1kk neuvolassa käytiin tänään
Hienosti on tyttö kasvanu, kannattaa tosi hyvin päätä ja katselee maisemia, vaikuttaa myös neuvolatädin mielestä vanhemmalle, joten se ei oo pelkästään mun kuvitelmaa
cruellako se oli, joka sanoi, että oli kyljelleen kääntynyt juuri neuvolassa. Meillä tyttö teki saman tempun täällä kotona lattialla olikohan toissapäivänä =)
1kk mitat: (suluissa syntymämitta)
Paino 3935g (3330)
Pituus 51,7cm (50)
Pipo 37cm (35)
Että vielä jäätiin alle 4 kilon
Mutta vaippakoko siirtyi jo isompaan 3-6kg kokoon =)
Jälkivuoto mulla kesti 2 viikkoa jonka jälkeen tiputteli vielä n. 1½vko mm. lenkin tai muun rehkimisen jälkeen välillä enempi ja välillä vähempi. Nyt loppunu jo kokonaan (4vko synnytyksestä).
Imetystä jatkan edelleen...alan melkeen tottua siihen
Tosin mm. jos ollaan johonkin esim kauppaan lähdössä, niin pullosta annan lypsettyä maitoa sekä kylään otan aina maidot pullossa mukaan. En vieläkään osaa imettää niin, että joku ulkopuolinen on vieressä tms. Tai mennä tunniksi nyt kylässä johonki makkariin imettämään, NOU TÄNKS!!
Lypsymaitoa pullosta tai ihan hätähätävarana Tuttelia (kerran on annettu). Katsotaan miten kauan nyt jaksan =) Rima lopettamiseen on kyllä aika matalla näin neljännen kanssa
Mies lähti eilen
töihin isyysloman (4vko) jälkeen. Yllättävän hyvin meillä koko ilta ja iltapuuhat meni poikain kanssa, en kertaakaan ees huutanu (pojatkin huomas sen!!!!)
Vähän jännitti kyllä miten lähtee menemään, mutta mikäs tässä on ollessa
Kamalaa kun en enää muista yhtään mitä piti kommentoida, kun edelliselle sivulle ei voi ees kurkkia :/
Yöt meillä nukutaan tosi hyvin. 21.00-21.30 meneepi neito koppaan nukkumaan yöunille ja herää siinä 4 aikaan eka kerran,syö 15 minuuttia ja nukahtaa heti, seuraavaksi 7 aikaan ja sitten 9.30 herätys uuteen aamuun
Päivät menee vähän pienemmillä torkuilla :/
Mitään
rytmiä en oo yrittäny edes opettaa, mutta tuo on ihan itsestään jo alusta asti lutviutunu tuo yö-nukkuminen noin...että tyytyväinen saa olla
Yhden ainoan yön tyttö on kuukauden aikana ollu hereillä ja sillonkin vatsaa väänsi ilmeisesti mun syömät herneet!!
Jep, eipä tässä muuta. Lähden tutustumaan paremmin haastemiehen kirjeeseen...tuli tänään postissa
Veetuttaa, pelottaa ja jnnittää mitä siellä sit sanotaan :/ No, aika näyttää =)
Jahvetti ja Helmi 1kk