Hellou Helmukat!! :wave:
Mäkin ilmoittaudun tälle puolelle. Meille syntyi toinen tyttö 18.2 (rv 41) klo 00:42. Strategiset mitat oli 3820g, 52cm ja pipo 35cm. :heart:
Arki on lähteny hyvin käyntiin. Tyttö syö, kakkaa ja nukkuu. Päivät tankkaa todella tiuhaan ja tuntuu, että syö ihan mielettömät määrät. Osa annetaan pullosta, mutta pääsääntöisesti imetän. Määrää en osaa arvioida, paljonko syö kerralla. Varmaankin päälle desin. Ja tankkaa useenpaan otteeseen ja sit saattaa nukkua 3-5h putkeen. Nyt on pari yötä mennyt yhdellä syötöllä, joka kylläkin kestää muutaman tunnin. Helposti menee kun tossa vieressä nukkuu ja lupsuttaa tissiä. Äiti vetää unia tyytyväisenä sen aikaa. :ashamed: Maidon tarjonta vaan ylittää kysynnän. Joudun yöllä ainakin kerran käydä hiukan helpottamassa painetta. Onneks on pumppu keksitty. =)
Mamalle kiitokset hienosta listasta.
Kiva kun jaksoit tehdä tännekkin puolelle Helmiäisten oman palstan.
Jälkivuodosta oli ollut puhetta. Mulla rupee pikku hiljaa jo hellittää pahin valuminen. Väriltään rupee olee sellasta ruskeenpunasta. Yök!
Odotan vaan, että saan noi rätit pois tuolta persiistä.
Meillä typy on valveilla n. 4-6h/vrk. Vaihtelee paljon päivittäin.
Tolnaatoko kyseli rintakumin käytöstä? Mä oon käyttänyt rintakumia melkeen alusta lähtien. Ekan vuorokauden aikana imetin ilman, mutta rintojen päät tuli niin kipeeks, että otin kumit käyttöön. Toinen rinta on vieläkin aika huonossa kuosissa. Sama oli esikonkin kanssa, mutta häntä imetin 7 kk pelkän kumin avulla. Ei oppinut oikeaa otetta suoraan rinnasta.
Nasuliini hieno nimi pojalla. =) Meillä on ristiäiset vasta 1.4 kun se paikka missä ne haluan pitää on varattu kaikkina muina viikonloppuina. Onneks saatiin edes tuo varattua. Muuten ois menny huhti-toukokuun vaihteeseen.
Joku kyseli painosta. Kauheeta kun ei muista vieläkään mitään. :ashamed: Luulis et toi dementia ois menny jo ohi kun pääs tosta massusta eroon, mutta kaipa tää on hormonaalista...
Anyway, mulla on lähteny kilot ihan huomaamatta. Tänä aamuna kävin puntarilla ja lähtöpainoa näytti.
Nyt kun saa kropan kuntoon niin eikun lenkkipolulle kiinteyttämään rupsahtaneita lihaksia. Vielä jos sais 7 kiloo veks niin olisin tyytyväinen. Toivossa on hyvä elää... :snotty:
Mutta nyt täytyy mennä laittaa pullat uuniin lämpenee kun noi vanhukset tulee kattoo pikku neitiä.
Aurinloista sunnuntaipäivän jatketta kaikille :wave:
NeJo ja typy 7 vrk