helmi-maalis-huhti-touko odottajat pk-seudulta/uusimaa. olisiko ideaa tavata ja saada ehkä uusia ystäviä samassa jamassa olevilta?

niin, jos et huomannut tuolta edelliseltä sivulta, niin sovittiin ne treffit samaan paikkaan, eli sinne cafe esplanadin tuulikaappiin. lähdetään sieltä sitten etenemään... =)
ja italialainen kuulostais hyvältä! :p

Onko tässä pinossa ketään sairaslomalaista, tai muuten vaan lomalaista?
Itse olen saikulla selkäkipujen takia, ja mulle passais treffaaminen paremmin arkipäivänä aamupäivällä tai päivällä. Onko muita?
Voisi käydä jossain lounaalla/kahvilla ja vaikka vauvanvaateostoksilla? :)

kiitos ja kumarrus taas loistoseurasta emmie ja oikukas :)!
ruoka maistui ja ei tarvinnu enää edes haaveilla iltapalasta.. joskin nautiskelin sit emmien valiobaari-kertomuksen innoittamana suklaanougat-jädeä aika tuhdin palan täällä kotona.
oikein kivaa reissua sulle oikukas ja onnea vielä huomiseen 4d:hen! ollaan taas yhteyksissä, ja tosiaan muut kans tervetuloa treffeille mukaan. ja aikojahan voi toki ehdottaa, jos tuntuu että nämä viikkoillat ei oo sopivia.
Anna86, mulla on toisinaan vapaata päivisinkin joten voidaan toki yrittää sopia jotain vaikka ens viikolle. olisko muitakin innokkaita tulossa mukaan? ainakin täällä espoon puolella on monta kivaa kauppakeskusta joissa on ihana kahvitella ja sen jälkeen vaikka shoppailla.. kun saa pysyä lämpimissä sisätiloissa koko ajan :)

Eipä tullut himassa tosiaan kyl syötyä yhtään mitään enää :LOL: Tosin yöllä heräsin kolmen maissa jääkaapille kun maha kurni :snotty:

Kahvi+shoppailuseura (heheh ihanku mulla olis enää tän reissun jälkeen varaa shoppailla kuukauteen :D ) kuulostaa tosi kivalta, ehkä mä ehdottelen tällästä reissua vuorostani kun palaillaan matkalta B)

Jänskättää se 4D!

-Oikukas rv 23+5 (?!<- herranjumala miten aika menee nopeesti)

Saikullahan täällä ollaan vielä huominen ja jos yhtään tota haavaa kuuntelen niin loppu viikkokin. Tosin duunissa pitää käydä tsekkaamassa tilanne torstaina. Espoossa asun myös ja nää "pari isoa kauppakeskusta" on tuttuja kyllä. :D

Sain äitiyspakkauksenkin tänään, oli tosi nätin näköisiä vaatteita. esikoisen pakkauksessa oli musta vaan vähän parempi laatuisia, mut hyviä noikin on. Ja kamaa tuli paljon. =)

Vanamo ja Viltsu 27+5

kiitos munkin puolesta eilisestä S & O! En tosiaankaan myöskään tarvinnut enää iltapalaa. :D Ja vajosin lähes pohjaan siellä uimahallissa =) Polskuttelin vaan hitaasti eteenpäin ja mummot ohitteli :LOL:

jep, itse töölössä asuvana en juurikaan tunne "espoon isoja kauppakeskuksia" =) mutta ainahan julkisilla pääsee! mulla siis myös on supervapaat työajat ja voin myös pidellä vapaapäiviä/-aamuja (jos vaan jaksan sitten mennä illalla/viikonloppuna töihin). =)

Vauvantarvikeshoppailut kiinnostais myös kyllä, koska aika nihkeänlaisesti on vielä tullut mitään osteltua.

Ja onnea Oikukas siihen 4D:hen! Kerrohan sitten että onkos sieltä se poika varmuudella tulossa! =)

emmie 27+1

Täällä ollaan myös saikulla, ja mielelläni päivisin tulen, sen verran tosin liikkuminen on hidasta etten kovin mielelläni vantaalta espooseen lähde joten ehdottaisin kuitenkin paikaksi hesaa, miten olisi itis?

Jenni & hajis 32+0

eka pitäis varmaan päättää päivä ja kellonaika, ja kattoo sit ketä on varmasti tulossa sillon. näihin aiempiin tapaamisiin on ollu jokseenkin vaikeeta saada porukkaa mukaan, joten ei oo välttämättä järkevää sopia tapaamista itä-helsinkiin, jos sieltäpäin ei sit kukaan pääsekään :).. eli ehdotuksia saa laittaa, jos päästään eka päivästä yksimielisyyteen ni voidaan varmaan se tapaamispaikkakin sit sopia. niin ja sen verran piti vielä sanoo, et esim. selloon (leppävaarassa) pääsee suoraan paikallisjunalla keskustasta, jos jossain vaiheessa päätetään täälläpäin treffata ;)
tuli muuten mieleen, et onko teissä ketään sellasta, jotka ei aio kokeilla äitiyspakkauksen kestovaippaa ja ois halukkaita pääsee eroon siitä? voisin mahdollisesti ostaa, jos jollakulla on ylimääräinen, kun itse oon jokseenkin innostunu tosta kestoiluajatuksesta (saa sit ajan kanssa nähdä, että tuleeko siitä mitään :D) ja siis sen takia kysyn teiltä, ettei turhaa tarvi postitella niitä mihinkään, kun varmaan ehditään nähdä tässä ennen laskettuja aikoja useampaankin kertaan :)
täällä odotellaan innolla oikukkaan 4D kuulumisia! viideltä alkais perhevalmennus, joten pitänee mennä valmistautumaan.. hyviä vointeja kaikille ja ehdottakaa ihmeessä joku sitä ajankohtaa, ni saadaan homma taas etenemään :)!

Mä olisin voinut nähdä heti huomenna vaikka. Selloa ajattelin, et jos joku stadista tulee niin junalla 15-20 min suoraan eteen. S, L, U, E ja A-junat tulee tohon. Itse asun Muuralassa, Espoon Ikean lähellä, joten en ihan vieressä itsekään. Tossa kauppakeskuksessa on se hyvä puoli, ettei tarvitse kävellä kauheesti ja silti pääsee moneen paikkaan. Mulla itselläni on umpisuolileikkaus takana joten en ole kauheen innokas lähtee sellaseen paikkaan jossa kävelyä tulee. Mut kuka pääsee Selloon huomenna klo 12 vaikka? Tää nyt on jään kokeilua kepillä, mut.... =) Tuolla olis lastenvaateliikkeitä, kuka tahtoo mennä...(houkutus)

Hei! Pojaksi varmistui :D ja näyttihän se rakennultran kuvakin pippelin :whistle: Oli kyl tosi kivaa, harmitti vaan vähän (enemmän miestä) kun vauva piti päätä mun selkärankaa vasten niin ettei väliin jääny paljon mitään lapsivettä joten kasvoista ei saatu kuin 1 kuva. Vaikea se oli kuvaa ottaa kun toinen peittää minkä pystyy :D olin juonut just kahvia suurinpiirtein ämpärillisen ja syöny suklaata ni jalat kyllä vispas :LOL:

Nyt mutsille syömään tänään tilaamaani karjalanpaistia *nam* ja sitten himaan pakkailemaan <3 Millasta oli Shiva siellä perhevalmennuksessa? vieläkin oon hieman kateellinen tosta :D

Mullon huomenna lääkäri just aamupäivällä joten en kerkiä.
Shiva: multa saat sen äp-pakkauksen keston, yritän joillekkin treffeille päästä niin tuon sitten.
Mä ehdottaisin päiväksi ensiviikon maanantaita?

Huomenna en ehdi tapaamiseen, kun pitää käydä työpaikalla viemässä sairaslomalappu, ja sen jälkeen menen luultavasti kaverilla käymään.
Torstaina mulle sopis tai sitten ensi viikolla.
Elikkäs minä voisin ehdottaa esim. tämän viikon torstaita klo 12. :)
Asun Vantaalla joten mulle sopisi tapaamispaikaksi Helsingin keskusta (josta voisi mennä sitten esim. forumiin ja stockaan shoppaileen) tai sitten se Sello. Selloon pääsee meiltä junalla n. puolessa tunnissa, joten jos on enemmän Espoosta kuin Helsingistä tulijoita niin voin tulla sinne. :)

Eli kelle nyt tähän mennessä sopis aamupäivätapaaminen?
Shiva?
VanamoBr?
Emmie?
JenniS?

Tosiaan, kahvilla/syömässä voisi käydä eka, ja sitten ostoksille. Pieniä 52cm ja 56cm vaatteita pitäisi ostella vielä lisää tuolle tulokkaalle... :)

heipsan taas!

perhevalmennuksessa oli taas oikein mukavaa :). tällä kertaa aiheena oli varhainen vuorovaikutus ja siellä oli neuvolapsykologi valmistelemassa meitä alkuaikaan vauvan kanssa. ja sit jälkimmäisellä puoliskolla sinne tuli vauvaperhe kertomaan omista kokemuksistaan pikkuisen kanssa. oli se vaan niin pieni ja suloinen se niiden 3kk vauva! tällä kerralla saatiin myös pampersin vauvapakkaukset, joissa oli vaikka mitä hyödyllistä kamaa (mm. vauvalle pikkubody, fisher pricen ruokakippo&ensilusikka, vaippanäytteitä, weledan tuotteita jne). eli lämpimästi suosittelen tuota perhevalmennusta, jos jollekulle teistä sitä tarjotaan, itselle ainakin oli hyödyllistä ja mukavaa :). ja sit tota pampersin pakettia voi varmaan tiedustella ihan neuvolastakin, jos perhevalmennusta ei teidän alueella järkätä..

mutta itse asiaan. mulle ei valitettavasti huominen sovi millään (liian lyhyt varoitusaika)) mutta tavallisesti mulla on alkuviikot aika joustavia, eli esim. viikon päästä maanantaina sopis hyvin. myös tämän viikon torstai onnistuu, mutta taitaa olla sen verran lyhyellä varoitusajalla, ettei oikein saada porukkaa kasaan? ja ens maanantaina oikukaskin on palannu reissusta, joten työvuoroista riippuen pääsis ehkä myös mukaan? jatkuuko sulla VanamoBr saikku vielä ens viikolla? maanantai vaikuttais sopivan ainakin kolmelle, saatko emmie työvuoron sovittua niin että pääsisit kans mukaan?

Onnea oikukas pojasta :)! Muista sit ottaa treffeille niitä 4D kuvia mukaan, ni päästään muutkin ihailemaan.. nyt iltapalalle, palaillaan mammat!

Purin anopin kans juttuja...joo. Siis mä olen menos torstaina töihin näillä näkymin, mut todennäköisesti vain käymään. Eli olisin varmaan klo 12 vapaa. En tosin osaa varmasti sanoa. Ens viikkoa pitäis pyörittää ihan normi työviikkona taas. Jokseenkin vähemmän mielenkiintoista, mut jos oon terve niin pakkohan siellä on olla. :kieh: Mä voisin huomenna tunnustella tätä haavaa vähän et menenkö torstaina ollenkaan vielä töihin. No mutta. Mä saatan tulla hyvinkin lyhyellä varoitusajalla jatkossa, jos jotakin sovitte.

joo, mä voin kanssa tulla (tietysti tilanteesta riippuen) lyhyelläkin varoajalla, mutta ens maanantai sopis kyllä. Taidettiin sitten puhua siitä klo 12 vai kuinka? Tuolloin ma meillä on iltapäivällä perhevalmennusta (vai mitä nyt olikaan), mut jos 12 aikaan mennään, niin ehdin kyllä mukaan! Ja mulle kävis paremmin Helsinki tapaamispaikaksi, niin pääsis sitten treffeiltä nopsakasti takaisin töihin! =)Torstaina eli huomenna (?) taitaa olla liian kiire, sorry!

näyttää siltä, että aika monelle sopis toi ens maanantai. eli ilmeisesti JenniS, Anna86, emmie ja minä ainakin olis tulossa? ja jos sulla VanamoBr jatkuu toi saikku, niin liity ihmeessä kans seuraan :). toki toivotaan sulle paranemista, mut jos et vielä siinä vaiheessa olekaan työkykyinen niin jaksat ehkä kuitenkin kahvitella ;)?
emmien ehdottama kellonaika on hyvä ja mun puolesta voidaan tavata stadissa. onko muidenkin puolesta ok? enemmät kuulumiset voidaankin vaihtaa sit ens viikolla ihan kasvokkain, hyviä vointeja siihen asti kaikille!

Ok, eli sovitaan tapaaminen sitten maanantaiksi (26.11) klo 12 Helsinkiin. Mutta minne sinne? Johonkin keskustaan varmaan, mutta missä sielä tavattais?

Pääsetkö, Nalle-Puh sinäkin maanantaina?

Nalle-Puh: Voi kun olisin avannut tietokoneen aamulla ennenkuin lähdin itikseen, niin oltaisiin voitu keksiä jotain jo tälle päivälle... :headwall: Juuri tulin kotiin, ja enään en jaksa lähteä minnekään kun kohta pitäisi ruveta ruoanlaittoon ja hakea mies töistä... Asun Vantaan martinlaaksossa. Missäs sinä?

Lämmitin juuri itselleni glögiä ja maistelen maustekakkua... Nam! :) Ihanaa kuin joulu tulee! :xmas:

Yhteistyössä