tosi pitkältä ajalta mutta kyllä tää vuosikin sujahti niin nopeasti. Ihanaa ja antoisaa aikaa...
Niimpä...ja jos ei meinaa lisää lapsia tehä, ni ainutlaatuinen tilaisuus :D
Sellasena itse tätä pidän, kun neiti meidän viimeiseksi jää =)
Poikien kanssahan olin 7v yhtäpötköä kotona...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
melkeen innolla ootan lisää lomautuksia :ashamed: :xmas: :LOL:
No teillä sitten on raha-asiat hyvin. :)
Jah pah...ei ne tulot vaan pienet menot :whistle: :kieh:
Pankista saa lissää jos loppuu :D
Mä en niin välittäis pankista lisää ottaa. Siis, ihan meidän taloutta vaan tarkoitan.
En mäkään. Päinvastoin; pistämme sivuun koko ajan vähäsen, vaikka ei kyllä kummallakaan onneksi olekaan pelkoa lomautuksista tai työpaikan menetyksestä.

 
Mä oon muuten parinkin tutun perheen kanssa jutellu ja valittavat, kun eivät saa hoitotuen lisäosaa - ja mä saan. Ihan ei mee jakeluun, että miks mulla on asiat hyvin ja niillä huonosti, kun niillä ukko tienaa yli neljä tonnia kuussa ja mä saan vaivasen 100 euroa kuussa hoitolisää. :whistle:

Toisaalta oon todennut, että ei kai me sitte ollakaan niin kauheita tuhlareita, kun tullaan näilläkin tuloilla ihan hyvin toimeen. =)
 

Yhteistyössä