***HELMET2008*** ~~VUODEN VIIMEISET KUJEET~~

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä en oo löytäny mitään, enkä tänään (sattuneesta syystä ) päässyt rajalle shoppaileen :(
Käytkö sä ruattis reat tarkistamas? :D
Eiku rajalla on suomen puolella :saint: vaan toisaalta, kruunun kurssihan on nyt tosi hyvö euron kannalta, niin vois vaikka mennäkin. Bensakin makso jouluna vaan 86 senttiä :eek: :eek:

Mä haluisin itselle uusia ulkoiluvaatteita, siis toppapuvun ja softshell-housut. Niin ja tietty kaikkea muuta kivaa. Mutta mä olen nyt päättänyt. Laihduttaa. Ja siks en osta lisää vaatteita :|
Mä oon laihduttanut monta vuotta...siksi kuljen samoissa vetimissä aina vaan, kun en halua turhaan ostaa kalliita vaatteita näille kymmenluvuille. No, nyt heti ensi vuonna aloitan kevyemmän elämän... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
[quote="piglet08]. Ai niin, mutta millä rahalla :headwall:

:LOL: :LOL:
Pankista... :whistle: Niin noi pojatki aina sanoo :LOL: [/quote]

Niinpä
:LOL:
Vähän sinnepäin muuten teinkin, kun eilen soitin pankkiin ja muutin 12 kk euribor-asuntolainan tarkistuspäivää ja sillä saa nyt käyttöön melkein 100 egee enemmän kuussa =)

Mä haluisin itselle uusia ulkoiluvaatteita, siis toppapuvun ja softshell-housut. Niin ja tietty kaikkea muuta kivaa. Mutta mä olen nyt päättänyt. Laihduttaa. Ja siks en osta lisää vaatteita :|
Mä oon laihduttanut monta vuotta...siksi kuljen samoissa vetimissä aina vaan, kun en halua turhaan ostaa kalliita vaatteita näille kymmenluvuille. No, nyt heti ensi vuonna aloitan kevyemmän elämän... =)
Peesi :p

Tää palstan seuraaminen käy taas ihan työstä. Just sain kaiken luettua ja nyt pitää mennä miehen kanssa suunnittelemaan saunan lauteita. Täytyy sen verran ukkoa kehua, että se on joululomalla saanu saunaan katon tehtyä. Olikin vissiin vähän suurempi projekti, kun siihen paneeliin tulee noita valokuituja.

Niin, ja kauheen vaikeita aiheitakin teillä on. Piti ihan ettiä rakennuspiirrustukset, kun en muistanut, paljonko meillä on neliöitä. No asuinneliöitä on 36,5/asukki. Niin ja mies haluis laajentaa tölliä. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie meinasin loppuviikosta mennä noita alekoita tsekkaamaan..Tuli kyl jo viime viikonloppuna käytyä :ashamed: Tooooosi kiva toi Ideaparkki tossa vieressä :whistle: :kieh:
Me oltiin muuten samana päivänä ennen joulua ostoksilla Ideaparkissa. Huomasin vasta jälkeenpäin kirjoituksista. En kyllä muista nähneeni ketään raskaanaolevaa
=)

Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie meinasin loppuviikosta mennä noita alekoita tsekkaamaan..Tuli kyl jo viime viikonloppuna käytyä :ashamed: Tooooosi kiva toi Ideaparkki tossa vieressä :whistle: :kieh:
Me oltiin muuten samana päivänä ennen joulua ostoksilla Ideaparkissa. Huomasin vasta jälkeenpäin kirjoituksista. En kyllä muista nähneeni ketään raskaanaolevaa
=)
No me ollaa siellä aina :D Ja musta taas tuntuu että puolet Ideaparkissa olevista on raskaana :LOL: Me tosin ei viivytä siellä kauaa ikinä (varsinki jos niitä turisteja on siellä paljo :LOL: ) kunhan juostaan parissa kaupassa missä pitää käydä. Yleensä paras mennä sinne viikolla illalla. Miehellä ja varsinkaan meijän pojalla ei riitä kärsivällisyys siellä :LOL: Nyt mä pääsen viikonloppuna meijän vieraiden kanssa sinne taas :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Peesi :p
Täällä kans yks peesaaja!

Yhteistyössä