helmi-maalis-huhti-touko odottajat pk-seudulta/uusimaa. olisiko ideaa tavata ja saada ehkä uusia ystäviä samassa jamassa olevilta?

Voisin ehdottaa tapaamispaikaksi Forumin kulmaa, sitä mis on se Robert's coffee, sen paikan ainakin kaikki löytää ja siinä vois treffata sisätiloissa ja siin on myös tilaa odotella, niin ei haittaa, mikäli ilma on huono. Miltäs kuulostais?

Siitä voi sit helposti siirtyä...mihin sitä nyt sitten siirrytäänkin! =)

tapaamispaikka ja aika sopivat mainiosti. mun puolesta voidaan käydä syömässä tai kahvilla, kummassakin on puolensa. kahvi virkistää ja toisaalta täydellä mahalla voi olla vähän raskasta kiertää (riippuu toki siitä, mitä safkaa nauttii).. mutta toisaalta ulkona syöminen on aina mukavaa ja siinä alakerrassahan ois ainakin valinnanvaraa. eli kuinka vaan käy :)

mä tulen kans mut pitää muistutella vielä viikonloppuna et muistan tulla. Mulle käy mikä vain siis kahvi tai ruoka. Erittäin mukava nähdä ihmisiä mahojen kanssa :) Mulla kun ei noita ystäväpiirissä ole tällä hetkellä.

moi! kyllä mä ainakin oon tulos huomenna 12:sta ja uskoisin et shiva ja jenniS kanssa ainakin, kun eivät kerran oo ilmottanu etteivät tulis... Nalle-Puh, näin myöhään on vähän vaikea muuttaa aikaa, kun niin moni olis tulos, mut yritetään seuraavaks niin et säkin pääset! =) huomenna nähdään!

Moikka!
Pääsin vasta nyt koneelle,ilmoittamaan että joudun oman tulemisen perumaan. Viikonlopun aikana oli muutamat todella kipeät supistukset joten nyt lepo edessä:( Harmittaa niin vietävästi, mutta ei auta. Toivottavasti vielä pääsen joku kerta mukaan, ja oikein mukavaa tapaamista teille :)

no meneepä hankalaksi. mitäs ootte mieltä Anna86 ja emmie, mennäänkö kolmisin vai halutaanko siirtää parempaan ajankohtaan, jolloin useampi pääsis paikalle? mulle käy kuinka vaan, mutta pitäis vaan pikaisesti päättää..

tavataan vaan tänään kun kerran niin sovittiin ja ollaan kaikki suunniteltu päivämme sen mukaan. odotetaan sua anna siinä kulmalla, kiva että ilmoitit myöhästymisestä etukäteen, ni tiedetään ettet feidannu :)
pian nähdään!

Heissan!

Mitäs kuuluu? mä voisin aloittaa jonkun ketjun jossa vois jatkaa muuta keskustelua koska musta olis kiva kuulla mutta tää ketju on tavallaan vaan tapaamisten sopimiseen.

Eli

http://keskustelu.kaksplus.fi/t910803#m9036784

niin, miten olis löytyiskö ehdokkaita vaikka sunnuntaille? kirppiskiertelyä, shoppailua jossain ostoskeskuksessa tai muuta? Jos suunnitelmat etenee niinku on ajateltu niin äijä luultavasti makaa koko päivän darrassa sängynpohjalla joten mulle tosiaan kelpais seura :LOL:

Heippa kaverit! =)
Sopisko järkätä treffit lauantaille/sunnuntaille? Lähtisin ihan tosi mielelläni vaikka kahvittelemaan ja shoppaamaan vähän (joulu tulee liian pian!). Kuka lähtis messiin? Eli vaikka puolenpäivän jälkeen la tai su? Miten kaikille sopii?

emmie 30+1 (ollaanko tosiaan jo näin pitkällä?!! :D )

Yhteistyössä