Minulla on ollut tiputteluvuotoa jokaisessa raskaudessa ja ihan normaalia on. Se toki säikäyttää, mutta joillain voi olla ihan ominaisuuskin,limakalvot verekkäämmät jne.
Hiljaista on Meillä ultra tosiaan ensi viikon torstaina, olo alkaa olla malttamaton, ei jaksaisi enää odottaa. Sama facebook-ryhmän kanssa, haluaisin jo liittyä mutta odottelen myöskin juuri sitä ultraa... Oletteko päättäneet milloin aiotte kertoa?Onpa täällä hiljaista. Oletteko kaikki fb-ryhmissä turisemassa? Katsotaan jos huomenna uskaltaisi itsekin liittyä ultran jälkeen.
Ei olla vielä kerrottu kenellekään, jännittää sekin tosi paljon! Onneksi sit ei tarvii enää keksiä syitä, miksi ei syö fetasalaattia tai kilistele skumppamaljoja juhlissa.
Tää odottaminen on tuskastuttavaa! Alunperin piti mennä jo eilen ultraan, mutta miehelle tuli työmatka ja jouduttiin siirtämään.Hiljaista on Meillä ultra tosiaan ensi viikon torstaina, olo alkaa olla malttamaton, ei jaksaisi enää odottaa. Sama facebook-ryhmän kanssa, haluaisin jo liittyä mutta odottelen myöskin juuri sitä ultraa... Oletteko päättäneet milloin aiotte kertoa?
Oletteko käyneet varhaisultrassa vai pääsettekö nyt ensi kertaa näkemään pienokaisen? Onneksi huomista ei enää kauaa tarvitse odottaa!Tää odottaminen on tuskastuttavaa! Alunperin piti mennä jo eilen ultraan, mutta miehelle tuli työmatka ja jouduttiin siirtämään.
Kerrotaan varmaan tässä lähipäivinä sitten, kun nähdään ultrassa, että siellä toivottavasti on sitä, mitä toivotaankin Vähän kyllä jännittää, koska molempien vanhemmat tulevat sekoamaan (mun vanhemmille eka lapsenlapsi ja miehen vanhemmille toinen). Kavereille sitten varmaan kans hiljalleen. Someen ei haluta vauvajuttuja tykitellä.
Rv 12+2 nyt menossa ja olo alkaa vihdoin olla vähän parempi ja toimeliaampi. Jospa jaksais kuukauden jälkeen vaikka siivota kodin, aivan karseeseen kuntoon on päässyt.
Kotidopplerillako siis olet sydänääniä metsästänyt, vai ymmmärsinkö oikein?Täällä pahoinvointi ja väsymys vähän hellittäneet. Muutaman kerran olen sydänääniä metsästellyt, mutta ei ole löytynyt. Sinänsä ei ihme näillä viikoilla sinänsä (10+), mutta kyllä se vähän saa enemmän odottamaan ekaa ultraa muutaman viikon päästä! Lähiperheet meillä tietää ja muutama hyvä ystävä, jotka tiesi yrityksestä.
Teillä on tänään jännä päivä! Kerrohan sitten mitä näkyi Meillä vielä tasan viikko ultraan Varmaan sata kertaa oon miettinyt että "miks ei voitais vaan käydä uudelleen yksityisellä varhaisultrassa kurkkaamassa, voishan sitä rahat turhempaankin laittaa"... Onneksi järki on voittanut (tai miehen järkipuhe) ja olen malttanut mieleni.Me ei käyty varhaisultrassa eli tää huominen on eka. Hullua tosiaan, etten tiedä edes onko siellä vatsassa mitään elävää ja oikeassa paikassa ja montako jne. Huomenna selviää!
Olin just kaverien ja heidän 1,5-vuotiaan kanssa ulkona, oli kyl lapsella aika hurja meininki. Siis kova meno päällä ja valjaat ois saanut olla. Alkoi hirvittää, et totako se kohta on! Mut onneks sitä kai sit tottuu siihenkin.
Miehellä hirveät ahdistukset lapsesta, en oikeastaan tässä tilassa jaksais kannatella häntä. Voiko mies saada neuvolasta keskusteluapua? Häntä siis pelottaa elämä lapsen kanssa, oma pärjääminen, uniongelmat jne.
Täällä myös miestä on alkanut ahdistaa. Meillä on viikon päästä ensimmäinen käynti neuvolatädin luona ja mietin, kannattaisiko mies ottaa jo sinne mukaan puhumaan asiasta. Ollaan puhuttu keskenämme ja on ystävälleen myös avautunut, mutta itse olen todella surullinen tästä kaiken muun tunne-elämän sekamelskan keskellä..Siellä se pienokainen köllötteli vatsassa ja heilutteli jalkojaan <3 Olipa huikea nähdä hänet, asiat vihdoin todellistuivat.
Mies on edelleen kiukuttelutuulella, yritän antaa asian olla ettei tule riitaa. Harmi, että tästä ei nyt oikein yhdessä voi iloita. Iloitsen itsekseni.
Täällä myös miestä on alkanut ahdistaa. Meillä on viikon päästä ensimmäinen käynti neuvolatädin luona ja mietin, kannattaisiko mies ottaa jo sinne mukaan puhumaan asiasta. Ollaan puhuttu keskenämme ja on ystävälleen myös avautunut, mutta itse olen todella surullinen tästä kaiken muun tunne-elämän sekamelskan keskellä..