Heipsistä.
annas mä en kans välittäs näi kauheesta helteestä! Mua ei kyl okseta tms, mutta hengenahditusta on ollu ja pumppua alkaa kiskomaan, eikä tunnu yhtää hyvältä, ku ei happee saa :kieh: .Just kattelin sääennustuksii pidemmälle, ens viikol alkuviikosta satelee, mut yli 20C ja sit taas alkaa tää kauhee helle.
jahvetti mulla kans noi arvet iha karseet
. Pahimmat perseessä ja reisissä, sieltä mä leviän, ku kilot lisääntyy. Mut mahassakin, ja navasta lähtee hieno tähtikuvio, ku joskus ollu lävistys, ni se repes siitä ympäriltä tasaseen jo ekassa raskaudes ja siihen jäi.
Onks muilla neuroosia painontulosta? hitto, mä oon osannu vetää sen sunteen nii rennosti edelliset raskaudet, no, sen kyllä siis huomaskin. Ekaa kertaa aikoihin sain itteni suht hoikaks ja olin pitkästä aikaa tyytyväinen itteeni, ni nyt ärsyttää, ku tasan plösähdän taas. Kyllähän mä yritän kovasti, ettei tulis niitä kiloja liikaa, mut minkäs teet, ku koko ajan nälkä, ja se suklaakin maistuu nyt, ja liikkuminen aika vähille jäänyt. Haluisin lenkkeillä ja salille yms, mut illasta ku siihen mahkut on, alkaa väsyttää ja laiskottaa. Päiväl jos pääsis, ni varmaa kävisin. Toki mä liikun tyttöjen kaa apostolin kyydillä, mut enemmänki vois. Noo, ehkä ens viikolla, ku kerhot ja muut jutut alkaa ja sit, ku vähä viilenee.
Karu totuus vaan tänä aamuna, 2kg tullut jo, ja tosta toinen kilo nyt vkl jälkeen, kun alko suklaa uppoamaan. Enpä oo syöny ku yhen levyn, mut vissiin seki riittää kaiken muun lisäks, ruoan siis.
Joku valitteli neuvolan reagoinnista painonnousuun. Ne kyl osaa olla sellasii tyränneja, jos haluuvat! Mulla oli eka raskaudessa sellanen täti, joka jakso valittaa mun painosta joka helvatan kerta! Sanoin sille, että mä kyllä saan pian kilot pois, jos haluun, laihdun meinaa nopeeta, jos vaan haluan. Ei se uskonu, pani kahesti 2vkon sisään sokerirasitukseen ym valivalia. Jälkitarkastuksessa sit naureskelin vaa sille, ku niistä 21kg:sta oli jo 12kg lähteny. Tokaa odottaessa oli sellanen alta 30vee neuvolan tätsy ja ei hää mulle koskaan painosta maininnu, sano vaa, että kyllä ne siitä taas lähtee aikanaan. Ja muutenki nii kauan ei hätää, jos vauvalla kaikki hyvin, itehän jokainen laskinsä kantaa!
(.): olo iha jees, ei valittamista. Hyvin kesti iskiaskin pitemmän kävelyn tänä aamuna, ei ainakaa viel tunnu, muutenki vähemmän vaivannu viime päivinä..ehkä :/ . Maha kasvaa kauheeta vauhtia!! Tuntuu, että joka aamu on isompi. Ja viikosta 13 viikoon 17 vauvahan kasvaa puolet lisää pituuttaan..JOten kasvuvauhti on näistä viikoista alkaen hurjaa. Musta tulee iha sotanorsu, ja näkyy tohon eteen pystyyn ton nostavan.
Mut hellepäivän jatkoa siskot!
:heart: nelli&pulla 13+5