***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Meidän poika on oppinut pyörimään...pää menee sekaisin ja sitten mukkelis makkelis :LOL:
Jotenki se liittyy kai tanssimiseen (hra ballerina). Kun kuuluu musiikkia (vaikka tv:stä jonkun ohjelman tunnari) niin poika ryntää paikalle ja alkaa tanssia ja pyöriä :LOL:
Meillä tehdään tota kanssa. :D Toinen jalka pysyy paikallaan ja toisella pyöritään ympyrää sen ympärillä. :LOL: Ja kops sitten kun on nuppi sekasin...
 
Verkkis-visaa taas, vastatkoon ken tahtoo ;)

Minkätyylisistä lastenvaatteista tykkäät?

Mä jo aiemminkin kerroin jossain, et noi retrohommelit ei oikein nappaa meikäläiselle, on vissiin liikaa muistissa oma lapsuus, 70-luvun lapsia kun olen :x Mä tykkään varmaan eniten H&M:n tyylisistä lastenvaatteista, siis sellasista...no millasia ne nyt on...sellasia ei-retroja :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Verkkis-visaa taas, vastatkoon ken tahtoo ;)

Minkätyylisistä lastenvaatteista tykkäät?

Mä jo aiemminkin kerroin jossain, et noi retrohommelit ei oikein nappaa meikäläiselle, on vissiin liikaa muistissa oma lapsuus, 70-luvun lapsia kun olen :x Mä tykkään varmaan eniten H&M:n tyylisistä lastenvaatteista, siis sellasista...no millasia ne nyt on...sellasia ei-retroja :LOL:
Meillä lienee sit aika sama maku :D :wave:

Retrot ei nappaa yhtään, ei sitten millään :whistle: :x
Mut en pahalla kato vaikka joku niitä käyttää...mut ite en =)
Mut ei kyllä liikoja saa röyhellyksiäkään olla... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Retrot ei nappaa yhtään, ei sitten millään :whistle: :x
Mut en pahalla kato vaikka joku niitä käyttää...mut ite en =)
Mut ei kyllä liikoja saa röyhellyksiäkään olla... :D
Sama täällä, retrot näyttää monesti aika hauskoiltakin toisten lapsilla, mutta omalle en halua pukea :x
Jä röyhelöt on kans mun mielestä :x ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
mä en oikein tiedä mitä tarkoitatte retroilla :ashamed:
Mutta mä tykkään paljon henkkiksen ja lindexin vaatteista. Bamset on pop!
Siis sellaset 70-lukuhommelit, isot kuviot ja monesti räikeät värit. Lindexillä paljon retroa, mut kyl mä sieltä pojalle vaatteita oon ostanut, niitä hillitympiä.
 
Mahtaakohan tolle pojalle olla tulossa yskä? On yskinyt pitkin iltaa harvakseltaan ja nytkin sängystä kuuluu yskimistä :( Mistä hitosta se yskän on saanut, ku ei me edes käydä missään??? :eek: Taidan mennä kans nukkumaan, jos vaikka tulee levoton yö...Hyvää yötä! :wave:
 
:wave:

Pojan kielijänneleikkaus meni tänään hienosti =) ja tämä äiti on ihan ylpeä reippaasta pojasta ja tyytyväinen että on ohi...taisin itse jännittää enemmän kuin poika, vaikka onkin loppujen lopuksi aika pieni juttu. On ne merkillisiä nuo lapset, onhan pojalla vähän kieli arkana kun siellä alla on tikitkin, mut eipä paljoa tunnu vauhtia hidastavan. :whistle: Ja olin jo tuossa illalla kuulostelevinani että ihan kuin puhe olisi jo nyt ihan himpun selkeämpää, luuloako sitten vain...

Vaatteista kai mä tykkään pukea tuota neitiä aika keskimääräisellä tavalla, meinaan siis sillä sitä että aika paljon löytyy henkkamaukkaa, lindexiä, name it:ä, espritiä jne. Vaaleanpunaistakin löytyy aika paljon :D , mut sit vastapainoksi myös enempi väriä ja lindexin uusretroa-en itsekään syty retroretrolle, mut tollanen lindexin tyylinen nykypäivään päivitetty retro kyllä uppoaa. Sen sijaan Bamse ei kolahda alkuunkaan, ei ole vissiin kummallekaan ostettu yhtään vaatetta sitä sorttia.... :xmas: Lindexissä on kyllä huonoa se, että niiden vaatteet on vähän turhan naftia mitoitusta, aina pitää melkein ostaa kokoa isompaa kuin muualta.

Pojalle tulee ostettua aika paljon värikkäitä vaatteita silloin kun niitä vaan löytyy-tummia vaatteita ja niitä mun yli kaiken inhoamia pääkallo sun muita kuvia tuntuu olevan tarjolla vähän turhan paljon. Isoista örkki jne painatuksista en myöskään tykkää, enkä tajua miksi poikien vaatteisiin tarvii aina tunkea kissan kokoisia printtejä-nyt on kyllä ollut pakko tehdä pieni poikkeus, kun poika on tykästynyt Salama Mcqueeniin! :D Ja olen aika tarkka siitä että vaatteet on ns.sävy sävyyn :D ei vaan kestä katsella jos vaatteet on värien puolesta ihan sillisalaattia!
 
Kävin tuossa äsken Hupan sivuilla ja olihan siellä se kevään mallisto esillä, mutta eivät enää myy netin kautta! :kieh: |O :headwall: Nyt nyppii, kivan näköisiäkin näyttivät olevan, eikä hinnatkaan euroiksi muutettuna pahoja. Se pitää sit lähteä ostoksille Tallinnaan tai ostaa Suomesta puolet kalliimmalla jos Huppaa haluaa...
 
Lapsen vaatteista (lempiaiheeni :p ): Mä rakastan aitoja retroja, pidän kovasti uusretroista, mutta tykkään myös värikkäistä lastenvaatteista. Tykkään kyllä myös ekovaatteista. Laadukasta ja kestävää pitää olla. Merkeistä meillä tykätään eniten seuraavista: Lindex, POP, NameIt, Katvig, Småfolk, Me&I, Plastisåck, Moonkids, Tutta, Metsolat, Marimekko, Nanso. Taidan olla myös hiukan merkkifriikki. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Muori No tuo on sitten voinut tulla mistä vaan, jos tosiaan on sama aiheuttaja kuin esim. angiinassa.
No toivottavasti antibiootti nyt auttaa! Pesin tänään kaikki petivaatteetkin 60 asteessa ja vaatteet kanssa mitä pikku-ukkeli on käyttänyt.... ainakin lääkäri sanoi, että ne olisi hyvä pestä, kun on herkkä tauti tarttumaan.
Juu, siis tarkoitus ei ollu mitenkään teidän lasten eskaria yms. syyttää, kunhan vaan marmatin tästä meidän pojan eskarista.

Mutta meillä lääkäri anto suoraan antibiootit pojalle ilman labrakokeita, kun mulla oli samalla viikolla todettu angiina ja pojan peppu kuulemma näytti märkärupiselta. Oli kuulemma niin selvä tapaus. Mutta toivottavasti antibiootit auttaa ja saatte potilaan kuntoon.

Mä hoidin vuos sitte tota märkärupea kihomatoina, kun niitä oli ollu tarhassa liikkeellä. Ei siis ollu matoja ja suoritin turhaan mm. kaks kertaa hirveet siivoukset viimeisilläni raskaan ollessani. :headwall: Mutta nyt olin viisaampi ja osasin heti epäillä märkärupea. Viime vuonna haettiin pojalle antibiootit märkärupeen samalla reissulla kun kotiuduttiin synnäriltä. Oli siinä kiva varoa ja pelätä, ettei neiti saa tartuntaa. No onneks ei tarttunu.
 
Tyttö toi äsken mulle riisikakkupaketin :eek:. Mä en käsitä miten on sen saanu keittiön työpöydältä, muistaakseni se ei ollu ihan reunalla.. No, todistettavasti ei passaa sit ainakaan jättää mitään ihan pöytien reunalle (isällään tapa jättää mm veitsiä..). Että syötiin sitten riisikakkuja :D, nyt kävelee kesäkenkä jalassa (vaan toinen löytyi) ympäri kämppää. Hyvin näyttäis menevän, ehkäpä alkais ulkonakin kävellä.. Tähän asti en siis ole kävelly kengät jalassa sitten millään.

Kohta lähetään rämpimään lumisateeseen =). Vaikka ootankin jo kevättä niin lumisade on kyllä jotain ihanaa kans..
 
Mulla on tänään lorvima-aamu. Esikoinen lähti isänsä kyydissä eskariin. Menivät Kansallismuseoon retklle ja lähtö oli jo klo 7.45. Oon mä toki herännyt aamupalaa laittamaan ja eväitä tekemään, mutta ei oo vielä tarvinnu ulostautua.

Kohta lähdetään tarpomaan muskariin lumituiskun läpi. :D Mä kyllä oon nauttinut niiin paljon, kun kerrankin on talvella lunta! =)
 

Yhteistyössä