***HELMET 2008*** VKO 4 osa 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Ai niin jahve missäpäin te asuittekaan? Pojilla tulossa turnaus etelään huhtikuussa. Mietin et sattuisko samassa turnauksessa oleen?

Kotkasta ollaan.
Keväällä ollaan ainaki 2x menossa Helzinkiin turnauksiin...muusta ei oo viel tietoa =) :wave:

Lapset nukkuu, äiti täällä kukkuu, mies suihkuun hukkuu... no joo toivottavasti ei :D Aikani kuluksi runoilen, kunnes töllöttimen ääreen takaisin haikailen.
Miehen kainaloon sohvalle, syvälle sohvan pohjalle, kunhan tulee suihkusta, suihkusaippuan tuoksusta :wave:

Onko sulla vinja ne kuvat kansioissa ja zipattuina? Sen verran mä osaan neuvoa.. :ashamed:
Mä tulin just jumpalta ja on kädet niin poikki, että on ihan hankala kirjoittaa :laugh:

nassuun ruokaa ja sitten suihkuun

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Oliko Jahvella rankka päivä? :wave:

No sellain nortsi, ei ollu tylsää :p
Ja haavotuinki siinä sitte, kun 5veeltä vetelin luistimia jalasta...oli hyvin terottu juu :whistle: ;) |O Pikkusormen pää aukes....niin pieni vekki ja joka paikka veressä |O No, ihan laastarilla selvittiin =)
Pojista (meidän) sai taas olla niin ylpeä, ettei tosi...vaikkei voittoa kummankaan porukka saanu aikaseksi....esikko loisti aivan mielettömän upeilla maaleilla (3x tolppiin ja viel maaliin yms...) :D

Mä olen vähän hukassa tuon pojan kans. Kun lääkekuuri on nyt ohi ja "pitäs" siis olla periaatteessa terve, mutta tuo kiukuttelu :headwall: |O Siis oikeasti, jos ei ole jotan tosi mahtavaa tekemistä, niin kamalaa kitinää vaan ihan koko ajan. Syöminen on tuskaa...pukeminen samoiten...ja vaipanvaihto. Kun ajattelin, että reppana on vaan kipeänä, mutta kun kiukuttelu ei ota laantuakseen.
Niin siis pohdin vaan, että vieläköhän ne korvat vaivaa vai onko meille känkkäränkkä muuttanut pysyvästi?? Himpura :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:

Ja haavotuinki siinä sitte, kun 5veeltä vetelin luistimia jalasta...oli hyvin terottu juu :whistle: ;) |O Pikkusormen pää aukes....niin pieni vekki ja joka paikka veressä |O No, ihan laastarilla selvittiin =)
Pojista (meidän) sai taas olla niin ylpeä, ettei tosi...vaikkei voittoa kummankaan porukka saanu aikaseksi....esikko loisti aivan mielettömän upeilla maaleilla (3x tolppiin ja viel maaliin yms...) :D

olikos nyt into päällä "erilailla"?

Kiitos SEE karjalanpaistiohjeesta. :flower: Pitääkin huomenna ostaa nautaa, niin saa paistin uuniin. Tuntuu, että on niin ykspuolisia noi neidin liharuoat. Ukko tuli just kotiin ja katteli mitä kirjoitan, ja nyt sitte pitää tehä paistia koko perheelle. No siinä samassa se kai tulee.

Kurjalta Helmis kuulostaa toi pojan olo. :hug: Toivottavasti on vaan joku ohimenevä vaihe.

Me ollaan ulkoiltu tänään. Esikko oli harjoittelemassa luistelua ja ihan hyvin toi alkaa sujua. Pitää vaan käydä terottamassa luistimet. Niin ja tehtiin pojan kanssa lumilinna ja lumiukko pihaan. B)

olikos nyt into päällä "erilailla"?

OLI!!!! Joku ulkopuolinen vois luulla, että 2 eri jätkää kyseessä :flower: :D
Mut se vaan ei riitä, jos yks on "selänne" ja loput sellasia tasasia... :/ Aina ei voi voittaa...ei ees joka kerta :D Onneks jätkää ei pahemmin ittee harmita....ja kovasti nyt muistettiin kehua :D

Onnea jahven pelureille, meilläkin poika sai oikein erityiskiitokset koko turnauksen kestävästä mahtavasta pelistä :D kyllä oli äiti ylpeenä :heart: Nyt nukkuun huomenna palataan astiaan :p Kevytm hieno runo :flower: :wave: :wave: öitä kaikille tää hyytyy nyt!

Meidän poika osaa muuten sen verran olla vieraskorea, että kukaan ei usko meidän puheita sen kiukuttelusta :headwall:

Sama juttu :laugh:

Mun äiti soitti ja kyseli pojan vointia, mä sanoin, että ihan kai ok. "no kiukutteleeko se vielä?" Mä sitten sanoin, että ainahan se kiukuttelee...No ei kuulema kiukuttele. Oli sitten pakko sanoa, että kyllä mä taidan paremmin tietää kun äiti olen....
Ja ne on kuitenkin päässy todistaan näitä syömis/pukemishuutoja...

Hei Huuto.net-tietäjät!

Onko tohon systeemiin tullu muutos, että jos hintavaraus ei ylity, niin myyjä ei saa lainkaan korkeimman tarjouksen tehneen yhteystietoja? :headwall: |O :headwall:

c060.gif

Yhteistyössä