Huomen!
Jollakin oli kans murkkuikä painanut päälle... Sama homma täällä. Tai siis...
Oon ollut siitä onnellinen, ettei mulla oo ollut finniongelmia. Siis ennen kun lopetin ehkäsyn (pillerit 1 ½ vuotta, rengas 3 kk.) helmikuussa. sellasia hentosia näppyjä alko tulla otsaan noin kuukausi lopetuksesta ja ajattelin että noh, pitää kattoo mitä syö.
Nyt mun otsa REHOTTAA finnejä, eikä ne lähde kuin ehkä sillä kirveellä pois! Huvittavinta tässä on se että mulla on muutaman vuoden ollut todella kuiva iho, johon tehos vaan tietty puhdistusöljy. Nyt vois otsasta kaapia rasvat leivälle, ei paljon öljyjä tarvita... Onko oikeasti mitään millä ne sais pois??
Sitte tuo pillitys... Mun mies on kyllä joskus sanonut että kukaan nainen ei ole sen seurassa itkenyt niin paljon ku mie
Eli oon mahdoton pillittäjä ilman raskauttakin, joten luulin että hukun kyyneliin odotuksen edetessä...
Ihmeen vähän on tullut kuitenkin itkettyä, tosin aivan älyttömistä syistä!
Näin videon, vähän niiku salaa kuvatun, jossa nainen yrittää parhaansa mukaan... tuottaa miehelle nautintoa
Ja kun se mies näytti todella tuskastuneelta ja siltä että loppuis jo, suunnilleen katseli kelloa ja haukotteli, niin sitä katsellessa tunsin ku vedet alko kerääntymään silmiin ja sanoin miehelle vähän itsekin huvittuneena että "itken muuten ihan kohta!"
En tiedä, tunsin ehkä sympatiaa naista kohtaan... =)
Vauvan sukupuolesta... Itse tahdon pitää sen yllätyksenä, ja mies luultavammin myös, mutta aion kyllä ultrissa yrittää mielessäni veikkailla
Ei edelleenkään mitään tuntemuksia vatsassa, ehkä se on vaan niin huomaavainen, ettei tahdo häiritä äippää... toivon