helmi-maalis-huhti-touko odottajat pk-seudulta/uusimaa. olisiko ideaa tavata ja saada ehkä uusia ystäviä samassa jamassa olevilta?

No shiva, voin ilmoittaa varmasti tulevani tänään eli maanantaina ja kello 18 varmaan jos Oikukas pääsee sitten kanssa. Nähdäänkö sitten vaikka cafe esplanadin eteisessä elikkäst "tuulikaapissa" mahdollisimman tasan kuudelta? vai miten muuten löydetään/tunnistetaan toisemme? =)

vai ymmärsinkö oikein että Oikukas ehtis kanssa tasan kuudeksi, vai pääsetkö kuudelta vai miten se meni?
 
jep, nähdään siinä tuulikaapissa kuudelta. eiköhän me jotenkin tunnisteta toisemme, ison mahan perusteella ehkä :)..?
jos oikukas sulle ei sovi toi kellonaika, niin ilmoitatko mahdollisimman pian? voithan tulla vaikka vähän myöhässä, mutta siinä tapauksessa sun pitäis löytää tasan kuudelta saapuvat jotenkin sieltä ihmismassasta..
 
mulle sopii kello 18 hyvin, pääsenkin jo puoli neljä töistä =) Mut tunnistaa mustasta takista ja valkosesta myssystä, otin ihan tarkotuksella kun ei siellä varmaan moni oo myssy päässä =)

Mites muut? en oo muuten ollu koskaan tuolla cafe esplanadissa mut eikai siinä eteisessä voi erehtyä ihmisistä? :D :D

Ei sitä kehtaa kysellä turhaan et "ootko raskaana, pitikö meidän tavata?" :LOL: :LOL:

Nalle Puh tuuksä kans? Sun kuvan mä oon nähny ni oot ainoa ketä voin ees kuvitella tunnistavani B)
 
Niin ja piti viel sellasta ehdottaa varovaisesti et mitä jos tehtäiski ravintolatreffit? tähän ehdotukseen mulla luultavasti se että mä syön ja mielelläni ihan koko ajan :LOL: (enkä ehdi oikein syödä töiden jälkeen.) Esimerkiksi City-käytävän rossoon, johonkin Iguanaan tai Santa Fe:hen? Saahan sieltä kahvilastakin varmaan jotain pientä mutta toisaalta ravintolastakin saa kahvia :whistle:

Tietty jos kukaan muu ei innostu niin olisihan se vähän typerää istua rossossa ja mä olisin ainoa jolla on annos edessä

:LOL: :saint:
 
hei Oikukas =) jos tehdään treffit siinä cafe esplanadin tuulikaapissa niin ainakin löydetään toisemme, ja pohditaan sitten, että josko mentäisiin sittenkin syömään? miltä kuulostaa? ettei muutettais enää treffipaikkaa?
ja jos muutkin laittaa valkosia asusteita, niin kai mäkin sitten laitan valkoset lenkkarit ja laukun =)
 
Oikukas ja shiva, kiitos eilisestä, oli tosi mukavaa! Mun mieskin oikein ihmetteli kun niin pitkään viihdyttiin! =) Ihan älyttömän kivaa oli jutella muiden odottajien kanssa (mun muut kaverit kun eivät siis juurikaan vauvajutuista perusta).

Kävin neuvolas ja lääkärillä tänään, ja painoa tullut mulle taas yli 500 g / viikko =) Onneks ei sentään enää sitä kiloa viikossa... Vauvalle kuului hyvää, ja hän oli niin vilkkaalla tuulella, ettei saatu mitään järjellistä pulssia mitattua kun vaihteli niin kovasti =)

Lähden nyt sit tosiaan sinne reissuun, mut vois melkein kattoa uusia (syömis-)treffipäiviä 16. päivän jälkeen kun palailen?? Ja SAA muutkin tulla!
 
Miten mä olen missannut tämän ketjun kokonaan?? B) Mietin jo aikaa sitten että tällaiselle olis tarvetta, mutten lähtenyt perustamaan jostain syystä(laiska?).

Minä siis 27 v. ja mies 24 v. Uusperhettä kasataan. Minulla edellisestä 10 vuoden suhteesta 6 v. tyttö, joka helmikuussa täyttää 7 v. Laskettuaika on 13.2.2008 ja synnyttämään meen Jorviin ainakin nöillä näkymin. ;)

Mulla on kavereilla joillain lapsia, mutta odottavat äidit puuttuu ystäväpiiristä ja edellisestä raskaudesta on jo niin pitkä aika, että tuntuu kun olis ekaa kertaa raskaana nyt.

Vanamo ja Viltsu 25+0
 
oliko kiva reissu? varmaan ihanaa :D Me lähdetään sinne Roomaan tossa keskiviikkona niin silloin ei pysty, mutta jos joku innokas haluaa syömään vaikka ennen sitä niin mä voin lähteä seuraksi :D :LOL:

Tiistaina 4D! Jei :)

-Oikukas 23+1
 
Jep, oli ihan kiva reissu oli, lämmintä B) lennot vaan aika rasittavia mahan kans.
Jaa syömään Roomanreissua ennen? No voishan sitä mennä maanantainakin? =) Tai oikeestaan mulle käy myös nyt viikonloppuna jo. Aina ruoka(treffit) kelpaa :p Ja mulle sopii melkein milloin vain =) Mites muut?

emmie 26+4
 
tervetuloa takaisin suomeen emmie! kiva kuulla, että reissussa meni hyvin.. saat sit kertoa kaikki kuumimmat kun tavataan, niin päästään muutkin reissufiiliksiin mukaan :)
mulle käy ens viikolla melko joustavasti noi illat jos vaan sovitaan jonkin verran etukäteen, ni osaan varata illan vapaaks. muutamia suunnitelmia on ens viikolle, mut en oo vielä lyöny päiviä lukkoon. safkaus tai kahvittelu käy kumpikin ja ihan porukan pääsemisen mukaan voidaan sopia se päivä ja kellonaika. oikukas taitaa päästä jos mennään ennen keskiviikkoa, mut mites muut jotka on osoittanu innokkuutta tapaamisen suhteen?
 
Heräilin jo ennen kuutta. Heh, no kohta käytän koiran ja käyn etsimässä jostain huoltsikalta miehelle croissantteja ja kahvia niin uskallan sen sitten herättää jo ehkä kasin jälkeen :LOL:

Mä ajattelin että jos joku seuralainen löytyy niin vois lähteä tänään johonkin syömään? Mulla melkein koko päivä ihan tyhjänä enkä jaksaisi pelkästään himassakaan istua kun eilinen meni jo kokonaan täällä.

 
huomenta!
meillä on ollu koko viikonlopun hirvee vierasrumba ja ollaan majoitettu ja ruokittu tääl jengii ihan täyspäiväisesti. perjantaina oli sukulaisia yökylässä ja eilen tuli hollanista vieraita.. tänään olis tarkoitus mennä äidin kaa syömään ja ostoksille, joten saa ehkä vihdoinkin rentoutua itsekin vähän ;) mut en siis valitettavasti tänään pääse, ens viikolla sit huomattavasti helpommin. harmi.. ois ollu kiva nähdä :)
 
huomenta vaan täältäkin! :hug:
mulle on kanssa tämä päivä vähän huono treffien suhteen, kun yksi kaveri (jota en oo nähnyt melkein vuoteen) porista soitteli eilen ja sopi sitten tulevansa kylään tänään.
mulle sopis hyvin huomenna illalla, miten teille?
 
Mä olisin kyllä innokas tapaamaan, mutta huomaan ettei mulle kyllä sovi juuri viikolla mikään päivä, kun mies on vasta kuuden aikaan kotona ja tytön kans pitäis jonkun olla siihen asti tietenkin. Viikonloput siis mulla parempia noin yleisesti, mutta tällä hetkellä kärsin vielä umpparileikkauksen haavakivusta, enkä oikeen pitkiä hetkiä ole missään. Mut ehkä olo paranee jossain vaiheessa ja taas kykenen jotain tekemäänkin. Harmillista vaan nyt kun ei ketään voi oikein tavata. :/
 
VanamoBr: kyllä näitä treffejä varmaankin järjestellään myös viikonloppuina tulevaisuudessa =) joten liityt seuraan sitten kun pääset! Tai voit myös itse ehdottaa sulle sopivaa päivää! ja voithan sä liittyä seuraan myöhässäkin ellei se sua itseä haittaa! viimeksikin istuttiin muistaakseni 2 ja puoli tuntia syöpöttelemässä =)

Ai tää tuli tänne uudelle sivulle...

Oikukas: Oltais treffaamas ainakin shivan kans huomenna ma klo 18, pääsetkö mukaan? Ja uudet treffaajat myös!
 
Huomenna käy hyvin, oon taas aamuvuorossa joten ehdin helposti kuudeksi keskustaan :wave: voitais miettiä jotain ruokapaikkavaihtoehtoja (omg mä en tajua miten voin ees puhua nyt ruoasta kun oon käyny tänään syömässä mun mutsin luona ja miehen vanhemmilla :LOL: )

mut miten olis esim. Italialainen tai kiinalainen ravintola? ihan kiva italialainen on ainaki kluuvissa ja noita kiinalaisia nyt löytyy joka kulmalta. Ja sit mä kävin tuolla Meccassa toissa perjantaina baarissa ja se ruokapuoli näytti mielettömän kivalta. Se on kyl varmaan vähän kalliimpi sitten, mut on sitä kehuttu.


Niin ja tosiaan missä muut niin innokkaasti tapaamista suunnittelevat? tulkaa ihmeessä messiin :)
 

Yhteistyössä