Alkuperäinen kirjoittaja Toivottavasti kaikki menee hyvin. (y) Kyllähän tässä vissiin meillä korkeammat riskit on kun nuoremmilla. [/QUOTE:@Iinanen samaa riskiä pelkää kai jokainen odottaja, lungisti vaan! Myönnän korkeamman riskin vain moralisoijien mieliksi, mutta koska jokainen elää omalla tyylillään - omassa rytmissä, tämä menee nyt näillä ehdoilla. Kaikki menee hyvin. Chill.
Mitä olisikaan käynyt jos 24v minä olisi ollut ... tässä tilanteessa? Nyt tiedän toki, että olisin voinut löysätä pipoa jo aiemmin, olla suunnittelematta jtn tiettyä latua... Mutta myös (infernaalinen) työtilanne on riskitekijä. Väitän, että se (stressi) riittää yksinään ehkäisynä, kunhan sitä on määrätön määrä omalla tontilla.
Roikun täällä, muuten kaivan vertaistuen verkon vanhoista ketjuista. Kysymyksetkin samoja vaikka kysyjä olis ollut ongelmansa kanssa liikenteessä jo 2011 - vastauksetkin lähes päteviä....
@Poikien äippä duo-onnittelut
Joo vähän sama juttu, mies tokas et eipä hänellä isoa roolia siellä ollut. Lupas kuitenkin tulla jatkossakin aina kun mahdollista, hänellä on etätyömahdollisuus ja joustoa työajassa. Seuraava neuvola saatiin sovittua niin että molemmilla meillä on lomapäivä. Ultriin tietty tulee mukaan.Meillä mies oli kanssa ekassa neuvolassa viime tiistaina mukana. Aika turhaahan se oli, mua jäi vähän jopa harmittamaan kun sen takia oli puol päivää töistä poissa. Jatkossa tuskin tulee, ellei osu työt niin ettei pois tarvii olla. Ultriin sitten mukaan.
No jopas ollaan samoissa, mulla kans ultra 24.7.Mä oon puhunu hoidoista tosi avoimesti ja melkeinpä kaikki töissä tietää nyt raskaudestakin. Mä vaihdoin vuodenvaihteessa kohdetta firman sisällä ja uudelle pomolle kerroin hoidoista aika pian. Suhtautui siihen ja nyt raskauteen tosi hyvin.
Me ollaan @miisumaasu ihan samoilla. mä kans 33v La 4.2. Mä kans käyn ens viikolla verikokeissa ja ultra ois 24.7.