Iltoja! :wave:
Onpahan taas ollut puuhakas päivä! Nukuin tosin puolille päivin.
Mies ollut tänään ja eilen isyyslomalla -ihanaa!! Ja siksipä olen tässä hiukan päässyt helpommalla.
Kiitti niistä eilisitä vaippavinkeistä!
Nipsuli taisi mainita se keltaisen paketin 3 kokoa olevat pampersit. Ostettiin niitä ja heti helpotti! Tuttuja hyviä, hiukan isompina.
Jepsu onneksi selvisitte säikähdyksellä! :hug: Pelottaa, edes ajatella miltä tuollainen tilanne mahtaa tuntua. :snotty:
Kenzie olispas tosi kiva tavata sinun luonasi! =) Olen ehdottomasti mukana, jos vaan päivä sopii.
Me ostettiin tänään grilli. Stockalta haettiin sellainen mikä niillä on tämän kuun kanta-asiakasetuna. Ja vitsit tuli hyvää ruokaa!
Hetihän me tietty grillailtiin..tuoretta ananasta, halloumi-juustoa, lampaan ulkofilettä, pekoniin käärittyjä sieniä...nam nam. Vielä kun saadaan toi itse piha kuntoon, niin avot. Nyt vielä pelkkää viidakkoo!
Ostin myös ulkokukkia...pinkkejä pelargonioita. En voinut kuvitellakaan joku vuosi sitten, että niitä "mummokukkia" ostaisin, mut nythän ne on oikein trendikukkia ja oikeinpa nättejä ovatkin.
Eipä tainnut hyvin käydä suomipojille tuossa pelissä. Ehkä sit huomenna on suomi-ruotsi pronssipeli..siis jos (ja kun) ruotsi häviää kanadalle.
Herkkuja minäkin täällä olen mussuttanut..candy king -tiskiä en voinut välttää ja nyt niitä ruoan päälle ihan kiitettävän satsin vetelin. :ashamed: Juuri niin..olet mitä syöt!!