helmi-maalis-huhti-touko odottajat pk-seudulta/uusimaa. olisiko ideaa tavata ja saada ehkä uusia ystäviä samassa jamassa olevilta?

Minä voisin kanssa tulla mukaan tai jos joku haluaa tavata pienemmässä porukassa esim kahdestaan niin sekin passaa mutta tämä ryhmä rämä on hyvä juttu. Olen kohta 20v ja odottelen avo puolison kanssa esikoista. asun itä-helsingissä eli jossain helsingissä olisi hyvä tavata :)
 
ninaTT juu sopii tosi hyvin se puisto juttu.. kukaan muu ei oikeen oo lämmenny asialle mutta mulla on tonne toiselle puolelle helsinkiä taas vähän hankalampi matka lähteä kyläilemään täältä espoosta..
mutta voidaanhan me mennä puistoon jos säät sallii niin ota sinä se siskon muksu mukaan :)
 
Hei kaikille. Minäkin ilmoittautuisin mukaan, olisi mukava tavata muita odottajia kun omassa kaveripiirissä ei ole ketään jolla olisi lapsia!! Ikää minulla on 22v ja odottelemme avomiehen kanssa ylläri esikoista saapuvaksi maaliskuun 19. Asumme Helsingissä.
 
Heips taas kaikille :) Sairaslomalla tän viikon niin ehtii taas kirjotella (aivan kuin se nyt _ehtimisestä_ olisi kiinni ollutkaan kun kerran ehdin aina lukeakin :D )

Missäpäin Helsinkiä Taggy asustelette?

Me vietettiin koiran 1v synttäreitä tossa 21. päivä, ostin sille maksalaatikkoa lahjaksi ja sai yltiöpaljon rapsutuksia :D Eilen sitten muistin ihan yhtäkkiä et ei hitto sehän täyttää vuoden vasta ensi kuussa :LOL: eli siis 11kk meilläkin :)
 
HEIPÄ HEI!
Minäkin olisin kiinnostunut tapaamaan/keskustelemaan muiden odottajien kanssa =) . Itse olen viikon päästä 25v. ja mieheni 28v. meillä on 3v7kk poika ja tämän toisen olisi tarkoitus syntyä maaliskuussa. Emme asu ihan Helsingissä, mutta Kirkkonummi ei ole kovin kaukana :) .

Nipu ja möykky 15+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipu82:
HEIPÄ HEI!
Minäkin olisin kiinnostunut tapaamaan/keskustelemaan muiden odottajien kanssa =) . Itse olen viikon päästä 25v. ja mieheni 28v. meillä on 3v7kk poika ja tämän toisen olisi tarkoitus syntyä maaliskuussa. Emme asu ihan Helsingissä, mutta Kirkkonummi ei ole kovin kaukana :) .

Nipu ja möykky 15+6
tervetuloa vaan :wave:
 
Moikka kaikille,
minäkin haluaisin ilmottautua mukaan :)
Olen 27 v. ja masussa kasvaa esikoinen, jonka olisi tarkoitus syntyä huhtikuun puolessa välissä. Ootteko viel sopinut mitään paikkaa/aikaa?
 
Nalle-Puh & Nessa: ei olla sovittu tapaamista vielä =) Miten on PulttiBois, oletko jo ajatellut jotain päivää? Mulle kävis jo nyt viikonloppunakin, mut se saattaa tulla joillekkin liian äkkiä..? Oikeestaan iltaisin käy mikä päivä vaan, oon päivisin töissä.
 
Heippa kaikille kohtalotovereille ;) Voisin ilmoittautua joukon jatkoksi, odottelemme miehen kanssa esikoista, la 22.2. ja asustelemme Kirkkonummella. Käyn päivittäin töissä Helsingin ytimessä ja mieluusti tapaisin muita möhömahoja, jos vaan aika sattuu sopimaan :)
 
Moikka pitkästä aikaa! Onkin ollut kiireinen viikko kun en ole ehtinyt notkumaan netissä yhtään...

Viikonloppu olisi musta paras tapaamisaika. Mulle käy 6.10, 7.10, 19.10, 20.10 ja 21.10. Arki-iltaisin melkein kaikki päivät on ok.
Sisätiloissa olisi ihan kiva tavata. Nyyttäriajatusta pyöriteltiin joskus aikaisemmin, onko se jo haudattu idea?
 
Tervehdys kaikille! Tämähän on mukava tapa tutustua muihin odottajiin :)

Itse olen 28- vuotias ja asustelen Kirkkonummella (pari muutakin taisi asustella täälläpäin ;) ). Odotamme esikoistamme syntyväksi toukokuun alkupäivillä joten meillä on aika alussa tämä raskaus. En valitettavasti usko, että jaksan ihan lähiaikoina osallistua tapaamiseen, sillä kärsin hyvin voimakkaasta raskauspahoinvoinnista, joka verottaa kyllä voimia, kun töissäkin pitää käydä :/ Mutta kunhan tämä tästä helpottaa niin mieluusti olisin mukana!

Onko muita, joilla la vasta myöhemmin keväällä/alkukesästä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carmen:
Tervehdys kaikille! Tämähän on mukava tapa tutustua muihin odottajiin :)
Onko muita, joilla la vasta myöhemmin keväällä/alkukesästä?
hei itsellesi =)
lisäsin sinut etusivun listaan, sieltä näet myös että milloin meidän muiden pitäisi nyytti noutaa.
itselläni on laskettu huhtikuun lopussa.
 

Yhteistyössä