huomenta tulevat helmimammat!
paljon asiaa näyttää tulleen sitten viime visiitin.. mulla alkoi loma viime viikolla, joten oon keskittyny intensiivisesti lähinnä elämästä nauttimiseen (rentoutumista, hyvää ruokaa ja paljon liikuntaa) ja auringossa paistatteluun. siinä missä suurin osa tuntuu inhoavan näitä helteitä, nautin itse ihan mielettömästi näin upeista säistä! pitää imeä aurinkoenergiaa varastoonkin, kun se on lopulta niin harvinaista herkkua näillä leveysasteilla.
Kertulle pahoittelut huonoista uutisista. pian aletaan kaikki olla jo melko hyvillä vesillä, kun viimeisilläkin taitaa olla np-ultrat ihan näillä viikoilla. ja samaan syssyyn
Äippä70 lle voimia vaikeaan tilanteeseen, toivottavasti saatte asioihin keskustelemalla selvyyttä!
osahan oli jo joitain
lastentarvikkeita uskaltanut hankkiakin, ja varmaan viimeistään rakenneultran jälkeen tulee jonkinasteinen varmuus siitä, että se vauva on todella tulossa. aikooko kukaan muuten hankkia lastenvaunuja tämän vuoden alennusmyynneistä (oletan, että lastentarvikeliikkeistä saattais edelleen saada alesta tämän ja viime vuoden kuoseja, en oo tosin käynyt vielä katsomassa)? me saatiin tosi hyvä tarjous yksiltä tuttavilta vähänkäytetyistä viime vuoden emmaljungan yhdistelmävaunuista (duo edge) ja ajateltiin, että ne voitais jopa ostaa.. väri ja muotoilu miellytti täydellisesti molempien esteettistä silmää
. oon selvittäny viime päivinä aika ahkerasti, että mitä ominaisuuksia kannattaa ekoja vaunuja ostaessa katsoa, ja käydään varmaan tänään tai huomenna vielä muutamassa lastentarvikeliikkeessä työntämässä eri merkkien vaunuja, jotta osataan tehdä lopullinen päätös. ihan hauskaa tehdä eka konkreettinen hankinta vauvaa varten
.
kiva kuulla, että monilla teistä tuntuu jo
liikkeet! itse en ainakaan vielä tunne (tai sit tunnen, mutta en vaan yhdistä niitä vauvan touhuihin), mutta viime viikon neuvolakäynnillä ainakin sydän sykki tosi kuuluvasti ja terveydenhoitaja totesi, että vilkkaasti liikkeessä siellä ollaan.
mulla on muutama työläs opiskeluprojekti meneillään (vaikka lomalla olenkin) joten taidan nyt suunnata taas niiden kimppuun. miehellä on torstaina viimeinen työpäivä ja heti perjantaina aamupäivästä lennetään venetsiaan. italiassa ollaan 10pv ihan vaan lomalla, joten nyt on kova motivaatio saada mahdollisimman paljon opiskeluhommia hoidetuksi ennen lähtöä. enköhän ehdi kuitenkin vielä täälläkin ennen lähtöä piipahtaa
.
oikein leppoisaa (ei liian hikistä
) päivää kaikille!