helmi-maalis-huhti-touko odottajat pk-seudulta/uusimaa. olisiko ideaa tavata ja saada ehkä uusia ystäviä samassa jamassa olevilta?

Mama76
Niinpä, mitenköhän tätä tapaamista kannattaisi lähteä organisoimaan? Tapaamispaikka: ravintola / joku muu? Aika: viikolla / viikonloppuna, päivällä / illalla jne. Itse tapaisin mieluiten viikonloppuna tai loppuviikosta ilta-aikaan ja jossakin muualla kuin ravintolassa, esim. asukaspuistossa yms. ja vaikka nyyttäriperiaatteella.

Jerica
Moikka!

Myös minua kiinnostaisi tavata muita odottajia! Kaveripiirissä on paaaljon lapsia mutta kukaan ei ole tällä hetkellä raskaana. Minä mattimyöhäsenä tulen jälkijunassa B) Ja olisi kiva höpötellä ihmisetnn kanssa jotka ovat samassa elämän tilanteessa.

Asun Espoossa ja ikää on kertnyt 31 vuotta. Ekaa vauvaamme odotetaan ja la ois 24.5, eli alussa mennään, rv 6+6. Toivottavasti tyyppi pysyy matkassa mukana. Maanantaina päästään varhaisultraan :heart:

Olen Helsingin keskustassa töissä joten arki-illta käy hyvin. Myös viikonloput onnistuu!

Hmm.. myös mä voisin olla mahdollisesti mukana! Asutaan Espoossa. Eka lapsi tulossa ja ikää mulla 30v, ehdin ehkä täyttää 31 ennen vauvan syntymistä. La on 10.2.
Mä olen kans töissä Helsingissä.. Arki-illat on vähän kysymysmerkkinä koska mielin kotiin iltaisin ja jonkun verran iltamenojakin on. Viikonloput on parempia :)

moi kaikki! :hug:

jos vaan mahdollisimman pian saatais sovittua joku päivä, mulle käy siis lähes milloin vain (ei arkisin ennen 16 miel.) ja haluaisin tavata ihmisiä jo pian, koska en todellakaan tunne valmiiksi helsingistä paljoa ihmisiä, saatikka odottavia. Ja mielellään lokakuun puolelle, koska haluaisin todella mukaan, ja minulle ei sovi marraskuun 2 ekaa viikkoa ollenkaan...

Ja jos joku haluaisi vaikka lenkkeilyseuraa, tai kahvilaseuraa pienemmälläkin porukalla tai kierrellä kaupoissa ihailemassa vauvanvaatteita, olen valmis mukaan ja mulle voi aina laittaa yksityisviestiä! =)

katarina-81: lenkkeilystä: mun mese toimii nyt kans, sul on mun mese-osote =)

Vieläkö joukkoon mahtuisi yksi odottaja?
Minuakin kiinnostaisi tavata muita tämän alueen odottajia!
Olen 21-vuotias ja asun kihlattuni kanssa Vantaan Martinlaaksossa. Odotamme esikoistamme jonka la on 3.2.2008. Perheeseemme kuuluu myös cairntyttö Wilma, joten jos joku teistä asuu martinlaaksossa niin myös lenkkiseura kelpaisi. =)
Mulle sopisi tapaaminen arki-iltana tai viikonloppuna. Päivämäärällä ei väliä. Tapaaminen jonkun kotona nyyttäri meiningillä kuullostaa kivalta. :) Laittakaas joku pivämäärä niin katsotaan kuinka monelle se sopii?!

miten olisi jos nyyttäreiden mahdollinen pitäjä laittaisi hänelle sopivia päiviä vaikka 2 ja sitten niistä etsitään sopiivin???
mielellään parin viikon päähän (tai mulle käy sitten vasta jokunen)

kukas se niitä nyyttäreitä lupaili pitää ;) :whistle: :wave:

Moi!

Kun ei tästä nyyttäri-hommasta nyt kai näytä tulevan mitään niin kokeilen nyt, toimisiko, jos sovittaisiin vaan kahvilatreffit.

Ilmoitan nyt sitten, että sovin yksinäni kahvilatapaamisen ensi viikon lauantaille (27.10) keskustaan klo 14. =)
Aion mennä sinne istumaan ja katsoa, ilmaantuuko ketään paikalle.

Voisitteko vähän ilmoitella että kuka olisi tulossa ensi viikon la ja jos klo 14 on jotenkin huono. (Olin ajatellut cafe esplanadia, mutta paikkaa voi vielä miettiä ). Ilmoitelkaa tänne, ja jos yksikin halukas ilmaantuu, laitetaan treffit pystyyn!

Hyviä vointeja kaikille! Palaan asiaan alkuviikosta ensi viikolla!

Mä voisin tulla :wave: tää onkin eka kerta kun on sokkotreffit naisen/naisten kanssa :LOL:

Kauhulla pelkään samanlaista fiilistä kuin koulun ensimmäisillä tunneilla kun on "pakolliset esittelyt" ja kaikki istuvat ringissä kuuntelemassa kun joku kertoo vuorollaan mistä on, kuka on jne. :LOL: :LOL:
Jostainhan se on kuitenkin aloitettava? Voitais vaikka vähän jo täällä petailla kertomalla kuulumisia.

Mulla oli eilen neuvola ja eka terkka ei saanut sydänääniä kuulumaan. Siinä sitten ehti hyvin säikähtää kun tosiaan on jo neljäs raskaus eikä lapsia. Vaikka toisaalta oli aika huoleton olo. Sitten kävelin vähän ympäriinsä ja toinen terkka sai välittömästi äänet, huhhuh :whistle:

Ensi keskiviikkona on rakenneultra! kauheesti odotan että se sanois tytön olevan tulossa kun jotenkin on niin varma tyttöolo. Että voiko oma fiilis olla niin oikeassa? Jos on poika niin ei sitten voi :D

Nyt lounastauko->

Terv. Oikukas rv 19+0!

mitäs luulet(te) oikukas (ja wiivi84), saadaanko muita mukaan?

Treffeille siis saa tulla kaikki jotka kynnelle kykenevät! ja paikkana cafe esplanadi (ellei muilla parempia ehdotuksia).

eli kuulumaisia siis:
mulla on nyt siis rv 23+0, ultrat jo takanapäin, eikä ultraajatäti osannut luokitella meidän vauvaa kumpaankaan sukupuoleen =) tässä sitä nyt sitten odotellaan ja ostellaan kummankin värisiä pikkuvaatteita =)
vointi on ollut ihan hyvä, pientä kävelyongelmaa lukuunottamatta ja nyt ihan huolissani olen heti jos ei vauvan liikkeitä tunnu parin tunnin välein =) tämmöstä tänne.

lauantaita odotellessa,
emmie

moikka!

mulle ei just toi ens viikonloppu valitettavasti sovi, kun ollaan sovittu mökkireissu jo pidemmän aikaa sitten. mutta piti siis sanoa, että tosi hienoa emmie, että joku nyt otti vastuun tästä hommasta! tollanen rento kahvittelu kuulostaa kyllä oikeesti tosi hyvältä, ja varmaan uusikin tapaaminen on mahdollista sopia vaikka marraskuun loppuun tai joulukuun alkuun, etenkin jos lauantai onnistuu menestyksekkäästi :).

oikein kivaa tapaamista teille, jotka paikalle pääsette ja hyviä vointeja kaikille! toivottavasti tavataan paikkoin joku toinen kerta, miksei vaikka lenkkeilyn tai shoppailun merkeissä jos nää isommat tapaamiset on hankalia järjestää :)

Heippa pitkästä aikaa!

Tenttiviikko ja työkiireet on vieneet mun mehut täysin, enkä ole tällä palstalla vieraillut varmaan pariin viikkoon :(
Yritän tulla mukaan kahville teidän kanssa lauanataina, mutta en ole varma pääsenkö. Ukko haluaa lähteä maaseudun rauhaan vaihtamaan talvirenkaita, itseäni ei kyllä se homma paljon jaksa kiinnostaa B)

Nähdään (ehkä ) lauantaina :wave:

Terveisn
Katti ja pieni (22+3)

Yhteistyössä