***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

Alkuperäinen kirjoittaja SEE:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kiitos kaikille myötä huolessa elämisessä :hug: =)

Muut ollaan jo tolpillaan, pojatkin lähti kouluun ja mies asioille, itekin olen aivan normaali (sen mitä nyt pystyn olla, hehe)...mut toi neitokainen...puuuuuuuh :kieh: :headwall:
Yöllä kävin ruutan kanssa muutamia millejä työntämässä varuiksi vettä suuhun, ei siitä oikeen mitään tullu, mut varuiks...aamusta oliki neiti tosi pirtee, söi lähes koko vellin ja 4h touhotti menemään niinku aina :heart: Pissaakin tuli ihan reilusti ekan kerran moneen päivään (oon empiny onko tullu ollenkaan, ku on sitä ripaskaa ollu vaippa täys)...no tossa ennenku unille laitoin, ni tarjosin jukurtin...söi ihan kiitettävästi, mut viimesen lusikallisen kohalla alko yskittää ja KAIKKI lensi kaaressa keittiönpöydälle :headwall: :headwall: :headwall:
Hittojen hitto...neiti ei oo periaatteessa syöny eikä juonu just mitään 3-4 päivään...mut eikai tässä syytä huoleen, kun toinen on ihan pirtee?? :wave: :wave: :wave:
Mitäs ne sille lekurissakaan tekis...kun ei nyt ainakaan aamun kokemuksella toi kuivuminenkaan näyttäs olevan ajankohtasta..
Ittee vaan huolettaa, et millä toi elää :ashamed:
Puntariin oo uskaltanu enää ees laittaa :snotty: Kauan tällänen voi kestää? :eek:
Esikolla ja 5veellä meni n. 12 tunnissa ohi, miehellä kesti n. vuorokauden, 8veellä ja mulla ainoostaan kiersi mahaa pari päivää...neiti on nyt perjatai illasta asti oksentanu ja ripuloinu eli tänään tulis 5vrk!
Kaipa me ton neidin voinnin mukaan sit mennään...pieniä määriä ruokaa ja juomaa...KUN VAAN sais sen mitään ottamaan..huitoo vaan pois |O
Meillä kesti pojalla yli viikon ennenkuin alkoi syömään normaalisti, oksennus/ripuli kesti 4 pvä, mutta meillä pojulle maittoi kyllä maito tosi hyvin, ei syönyt mitään kiinteää mutta joi n. 1litran maitoa /vrk.
Meillä on kaikki maitojutut ollu vähän pannassa nyt, kun tuntuu, että ne on tullu kaikista herkimmin ylös :/
Vaikka mm Gefilus jukurttia oon antanu. Mut jospa tämä tästä =)
 
Hissukka, annoin tytsylle tänään lusikan käteen ja annoin syödä puuroa itse. Voi kiesus, mutta oli sitten puuroa joka paikassa :LOL: Pöydällä varmaan desin verran, lattialla, mun hiuksissa, tytöllä joka puolella....
Oon kyllä aiemminkin antanut lusikan, mutta nyt koitin oikein opastaa mitä sillä tehdään ja osashan se ottaa puuroa ja vivuta sen samaa vauhtia lattialle :LOL: Tai no, meni sitä kai pari lusikallista ihan suuhunkin asti :heart:


 
Neito joi tossa illalla muutaman desin vettä, ite oikeen pyys "mammam" ja osotti vesimukille...tais olla J-A-N-O!!! Noin paljoo juonu vissiin pariin päivään yhteensäkään :eek:
Ja söi jopa hedelmäsosepurkin :flower:

:D :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Neito joi tossa illalla muutaman desin vettä, ite oikeen pyys "mammam" ja osotti vesimukille...tais olla J-A-N-O!!! Noin paljoo juonu vissiin pariin päivään yhteensäkään :eek:
Ja söi jopa hedelmäsosepurkin :flower:

:D :D :D :D
No niin, kyllä se siitä :flower:

 
Mun täytyis nyt tsempata itseni sellaiseen mielentilaan, että lopettaisin pikkuhiljaa päiväimetykset. Sillä saisin tytsyn varmasti syömään paremmin, kun se ei täyttäis mahaansa maidolla. Mutta-mutta, kun tissi on ainoo takuuvarma, helppo, nopea tapa saada se nukkuun. Mun sylissä se ei suostu rauhoittuun muuten vaan, vaan tarvii saada imee. Muitten sylissä ei ongelmaa (mies, anoppi, mun äiti).
Tai no joo, vaunuissa se kyllä nukahtaa hyvinkin itsekseen (heh, tuli mielikuva itsestäni roikkumassa ilman paitaa vaunujen yllä keskellä ajotietä :LOL: :LOL: ), eli tarviiko tässä vaan ottaa projekti ulkonanukuttamisesta pari kertaa päivässä jokskin aikaa.. Tulis samalla kuntoiltua! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Meidän poju tosin ei oo ollu ku kerran flunssassa niin, että oli yhtenä päivänä vähän lämpöäkin eli tosi helpolla ollaan päästy. Kop,kop,koputtaa puuta ;)
Koputin sitten vissiin liian hiljaa... :( :headwall:
No voi ei, tultiinko teilläkin kipeäksi? :hug:

Jahvetille kans :hug: , eiköhän se tauti siitä jo kohta häivy, kun ruokakin jo jossain määrin maittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:
Mun täytyis nyt tsempata itseni sellaiseen mielentilaan, että lopettaisin pikkuhiljaa päiväimetykset. Sillä saisin tytsyn varmasti syömään paremmin, kun se ei täyttäis mahaansa maidolla. Mutta-mutta, kun tissi on ainoo takuuvarma, helppo, nopea tapa saada se nukkuun. Mun sylissä se ei suostu rauhoittuun muuten vaan, vaan tarvii saada imee. Muitten sylissä ei ongelmaa (mies, anoppi, mun äiti).
Tai no joo, vaunuissa se kyllä nukahtaa hyvinkin itsekseen (heh, tuli mielikuva itsestäni roikkumassa ilman paitaa vaunujen yllä keskellä ajotietä :LOL: :LOL: ), eli tarviiko tässä vaan ottaa projekti ulkonanukuttamisesta pari kertaa päivässä jokskin aikaa.. Tulis samalla kuntoiltua! :whistle:
Meillä neiti nukkuu sisälläkin päiväunensa vaunuissa... On niin helppo nukuttaa se niihin. Yleensä nukkuu aina ulkona, mut jos on pakkasta tai kipeä tms., niin sit sisävaunuttelua =) Mä nimittäin lopetin jo päiväimetykset, se oli meillä kans ainoa tapa saada muualle kuin vaunuihin sisällä nukkumaan. Illalla ja aamulla saa vielä rintamaitoa.
 
Olin tänään pojan kans ulkoilemassa ja tajusin kuinka huonot nuo meidän yhdistelmät on rattaina |O Poika kenottaa niissä ihme asennoissa...jalat menee sen jalkaosan yli, jos se on suorassa ja jos laittaa alemmassa jalat törröttää ilmassa..
MATKISTEN ostoon siis. Mutta lupaan yrittää olla rasittamatta teitä jatkuvillä kysymyksillä (kuten esim. vk-puvuista :ashamed: ) :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:
Mun täytyis nyt tsempata itseni sellaiseen mielentilaan, että lopettaisin pikkuhiljaa päiväimetykset. Sillä saisin tytsyn varmasti syömään paremmin, kun se ei täyttäis mahaansa maidolla. Mutta-mutta, kun tissi on ainoo takuuvarma, helppo, nopea tapa saada se nukkuun. Mun sylissä se ei suostu rauhoittuun muuten vaan, vaan tarvii saada imee. Muitten sylissä ei ongelmaa (mies, anoppi, mun äiti).
Tai no joo, vaunuissa se kyllä nukahtaa hyvinkin itsekseen (heh, tuli mielikuva itsestäni roikkumassa ilman paitaa vaunujen yllä keskellä ajotietä :LOL: :LOL: ), eli tarviiko tässä vaan ottaa projekti ulkonanukuttamisesta pari kertaa päivässä jokskin aikaa.. Tulis samalla kuntoiltua! :whistle:
Meillä neiti nukkuu sisälläkin päiväunensa vaunuissa... On niin helppo nukuttaa se niihin. Yleensä nukkuu aina ulkona, mut jos on pakkasta tai kipeä tms., niin sit sisävaunuttelua =) Mä nimittäin lopetin jo päiväimetykset, se oli meillä kans ainoa tapa saada muualle kuin vaunuihin sisällä nukkumaan. Illalla ja aamulla saa vielä rintamaitoa.
Joo, hyvä idea, kiitos :hug: Pää ei taas toimi itsellä.. Meillä on jopa kolmet eri vaunut/rattaat, niin senkin puolesta on helppo järjestää yhdet sisävaunuiks (sisarusten ja kavereiden vanhoja lainassa autoon, lenkille ja muuten vaan, ne vaan on jotenkin kulkeutuneet meille..)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Olin tänään pojan kans ulkoilemassa ja tajusin kuinka huonot nuo meidän yhdistelmät on rattaina |O Poika kenottaa niissä ihme asennoissa...jalat menee sen jalkaosan yli, jos se on suorassa ja jos laittaa alemmassa jalat törröttää ilmassa..
MATKISTEN ostoon siis. Mutta lupaan yrittää olla rasittamatta teitä jatkuvillä kysymyksillä (kuten esim. vk-puvuista :ashamed: ) :LOL:
Ai mistä yli? :whistle:
Eikös teilläkii pitäny olla töppöjalka :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Olin tänään pojan kans ulkoilemassa ja tajusin kuinka huonot nuo meidän yhdistelmät on rattaina |O Poika kenottaa niissä ihme asennoissa...jalat menee sen jalkaosan yli, jos se on suorassa ja jos laittaa alemmassa jalat törröttää ilmassa..
MATKISTEN ostoon siis. Mutta lupaan yrittää olla rasittamatta teitä jatkuvillä kysymyksillä (kuten esim. vk-puvuista :ashamed: ) :LOL:
Ai mistä yli? :whistle:
Eikös teilläkii pitäny olla töppöjalka :LOL:
No niin niin!!!! aivan ihme vaunut :eek: Siis mä en ymmärrä, ei niissä edes voi istua sillain kunnolla |O
 

Yhteistyössä