Paljon onnea
VaniljaRose pienestä tytöstä! :heart:
jane: Toivottavasti tosiaan sun ei enää tarvis poksua!
Onkohan nuo käynnistysasiat ihan yleisesti koko maassa niin, että viimeistään rv 42 käynnistetään? Ei kai päästetä enää esim. rv 43 saakka? Sit oon pohtinu sellastakin, että mitenhän ennen vanhaan kävi niiden, joiden vauvat meni paljon yli rv 40... Miten silloin käynnistettiin synnytyksiä? Tai siis, eihän kukaan vauva sinne kohtuun ole jäänyt...
pokemoni: Täällä sama, että koko ajan koitan tehdä kaikki pikkuasioita valmiiksi, just tiskit tiskata heti ja pyykit pestä, pitää siistinä kodin muutenkin yms. Eilen illalla sanoin miehelle, että nyt ois vauvan hyvä syntyä kun saatiin käytyä kaupassa ja ostettiin jääkaappi täyteen ruokaa, tiskit on tiskattu, imuroitu on ja pyykkikorikin pitkästä aikaa ihan tyhjä.
Mutta ei ei ei... tuolla masussa se edelleen köllii.
happynow: Mullakin on NIIN tylsää, että!
Mä en nyt ymmärrä miten tää on tällaiseks mennyt täällä... Varmaan, kun vain odottaa niin paljon vauvan tuloa, ettei osaa tehdä juuri muuta. Ja varmaan kun näin kovasti odotan, niin sit hän ei ainakaan sieltä synny!
Mut kyllä uskon, että masua tulee ikävä.
Ja noita potkuja. Mäkin oon miettinyt, pitäiskö tuttipullot ja tutit jo pestä ja keittää valmiiksi, vai vasta sitten jos niitä tarvitaan.
Nyt jos ottaisin itseäni taas niskasta kiinni ja koittaisin tehdä jotain järkevää. Ruokaa pitäis laittaa ja jos vaikka kävelyllekin menis.
Merve ja masupoika 39+1