No ei todellakaan :headwall: :headwall: ihme juttuja taasAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:*heristää nyrkkiä* Ei se ruoho oo vihreempää aidan toisella puolellaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08::wave: Eksyin taas väärälle puolelle
No ei todellakaan :headwall: :headwall: ihme juttuja taasAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:*heristää nyrkkiä* Ei se ruoho oo vihreempää aidan toisella puolellaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08::wave: Eksyin taas väärälle puolelle
Tarkotatteko Mitäs nyt-juttuja?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No ei todellakaan :headwall: :headwall: ihme juttuja taasAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:*heristää nyrkkiä* Ei se ruoho oo vihreempää aidan toisella puolellaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08::wave: Eksyin taas väärälle puolelle
joo, niitä justAlkuperäinen kirjoittaja piglet08:Tarkotatteko Mitäs nyt-juttuja?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No ei todellakaan :headwall: :headwall: ihme juttuja taasAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:*heristää nyrkkiä* Ei se ruoho oo vihreempää aidan toisella puolellaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08::wave: Eksyin taas väärälle puolelle
Siellä myö neidin kanssa kiivettiin ja laskettiin missä isommatki Oli siellä sellanen pieni alue 0-4v lapsille, mut ei se ollu niin kivaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Olikos siellä hoppiksessa tekemistä helmelle?? vai juoksiko se isompien perässä?
Mie meen käväsee huomenna aleissa jos ehin.... Mitäs myö täl kertaa hamstrataan?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kato kuka heräs
*näkee sielunsa silmin jaffen jumittuneena tunneliin*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Siellä myö neidin kanssa kiivettiin ja laskettiin missä isommatki Oli siellä sellanen pieni alue 0-4v lapsille, mut ei se ollu niin kivaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Olikos siellä hoppiksessa tekemistä helmelle?? vai juoksiko se isompien perässä?
Ei sentä....mie oon ihan liian hoikkanen niihi tunneleihiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:*näkee sielunsa silmin jaffen jumittuneena tunneliin*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Siellä myö neidin kanssa kiivettiin ja laskettiin missä isommatki Oli siellä sellanen pieni alue 0-4v lapsille, mut ei se ollu niin kivaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Olikos siellä hoppiksessa tekemistä helmelle?? vai juoksiko se isompien perässä?
Mä löysin bodeja pari erkkii kappale, yhden collariasun viis erkkii, kaksi pallokuitutyynyy kaheksan erkkii, peukaloisenretket poksi melkein kymmenen erkkii... Ei ollu vielä kummoset löydöt.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie meen käväsee huomenna aleissa jos ehin.... Mitäs myö täl kertaa hamstrataan?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kato kuka heräs
Mistä bodyt?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä löysin bodeja pari erkkii kappale, yhden collariasun viis erkkii, kaksi pallokuitutyynyy kaheksan erkkii, peukaloisenretket poksi melkein kymmenen erkkii... Ei ollu vielä kummoset löydöt.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie meen käväsee huomenna aleissa jos ehin.... Mitäs myö täl kertaa hamstrataan?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta::xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kato kuka heräs
Käytkö sä ruattis reat tarkistamas?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä en oo löytäny mitään, enkä tänään (sattuneesta syystä ) päässyt rajalle shoppaileen
Oli sittaris sellaises pyöriväs ale-rekissä... Oli siellä tyttöjenkin malleja.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mistä bodyt?
En minäkään meinaa päässä...ei oo aikaa ja lasten kanssa en lähe...no, huomenna tulee mis jo 12 kotii....et kuhan ennen 14.30 ehin kaupasta kotio ni voin mennä :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä en oo löytäny mitään, enkä tänään (sattuneesta syystä ) päässyt rajalle shoppaileen