***HELMET2008*** ~~VUODEN VIIMEISET KUJEET~~

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Kerronkos teille salaisuuden? :whistle: Mä olen asunut Kymenlaaksossa kolme vuotta. :LOL:
|O :LOL:
Kannattiks toi nyt ihan oikeesti kertoa??? :eek: :whistle: :D
Mietin ihan samaa :whistle: :LOL:
No, mietin kuulkaas itsekin, että kerronko vai nou. :LOL: :LOL:
Tosta huomaa jo miten kymiläisyys on tarttunu....muut miettii et kertooko vai ei...no ei ne kerro...kymiläinen miettii kertooko, no ei viittis, mut kertoo sit kummiski :D :LOL:
Olipa Jahve hyvä tiivistelmä kymenlaaksolaisesta mielenlaadusta! :flower: :D
Mä olen aina luullut, että tuo on mulla savolaisperuja. Olen nimittäin Savossakin asunut muutaman vuoden. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Ja yks iso hittihitti on jääkaappimagneetit. Aiemmin Hattaralla on ollut siinä pakastimen alaosassa leikittävänä meidän omia magneetteja, mutta nyt pukkilainen toi sellaisia puisia elukkamagneetteja. Ovat ihan pop. :)
Hmm, enpäs oo puisiin magneetteihin törmännytkään aiemmin (tai sitten en oo kovin tarkkaan katellut). Meillä kun myös on kiinnostusta noihin magneetteihin :)
Stockalta löytyy. :wave:
:flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Kerronkos teille salaisuuden? :whistle: Mä olen asunut Kymenlaaksossa kolme vuotta. :LOL:
|O :LOL:
Kannattiks toi nyt ihan oikeesti kertoa??? :eek: :whistle: :D
Mietin ihan samaa :whistle: :LOL:
No, mietin kuulkaas itsekin, että kerronko vai nou. :LOL: :LOL:
Tosta huomaa jo miten kymiläisyys on tarttunu....muut miettii et kertooko vai ei...no ei ne kerro...kymiläinen miettii kertooko, no ei viittis, mut kertoo sit kummiski :D :LOL:
Olipa Jahve hyvä tiivistelmä kymenlaaksolaisesta mielenlaadusta! :flower: :D
Mä olen aina luullut, että tuo on mulla savolaisperuja. Olen nimittäin Savossakin asunut muutaman vuoden. :D
Vähä ku meijän esikko....sai kaveriltaan soittoaanen puhelimeen ja kaveri vannotti, ettei anna etee päin...no tuo on jo kuudelle sen antanu, koska...ei ne sitä kuitenkaa enää kellee anna... :whistle: :LOL: :LOL: Et siis jos sulla on itellä jotain, ni et osaa pitää sitä omana ja omana tietona... :LOL: :LOL:


*muoks* siis kymiläiset on tollasia...
 
No vilkutellaan jos ohitte ajellaan...meijän Lambotsiinin kyllä tunnistaa :wave: :LOL:

[/quote]

Vilkutellaan vaan jos tien päälle lähdetään! :D Sit tietty jos ei lähdetä voisi ajatellakin tota Hoppista, saisi neidinkin ajatukset muualle kun olisi kivaa puuhaa niin ei kiukuttaisi niin paljon...

 
Ai niin, uuden vuoden suunnitelmathan jäi vielä kirjoittelematta: me ollaan kotosalle ja ystäväpariskunta tulee kyläilemään. Olisi ollut ihan mukava lähteä kyläilemäänkin, mutta toisaalta typyn unille meno ja muut hommat sujuu mukavammin kotosalla, tottakai :). Ja koiratkin tuppaa jännittää raketteja, joten on parempi myös niiden kannalta olla kotona. Hyvää ruokaa ja rentoa yhdessä oloa, siis :)
 
Hyviä öitä nukkumaan menijöille, tasapuolisesti täältäkin. :wave: Itse en tosiaan kyllä vielä mene petiin, vaikka yksi kirja vähän houkutteleekin. Meitsi aloittaa työt kuukauden päästä, niin siihen asti otan kaiken ilon irti näistä "vapaista" nettiöistä. Sit ei viitsi enää yöllä järin kukkua... :eek:
 
Ehä mie Imatraa ees ajatellu Kyminä :saint: :D Inksa on Inkeroinen :xmas: :D

Nyt tääki taitaa lähteä nukkumaan, meillä ei varmaa huomen nukuta sitte kolmen tunnin päikkäreitä vaikka äiti vois olla mielissää niistä :kieh:

Öitä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Ei oo Kotkakaan. Alkaa Iillä. :D
Inksassa? Iitissä?
Häh. Inksa? No, ette arvanneet niin pitää se vissiin paljastaa :LOL: Imatralla.

Imatra ei ole Kymenlaaksoa, vaan Etelä-Karjalaa...ja se on ihan eri juttu se! :D :LOL:
Aijaa. No eipäs olekaan. :LOL: No, ilmankos ette arvanneetkaan. :LOL: Hui, mitenköhän mä nyt noin sekoilin. Noh, haisee siellä kuitenkin. :LOL: Olin seitsemänvuotias, kun sieltä pois muutettiin, joten ehkä se väärä käsitys on sitten jäänyt sieltä lapsuudesta. En ole nimittäin siellä oikeastaan sen jälkeen käynytkään.
 
Mä jäin ihan haalarijuttuihin, kun kone alko tilttailla. No mies lähetti mut pihalle hakemaan lisää takkapuita ja kaappas koneen itelleen. No lähin sitte vaahtoporekylpyyn mököttämään. :D Ja te ootte saanu sillä aikaa monta sivua kymiläisyydestä ja Muumi-mukeista juttua kasaan.

Noista haalareista vielä piti sanoa, että kaks uutta Lassien haalaria ostin raskausajan huuruissa 10 euroa/kappale, kun pitihän tytölle saada pinkkiä. Muut on sitte saatuja tai veljen vanhoja. Tota 92 cm pinkkiä Remua hypistelin tänään pitkään, mutta ostin sitte kuitenkin, kun oon niin tykästyny Remujen laatuun. Mä kyllä luulen, että ostelen tolle neidille pinkkiä vielä yläasteellakin vastapainoks veljen pääkalloille ja sinisille haalareille. ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
En oo kyl masun hölskymistä huomannu enkä viitti lähtee hölskyttelee tota lasta nyt B) :D
Kiitos tästäkin! sieluni silmin näen Annon hölskyttelemässä lastaan :LOL:
Hihittelin pitkän aikaa tolle ja sainpas sylissä istuvan tytönkin nauramaan.

Meillä ukko ja tyttö heräsivät 04-05 aikaan, ihme porukkaa. Seiskalta jo ukko kyseli voisko lähteä ulkoiluttamaan koiria (jotka olivat ihan unessa..).

Heh, pitääkin "paljastaa" teille että mun äiti kertoi miehen vanhempien kertoneen hälle tällaista: meillä on heidän mielestään liian pieni asunto! :eek:
Siis kolmiohan meillä mutta näköjään noi kuvittelee ainoaksi oikeaksi asunnoksi omakotitalon.. Vähänkö nauroin ku kuulin :kieh: Ukolle taidan kertoa vasta reissussa ettei mee möläyttämään mitään.

Yksivuotislahjaksi aattelin nukkea.. Muuten ei tarttis mitään ostaakaan. Mua veetuttaa muuteski joulun jäljiltä se, että yksi lahja per henkilö-periaatetta ei taaskaan kuunneltu, joten tekis mieli antaa lahjakielto. Laittaisivat rahat vaikka hyväntekeväisyyteen..



 
Huomenta,kivasti taas tekstiä tullut. Puolet unohtui,kun luin lopusta alkuun :ashamed: ja sekametelisopaksihan se meni

Tervetuloa kaikille uusille FB koiran omistajille :D meillä alkaa olemaan menneen talven lumia,onhan sitä jo kuunneltukin kolmisen kuukautta :kieh: Taaperökärry] löytyy täältäkin tai oikeastaan on semmonen rollaattorin näköinen ja edessä kaikenmaailman vempeleitä ja kun lapsi kasvaa sen saa muutettua mopoksi ja peräkärryksi

Kaakonkulmasta sielläpäin on tullut aikoinaan opiskeltua

Muumimukeja ei edelleenkään omisteta,mutta pukki toi pojalle muovisen Muumiastiaston siis muki lautanen,lusikka,haarukka

Ievan H:lle 11kk :flower: ja helmikselle 10 kk :flower:
 

Yhteistyössä