helmi-maalis-huhti-touko odottajat pk-seudulta/uusimaa. olisiko ideaa tavata ja saada ehkä uusia ystäviä samassa jamassa olevilta?

huomenet!
toi lauantai kuulostaa ainakin alustavasti hyvältä, vaikka eilen vakaasti päätinkin, ettei tarvi vähään aikaan enää keskustaan mennä.. kammottava keikka (hoidin asioita) siinä vihamielisessä säässä tuli tehtyä, ja voimat oli kyllä ihan nollassa sen jälkeen. mut eiköhän se mieli lauantaihin mennessä muutu :)
Aamupäivä olis myös mulle paras (kymmenen jälkeen jopa!) kun maanantaina on tulossa supervaikee tentti ja la-ilta sekä sunnuntai pitäis sit kuluttaa lukemiseen..
uusia tulossa mukaan?
 
plaah, en yleens jaksa viikonloppuna nousta kovin aikasin =)
...mut jos tosi tarkasti ajattelee, niin vois sit vetästä aamukahvit siinä samalla :D ja pääsisin myös iltapäivästä vetäytymään graduni pariin, joten sopisko vaikka se la klo 11?
 
Nalle-Puh: mäkin oon tänään iltavuorossa joten oon himassa vasta seiskan aikoihin ja ihan puhki :/ Mut toivottavasti sä pääset la!

Jees, eli la yhdeltätoista! Jei! eilen kyllä tuli sanottua miehelle et enää en ennen tammikuun aleja ostele mitään vauvalle mutta tosiaan joulujuttuja toki voin ostella hyvällä omallatunnolla :LOL:

Ja aamukahvi on loistava idea :p
 
oisko rautatientorilla jossain paha? kaikki kuitenki joutuu saapumaan keskustaan jollain =) Esimerkiksi siinä automaatteja (se mis on 3 vai 4 rivissä) vastapäätä on joku turisti-info ni sen edessä? olis sisätilakin :D tai sit se forumin kulma on toinen mistä kyl löytää helposti.
 
teillä on kyllä niin nopeasti päätettyjä tapaamisaikoja etten kyllä ehdi mitenkään niihin :whistle: ;)
tosin muuttokin tässä ollut ja kaikkea maan ja taivaan välistä.
onko täällä äitejä joilla on jo lapsia ja odottaa nyt toista tai useampaa??? :wave:
 
huomenta!
pahoittelut, että ilmoitan vasta tässä vaiheessa, mutta en siis valitettavasti pääse mukaan shoppaamaan huomenna. en oo edes päässy koneelle nyt kahteen päivään, joten en voinu aiemmin ilmottaa, mutta olihan teitä kuitenkin kolme tulossa joka tapauksessa :). mun tenttivalmistautuminen ei oo lainkaan siinä pisteessä, missä sen pitäis olla ja mun on ihan _pakko_ päästä tosta maanantain tentistä läpi. joten yritän täs lukea yötäpäivää siihen asti, enkä uskalla käyttää aikaa mihinkään kivaan :(. mutta teitä oli tällä kertaa onneksi muutenkin kolme tulossa, joten pitäkää hauskaa munkin puolesta :)! mä täällä plaraan koulumatskuja ja kateellisena ajattelen mitä kaikkee hauskempaa vois olla tekemässä samaan aikaan..
tuun sit varmasti taas ens tapaamiseen, kun kouluhommatkin pitäis vähitellen helpottaa. kivaa viikonloppua kaikille!
 
Minäkin voisin lähteä salaattilounaalle loppuviikosta... Mutta mulle sopisi paremmin keskiviikkona, kun torstaina on synnytysvalmennus neljältä ja ennen sitä pitäisi ehtiä tekemään ruokaa kotona et mies saa syödä kun tulee töistä. :)

Ehdottaisinkin siis keskiviikkoa, esim. kello 12. Sopisiko muille tuo päivä ja aika?
 
moikka,
mulla on viimeinen tentti torstaina iltapäivällä eli sitä ennen en valitettavasti pääse. ja siihen to iltaankin ehdin jo sopia tenttikauden päätöksen juhlintaa, eli mulle sopis mammatreffit aikaisintaan perjantaina. mut te taidatte emmie lähtee jo aikaisin liikkeelle sillon?
me ollaan joulunaika täällä pääkaupunkiseudulla (sukujen kanssa juhlitaan) joten sinällään lomien aikaan vois olla kiva tavata.. mutta jos moni on muualla joulun ja uudenvuoden välisen ajan, niin ehditään me varmasti tapaamaan sit heti ens vuoden alusta :)
 

Yhteistyössä