***HELMET2008*** ~~VUODEN VIIMEISET KUJEET~~

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Olikos siellä hoppiksessa tekemistä helmelle?? vai juoksiko se isompien perässä?
Siellä myö neidin kanssa kiivettiin ja laskettiin missä isommatki :D Oli siellä sellanen pieni alue 0-4v lapsille, mut ei se ollu niin kiva :LOL:
*näkee sielunsa silmin jaffen jumittuneena tunneliin* :LOL:
:LOL: :LOL: Ei sentä....mie oon ihan liian hoikkanen niihi tunneleihi :LOL: :LOL: :LOL:

Kato kuka heräs :LOL:
:xmas:
Mie meen käväsee huomenna aleissa jos ehin.... :LOL: :LOL: Mitäs myö täl kertaa hamstrataan? :whistle:
Mä löysin bodeja pari erkkii kappale, yhden collariasun viis erkkii, kaksi pallokuitutyynyy kaheksan erkkii, peukaloisenretket poksi melkein kymmenen erkkii... Ei ollu vielä kummoset löydöt. :whistle:

Kato kuka heräs :LOL:
:xmas:
Mie meen käväsee huomenna aleissa jos ehin.... :LOL: :LOL: Mitäs myö täl kertaa hamstrataan? :whistle:
Mä löysin bodeja pari erkkii kappale, yhden collariasun viis erkkii, kaksi pallokuitutyynyy kaheksan erkkii, peukaloisenretket poksi melkein kymmenen erkkii... Ei ollu vielä kummoset löydöt. :whistle:
Mistä bodyt? :D :LOL:

[/quote]

Mie meen käväsee huomenna aleissa jos ehin.... :LOL: :LOL: Mitäs myö täl kertaa hamstrataan? :whistle: [/quote]

Mä olisin melkoinen hamsteri jos asuttais jossain ostosmahdollisuuksien lähellä. Lähimpään ruokakauppaankin on 15 km
:eek: On muuten aika hyvä säästökonsti! :D
Ideaparkiin on reilu 30 km, mutta ei ihan äkkiä viitsi pakata tyttöö autoon ja lähtee sinne, kun uni tulee matkalla väkisinkin ja sit onkin jo peli menetetty.

Mies tosin pitää vapaata loppiaiseen asti, josko tästä pääsis yksin vaikka livahtaan joku päivä tuhlaileen. Ai niin, mutta millä rahalla :headwall:

:LOL: :LOL:

Mie meen käväsee huomenna aleissa jos ehin.... :LOL: :LOL: Mitäs myö täl kertaa hamstrataan? :whistle: [/quote]

Mä olisin melkoinen hamsteri jos asuttais jossain ostosmahdollisuuksien lähellä. Lähimpään ruokakauppaankin on 15 km
:eek: On muuten aika hyvä säästökonsti! :D
Ideaparkiin on reilu 30 km, mutta ei ihan äkkiä viitsi pakata tyttöö autoon ja lähtee sinne, kun uni tulee matkalla väkisinkin ja sit onkin jo peli menetetty.

Mies tosin pitää vapaata loppiaiseen asti, josko tästä pääsis yksin vaikka livahtaan joku päivä tuhlaileen. Ai niin, mutta millä rahalla :headwall:

:LOL: :LOL: [/quote]

No niin, meni lainaukset poskelleen
:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä en oo löytäny mitään, enkä tänään (sattuneesta syystä ) päässyt rajalle shoppaileen :(
En minäkään meinaa päässä...ei oo aikaa ja lasten kanssa en lähe...no, huomenna tulee mis jo 12 kotii....et kuhan ennen 14.30 ehin kaupasta kotio ni voin mennä :headwall: :headwall:
HUOH....lauantailta varasin jo muutaman tunnin "itelleni" soppailuun :whistle:

Yhteistyössä