Päivät menee niin äkkiä etten oo kerenny ku vähän käydä täällä lukemassa muiden kuulumisia. Töissä teen välillä pitempää päivää ja kotona ei tekeminen lopu ikinä!
Mimolle kovasti voimia jos oot samassa flunssassa mikä mulla on jo kolmatta viikkoa!!!! Alko just kurkkukivulla ja pienellä kuumeella... Ei kiva, ei kiva.
Mulla ei edelleenkään ole sellasta "raskausmahaa" mutta pallea on ku ilmapallo. Ilmeisesti ruuansulatusvaivoja heti alusta alkaen.
Lenkille pitäisi päästä minunki, vaan aina kun töistä kotiin pääsee niin sataa vettä. Eilen oltiin jo pihalla lähdössä rattailla liikenteeseen niin eikö heti alkanu vesisade. Tylsää... Meillä on vielä raksahommat menossa, niin eipä siellä voi mitään tehdä rankkasateessa.
Mä olen kans miettiny noita kaksostenrattaita, toisaalta tekis mieli sellaset laittaa, mut mietin vielä pärjättäiskö me kuitenki vaunuilla ja rattailla. Ikäeroo näille pienimmille tulee 2v3kk. Sillon kun kolmas tyttö synty, kakkonen oli 1v11kk ja mulla oli sisaristuin vaunuissa. Oli se kyllä kätevä. Mut nehän ehtii ostaa ne rattaat vaikka sitte kun on vauva jo syntyny...
Tohon seksijutteluun on pakko kommentoida sen verran, että isännällä olis hirveet halut, itelläki kyllä paljon enemmän ku pillereiden aikaan, mutta kun meidän "vauva" on päättäny nukkua meidän vieressä niin meillä on ollu aika hiljasta... Molemmat kun on väsyneitä illalla, iskä raksalla päivät ja minä töissä + alkuraskauden väsyt niin ei oo ollu energiaa omaan sänkyyn nukuttamiseen. Heh... seli seli... laiskuus ja saamattomuus huipussaan.. :ashamed:
Mun muuten tekis mieli jo kertoo töissä kahelle parhaalle työkaverille, mutta jotenki en vielä uskalla kun en oo niin varma et kaikki menis hyvin. Pomolle en uskalla sit kertookaan ikinäikinä...
Niin ja mun synnäri on OYS... (olikohan oikee lyhenne)
Ootteko muuten ajatellu vielä niin kaukasta asiaa ku synnytys,
Sitä nyt lähinnä ajan takaa että toivotteko perhehuonetta?
Meillä oli ekaa kertaa nyt perhehuone kun kuopus synty, kun koulukkaat pärjäs isovanhempien avulla kotona päineen. Aiemmin olen ollu kyllä kerran yksityishuoneessa, mutta toi perhehuone oli huippu kun ei tarvinu jäädä vauvan kans kahdestaan. Mä olen ainaki sellanen pillittäjä että tykkäsin kun mies oli mukana. Nyt ei varmaan onnistu kun on tuo pienin vielä niin pieni...
Vähän on aikasia aatoksia mulla...
Hellurei!