Vihdoin saatu netti toimimaan suht hyvin ja on aikaa tulla taas piipahtamaan tännekin =)
happynow Kiitos, tuo oli ihanasti sanottu :heart: Siltä se joskus meistäkin tuntuu, että nyt on jotain "elämää suurempaa" menossa, mutta sitten tulee taas riitaa jostain pikkuasiasta ja tuntuu, että ukko on ihan jostain hyvin syvältä
(.) Etova olo jatkuu, etenkin aamuisin ennenkuin ehtii syödä jotain. Sain ekan neuvola-ajan vasta 20.7 eli ens viikon tiistaille, jolloin olen jo viikolla 9+jotain, mutta ei voi mitään. Oma neuvola kun on kiinni heinäkuun, niin lähettävät mut muualle. Tää helle on SYVÄLTÄ! |O Koko ajan hiki valuu eikä mitään voi tehdä. Koirien kanssa ei pääse edes ulos ennen iltakymmentä, kun siellä on niin tajuttoman tukahduttava ilma ja tuohon aikaan olen jo niin väsynyt, että en jaksa pitkälle lenkille lähteä
Elukkaparat saavat siis pakkolepoa, onneksi on "mummila", jossa on aidattu piha
No, ehkä tää ilma muuttuu edes vähän suopeammaks pikapuoliin. Mä tykkään siis kyllä lämpimästä, mun puolesta vois olla aina sellasen +24astetta, mutta nyt on niin kuuma että ajatuskin siitä että pitäisi lähteä ulos kämpästä (joka on kuin pieni sauna, kun ei saa edes läpivetoa) saa mut vollottamaan
Niin, ja sitten vielä marinalistaan se, että
mulla on kasvot kuin sikotautisella jo kolmatta päivää. Oltiin mökillä to-su ja lauantaiaamuna heräsin siihen, että kasvojen ihoa kutittaa ja oli pienen pieniä patteja leukapielet täynnä. No, kutina meni ohi, ajattelin että joku allerginen reaktio. Mutta sunnuntai-aamuna kun heräsin, niin silmät oli melkein umpeen turvonneet ja naama oli muutenkin pullahtanut kuin jollain sikotautisella! Säikähdin kunnolla kun katsoin peiliin. Otin antihistamiinin, ei apua. Mies hieroi vähän mun jalkapohjia ja aktivoi lymfajärjestelmää, siitä vähän apua. Turvotus on laskenut aina hieman iltaa kohti, mutta aamulla taas on naama turvoksissa. Nyt olen yrittänyt saada akuuttiaikaa lääkäriin, mihinkään ei pääse, joten pakko kai illalla töistä päästyä mennä istumaan Meilahden päivystykseen että saa selville mikä ihme tää on... :'( Onko kellään kokemusta moisesta? Googlettelin jo raskaus+turvotus ja muuta, antaa yhdeksi vaihtoehdoksi
angioödeeman, joka ei netin mukaan ole vaarallinen, mutta en mä nyt halua tämän näköisenä kulkea montaa viikkoa!!
Tervetuloa kaikille uusille plussanneille, ilahduttavaa että meitä on näin paljon jo