heipsan taas!
perhevalmennuksessa oli taas oikein mukavaa
. tällä kertaa aiheena oli varhainen vuorovaikutus ja siellä oli neuvolapsykologi valmistelemassa meitä alkuaikaan vauvan kanssa. ja sit jälkimmäisellä puoliskolla sinne tuli vauvaperhe kertomaan omista kokemuksistaan pikkuisen kanssa. oli se vaan niin pieni ja suloinen se niiden 3kk vauva! tällä kerralla saatiin myös pampersin vauvapakkaukset, joissa oli vaikka mitä hyödyllistä kamaa (mm. vauvalle pikkubody, fisher pricen ruokakippo&ensilusikka, vaippanäytteitä, weledan tuotteita jne). eli lämpimästi suosittelen tuota perhevalmennusta, jos jollekulle teistä sitä tarjotaan, itselle ainakin oli hyödyllistä ja mukavaa
. ja sit tota pampersin pakettia voi varmaan tiedustella ihan neuvolastakin, jos perhevalmennusta ei teidän alueella järkätä..
mutta itse asiaan. mulle ei valitettavasti huominen sovi millään (liian lyhyt varoitusaika)) mutta tavallisesti mulla on alkuviikot aika joustavia, eli esim.
viikon päästä maanantaina sopis hyvin. myös tämän viikon torstai onnistuu, mutta taitaa olla sen verran lyhyellä varoitusajalla, ettei oikein saada porukkaa kasaan? ja ens maanantaina
oikukaskin on palannu reissusta, joten työvuoroista riippuen pääsis ehkä myös mukaan? jatkuuko sulla
VanamoBr saikku vielä ens viikolla? maanantai vaikuttais sopivan ainakin kolmelle, saatko
emmie työvuoron sovittua niin että pääsisit kans mukaan?
Onnea
oikukas pojasta
! Muista sit ottaa treffeille niitä 4D kuvia mukaan, ni päästään muutkin ihailemaan.. nyt iltapalalle, palaillaan mammat!