Kiitos kaikille myötä huolessa elämisessä :hug: =)
Muut ollaan jo tolpillaan, pojatkin lähti kouluun ja mies asioille, itekin olen aivan normaali (sen mitä nyt pystyn olla, hehe)...mut toi neitokainen...puuuuuuuh :kieh: :headwall:
Yöllä kävin ruutan kanssa muutamia millejä työntämässä varuiksi vettä suuhun, ei siitä oikeen mitään tullu, mut varuiks...aamusta oliki neiti tosi pirtee, söi lähes koko vellin ja 4h touhotti menemään niinku aina :heart: Pissaakin tuli ihan reilusti ekan kerran moneen päivään (oon empiny onko tullu ollenkaan, ku on sitä ripaskaa ollu vaippa täys)...no tossa ennenku unille laitoin, ni tarjosin jukurtin...söi ihan kiitettävästi, mut viimesen lusikallisen kohalla alko yskittää ja KAIKKI lensi kaaressa keittiönpöydälle :headwall: :headwall: :headwall:
Hittojen hitto...neiti ei oo periaatteessa syöny eikä juonu just mitään 3-4 päivään...mut eikai tässä syytä huoleen, kun toinen on ihan pirtee?? :wave: :wave: :wave:
Mitäs ne sille lekurissakaan tekis...kun ei nyt ainakaan aamun kokemuksella toi kuivuminenkaan näyttäs olevan ajankohtasta..
Ittee vaan huolettaa, et millä toi elää :ashamed:
Puntariin oo uskaltanu enää ees laittaa :snotty: Kauan tällänen voi kestää?
Esikolla ja 5veellä meni n. 12 tunnissa ohi, miehellä kesti n. vuorokauden, 8veellä ja mulla ainoostaan kiersi mahaa pari päivää...neiti on nyt perjatai illasta asti oksentanu ja ripuloinu eli tänään tulis 5vrk!
Kaipa me ton neidin voinnin mukaan sit mennään...pieniä määriä ruokaa ja juomaa...KUN VAAN sais sen mitään ottamaan..huitoo vaan pois |O