Iltaa rakkaat helmiäiset!!
Olipas kerennyt taas tekstiä tuleen kun en ole pariin päivään päässyt lukemaan. Yritän muistaa mahdollisismman paljon..
Vaipoista: Meillä otettiin tänään käyttöön Liberon 3-6kg vaipat, tähän asti oli käytössä Pampersin 2-4 kilosten vaipat.
Mammulille myöhästyneet onnittelut! :flower:
Meillä kanssa löytyy maha vaivoja ja tässä mietinkin että pitäisiköhän sitä kokeilla niitä tippoja. Poika nielaisee ilmaa imetyksen aikana joka kerta ison määrän ja sen kyllä sitten välillä huomaa! :/
Kakkauksesta: Meillä kakataan päivittäin parisen kertaa + sitten ne märät pierut mitä tulee.
Marianne & Nasuliini: Minä liityn joukkoon useasti imettävien! Meillä saatetaan välillä imuttaa puolenkin tunnin välein.. Riippuen siitä kuinka paljon röyhtäyttäessä on puklua tullut! Turhauttavaa välillä...
Nasuliini: Meillä on nyt vasta perina päivänä käytetty Jönssiä ulkona ja tänään jätin hetkeksi kauppareissun jälkeen hänet vaunuihin nukkumaan. Tässä nyt pikkuhiljaa ajattelin hänet sinne totuttaa sillävälin kun saan aikaiseksi ostettua patterit itkuhälyttimeen.
Sylissä viihtyvistä vauvoista: Olen onnellinen kuullessani etten ole ainut joka yrittää saada vauvaa viihtymään muualla kun sylissä! Niin ja Zalmiakki, on hiukan hankalaa tehdä vauva sylissä ruokaa isommille lapsille jne..
Mitäs sitten..??
Niin juu siitä tutista, eli minä aloin vanhasta tottumuksesta tarjoamaan jo sairaalassa, mutta tälle tapaukselle se ei olekkaan niin hyvin kelvannut kun edellisille. Toisaalta ihan hyvä vaan, eipähän ole sitten raskasta luopumista edessä.
Imetysongelmista kärsiville: Mulle neuvottiin esikoisen aikana tälläinen asento, minkä olen todennut hyväksi. Tyyny käden alle ja vauvan napa omaa napaa vasten. Sitten myöskin sairaalassa neuvottiin "puristamaan" rinnanpäätä lyttyyn helpottaakseen vauvan otteensaamista. Toivottavasti kaikki halukkaat saavat imetyksen onnistumaan!! :heart:
Tiipeli: Kyllä musta ainakin voit jatkaa tänne kirjottamista kunhan vauvan saat mahasta pihalle houkuteltua.
Huh.. Meillä on Jönssin rytmit ihan sekaisin! Se on nyt muutamana yönä heräillyt 4-5 aikoihin pällistelemään. Oonkin sitten laittanut yövalon päälle ja ottanut vaavin meidän väliin töllisteleen ja jatkanut itse unia, jossain vaiheessa sitten taas yrittänyt siirtää pojan varovasti takasin omaan sänkyyn. Toivottavasti tämä ei jatku pitkään, koska mies menee ensiviikolla aamuun ja mun pitää itse jaksaa nousta lasten kanssa ajoissa ylös!!
Mutta nyt tarvinnee mennä hammaspyykille ja nukkumaan ennenkun pikkuisella iskee tissinälkä.
:wave:
Jutta ja poika