***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Hauskoja kemutteluja Muorille ja bebelle! =)
Kiitos. =) T. on ollu mulla kovasti apuleipurina tänään. Vähän meinas palaa käämit pikkuapuriin, kun oli pinna ihan kireenä, kun olin tuhonnu yhden gluteiinittoman kakkupohjan ja tokassa versiossa yritin siite olla tosi huolellinen, niin yks touhottaa kaiken aikaa vieressä. Vaikka kivahan se periaatteessa on, että toinen haluu auttaa. =) Jos siis on tuttu resepti, niin musta on kiva touhuta keittiössä yhdessä T:n kanssa.
 
Mä oon alkanut kaivata töihin. Viihdyn siis kotona ja neidin kehitystä on ihana seurata, mutta tuntuu että mietin syksyä ja töihin paluuta paljon enemmän kuin pari kuuakutta sitten. Mä voisin jakautua kahtia: toinen puoli menis töihin ja toinen olis kotona lasten kanssa. Meinaan siis, että en kaipaa töihin siks, että haluisin kotoa pois. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Hauskoja kemutteluja Muorille ja bebelle! =)
Kiitos. =) T. on ollu mulla kovasti apuleipurina tänään. Vähän meinas palaa käämit pikkuapuriin, kun oli pinna ihan kireenä, kun olin tuhonnu yhden gluteiinittoman kakkupohjan ja tokassa versiossa yritin siite olla tosi huolellinen, niin yks touhottaa kaiken aikaa vieressä. Vaikka kivahan se periaatteessa on, että toinen haluu auttaa. =) Jos siis on tuttu resepti, niin musta on kiva touhuta keittiössä yhdessä T:n kanssa.
Meilläki oli tänään pieni T-apulainen kun tehtiin "muuttohommia" :D
Yhessä välissä tokas niin miehekkäästi, et HUH, kun hällä tuli kuuma, pitää ottaa ihan paita pois :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mä oon alkanut kaivata töihin. Viihdyn siis kotona ja neidin kehitystä on ihana seurata, mutta tuntuu että mietin syksyä ja töihin paluuta paljon enemmän kuin pari kuuakutta sitten. Mä voisin jakautua kahtia: toinen puoli menis töihin ja toinen olis kotona lasten kanssa. Meinaan siis, että en kaipaa töihin siks, että haluisin kotoa pois. =)
Mulla oli ihan samat fiilikset ennen töihin paluuta. Toinen puoli olisi halunnut olla vielä kotona, mutta toinen puoli kaipasi jo töihin. Nyt olen tyytyväinen tähän ratkaisuun etenkin, kun Hattaralla on mennyt superhyvin hoitajansa kanssa. Tällä viikolla oli vain yksi hoitopäivä, joten aika pehmeää laskua tämä on lapselle. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mua on alkanu ahistaa, että ENÄÄ 6kk ja pitäs töihin mennä :/
Varmaan jänistän ja perun koko homman :saint: :LOL:
Onneksi sulla on siihen mahdollisuus. Sitä mäkin ajattelin, että ainahan voin jäädä uudelleen hoitovapaalle, jos siltä tuntuu. :) Taloudellinen puoli siitä tosin kärsisi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mua on alkanu ahistaa, että ENÄÄ 6kk ja pitäs töihin mennä :/
Varmaan jänistän ja perun koko homman :saint: :LOL:
Onneksi sulla on siihen mahdollisuus. Sitä mäkin ajattelin, että ainahan voin jäädä uudelleen hoitovapaalle, jos siltä tuntuu. :) Taloudellinen puoli siitä tosin kärsisi.
Mutta on se sen arvosta :D
 
:attn: Mitä mä teen ton pojan kanssa? Se herää vähän väliä yskimään niin kovin, että meinaa tukehtua :eek: :'( Tänään ei oo vielä oksentanut limaa, mut eilen illalla oksensi muutaman kerrankin. (Siis meillä ei oksutautia vaan kova flunssa). Kuumetta oli vielä päivällä, mut nyt illalla se oli laskenut ja poika leikkikin aika kauan ja oli pirteämpi. Mut toi yskä, mitä mä teen tai miten voisin auttaa? Ja kun se yskänkohtaus tulee, ni olisko parempi nostaa poika ihan pystyyn istumaan vai laittaa esim. jalkojeni päälle makaamaan pää alaspäin, et lima tulis ulos?
 
verkkis Tiedän tunteen! On tosi epätoivoinen olo ku tulee lapselle noita yskänpuuskia ja oksentavat sen takia... :/ Mä käytin ilmankostuttajaa (ufoa) öisin ja ripustin märän pyyhkeen sängyn lähelle... En tiiä auttoiko yskää hillitsevästi, mut ajattelin että vähän kostuttaisi limakalvoja.

Mä olen aina nostanut istuma-asentoon kun yskänpuuska tulee. Eipä siinä vissiin paljon pysty tekemään... :|

:hug:

*muoks. laskin myös makkarin lämpötilaa... En tiiä kyl auttoiko sekään, mut nää oli se mitä mä tein... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mua on alkanu ahistaa, että ENÄÄ 6kk ja pitäs töihin mennä :/
Varmaan jänistän ja perun koko homman :saint: :LOL:
Onneksi sulla on siihen mahdollisuus. Sitä mäkin ajattelin, että ainahan voin jäädä uudelleen hoitovapaalle, jos siltä tuntuu. :) Taloudellinen puoli siitä tosin kärsisi.
Mutta on se sen arvosta :D
Niin on, jos haluaa olla kotona, eikä muu elämä järin kärsi pienemmistä tuloista. ;)
 
Mies tänään ehdotti että hakisin muksuille hoitopaikkaa ja menisin kesäksi töihin. Siis mihin??? :xmas: Onko vielä töitä saatavilla jossakin??? :eek:

...muutenkin kyllä pistin kuulon off-asentoon... :xmas:

Tietty menen jos näyttää tosi pahalta tilanne ja on ns. pakko. ...ja tuleehan sekin aika jossain vaiheessa että on mentävä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mies tänään ehdotti että hakisin muksuille hoitopaikkaa ja menisin kesäksi töihin. Siis mihin??? :xmas: Onko vielä töitä saatavilla jossakin??? :eek:

...muutenkin kyllä pistin kuulon off-asentoon... :xmas:

Tietty menen jos näyttää tosi pahalta tilanne ja on ns. pakko. ...ja tuleehan sekin aika jossain vaiheessa että on mentävä.
:LOL: :LOL: :LOL: Sama :LOL:
 
Nytku ukko ollu jo 2vko kotona, ni sanoin silleki, et kyllä seki vois kotiin jäädä...kyllä tässä kahelle hommaa riittäs ihan kokopäiväsesti :D
Enää ens viiko, huoh...melkeen innolla ootan lisää lomautuksia :ashamed: :xmas: :LOL:
 

Yhteistyössä