***HELMET 2008*** Toukokuu

Meillä myös oli reilu pari vuotta sitten pidempiaikainen kriisi, joka johtu myös ns. aikuistumisesta. Mutta siitäkin selvittiin ilman suurempia harmeja tai eroa, kun molemmat mietittiin, mitä oikeasti halutaan elämältä. Tähän samaan syssyyn kun tuli muutto takaisin tänne kotipitäjään ja mun opiskelut päättyi, eikä mies oikeen tiennyt mihin suuntaan se elämäänsä ohjais. Pakko vielä sanoa, että silloin mies lähetti mulle kesken työpäivän tekstarin: "mä haluan, ammatin, oman talon ja 2-3 lasta ja olla sun kanssa". Mulla on toi viesti siis edelleen tallessa, että tarpeen tullen voin sitten kysellä, että onkos nää haaveet muuttunut. Nyt kun se on koulussa (valmistuu ensi keväänä) ja oma talokin löytyy :LOL:
 
Pikku-Katti, niinhän se on, että vaikeudet ne vaan kasvattaa ja kun niistä selvitään, ollaan yhä parempi parivaljakko =)

Mulle meinas tässä huono omatunto jo tulla, kun syön sipsejä ja karkkia, joo-o siis molmpia, ja sieltä tulee tv:stä Olet mitä syöt :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Mulle meinas tässä huono omatunto jo tulla, kun syön sipsejä ja karkkia, joo-o siis molmpia, ja sieltä tulee tv:stä Olet mitä syöt :ashamed:
Joo, mäkin mussuttelen koneella herkkuja. Nyt kyllä menen hammaspesulle ettei itse ole ensi vuonna tossa Olet mitä syöt- ohjelmassa mukana :LOL:
 
Pikku-Katti, minä suon tämän herkuttelun itselleni, kun tuo paino meinaa kokoajan laskea, enkä alle 50kg:n halua missään nimessä mennä, liian laiha kun ei mun mielestä oo mitenkään kaunista. Mulle ois ne raskausajan posket sopinut hyvin :LOL:
 
Jepsu Kauheeta kun mie säikähdin, kun luin siun viestin pari ekaa riviä!!! :eek: Ihanaa et kaikki on kuitenkin hyvin ja syykin "kohtaukseen" selvisi. Hyvä, että käytte viellä kontrolleissa labrassa, ettei mitään jää huomaamatta.
Mie pelkään niin hirveesti kätkytkuolemaa, että välillä on päiviä, etten oikein muuta pysty edes ajattelemaan... :'( Mie oon pelostani puhunu perhetyöntekijän ja sairaanhoitajan kanssa, mut vaikka me kuinka käydään yhessä läpi miten harvinaista se on ja mitä tekijöitä meiän perheessä on, jotka vielä laskevat todennäköisyyttä niin mie silti pelkään, että menetän Artun :'( :'(

ieva Just tuollanen makuupussi miullaki on ollu! :heart: Äitillä on miun vauva-albumissa kuva, jossa köllöttelen alasti tuon makuupussin päällä ja alla on kauhee kusilammikko :LOL:

Lammiska Mie alotin vellin 3kk iässä ja soseet 3,5kk iässä neuvolan suosituksesta. Arttu syö päivällä 2h välein (öisin herää 0-2krt syömään) ja silti viimesellä kolmella neuvolakerralla painokäyrä on ollu laskusuuntanen, vaikkakin normaalirajoissa.

Tarppa Ihana prätkätypy profiilissa :D B) :saint:

kevytmelankolia :hug: Miunki ukko on maalaamassa yhtä mökkiä, en tiiä millon tulee kotiin. Huomenna sen pitäs vielä mennä ja sit on kuulemma valmis.

Kristelle Miekin haluisin 3 lasta ja mielellään ennen 30v., mut taitaa jo pikkasen olla kiire, kun syksyllä tulee mittariin 28v. ja vasta yks on saatu pakerrettua =)

 
Kiin Minäkin oon nyt vasta pari viime viikkoa ollut herkempi tuon kätkytkuolemapelon suhteen. Ja se johtuu täysin siitä, että äitini ("tarhatäti") kertoi erään papin (jonka lapset hoidossa ko. tarhassa) kertoneen ihan shokissa, kun oli silloin viikonloppuna kastanut erään tyttövauvan ja tyttö oli menehtynyt kätkytkuolemaan pari päivää ristiäisten jälkeen. Nyt olen lehdestä koittanut löytää sitä pientä ristiltä, kun jotenkin se tuntuu vaan niin epäreilulta, että pieni ihminen elämänsä alkuaikoina jo riistetään. Ja tavallaan ilman mitään syytä (sairautta tms.) :'(
 
Olipa melkoiset itkut kun laitoin tytön nukkumaan. Mutta sen jälkeen kun rauhoittui syliin niin samantien NukkuMattikin tuli. Yleensä menee nukkumaan kiltisti, joskus joutunut käydä laittamassa tutuin uudestaan.

Kristelle Mäkin olen aina halunnut lapsen ennen kuin täytän 30v. ja nyt se on toteutunut. Vielä haluaisin yhden tai kaksi lasta. Tosin jos haluaisi kaikki ennen tuota 30v päiviä niin tulisi hoppu. :LOL:

Jepsu onneksi nyt kuitenkin kaikki on kunnossa. Kyllä mahtoi olla kauhea tunne. :hug:
 
kristelle myö ollaan kanssa oltu yhessä kohta jo 14 vuotta :p Mie olin just täyttäny 15v, kun alettiin seurustella :D
Meillä tais olla kaikki nuo sun kriteerit muutes, kun esikko synty :whistle: Koulut käyty (no joo..en oo mikää insinööri :p ), oma asunto, miehellä vakityö jne... =) Ja mie olin 18v =)
 
Iltoja! :wave:

Onpahan taas ollut puuhakas päivä! Nukuin tosin puolille päivin. :whistle: Mies ollut tänään ja eilen isyyslomalla -ihanaa!! Ja siksipä olen tässä hiukan päässyt helpommalla.

Kiitti niistä eilisitä vaippavinkeistä! Nipsuli taisi mainita se keltaisen paketin 3 kokoa olevat pampersit. Ostettiin niitä ja heti helpotti! Tuttuja hyviä, hiukan isompina.
:D

Jepsu onneksi selvisitte säikähdyksellä! :hug: Pelottaa, edes ajatella miltä tuollainen tilanne mahtaa tuntua. :snotty:

Kenzie olispas tosi kiva tavata sinun luonasi! =) Olen ehdottomasti mukana, jos vaan päivä sopii.

Me ostettiin tänään grilli. Stockalta haettiin sellainen mikä niillä on tämän kuun kanta-asiakasetuna. Ja vitsit tuli hyvää ruokaa! :p Hetihän me tietty grillailtiin..tuoretta ananasta, halloumi-juustoa, lampaan ulkofilettä, pekoniin käärittyjä sieniä...nam nam. Vielä kun saadaan toi itse piha kuntoon, niin avot. Nyt vielä pelkkää viidakkoo! :whistle: Ostin myös ulkokukkia...pinkkejä pelargonioita. En voinut kuvitellakaan joku vuosi sitten, että niitä "mummokukkia" ostaisin, mut nythän ne on oikein trendikukkia ja oikeinpa nättejä ovatkin. ;)

Eipä tainnut hyvin käydä suomipojille tuossa pelissä. Ehkä sit huomenna on suomi-ruotsi pronssipeli..siis jos (ja kun) ruotsi häviää kanadalle. :D

Herkkuja minäkin täällä olen mussuttanut..candy king -tiskiä en voinut välttää ja nyt niitä ruoan päälle ihan kiitettävän satsin vetelin. :ashamed: Juuri niin..olet mitä syöt!! :whistle:
 
Prrkele :( , mä vietin laatuaikaa koirien kanssa ja tyty oli isänsä hyvässä hoidossa. Silti iski ihan törkeä koliikki-itku, kaikkiaan huusi tunnin. Tosin piti pienen tauon.. Miksei tää jo lopu? :snotty:

Onks ihmisillä joku ikäkriisi? Häh? Mä oon "jo" 31 ja vasta eka saatu aikaiseksi. Saas nähä jääkö tähän.. Mulla on vielä suvussa niin että hedelmällisyys alkaa hiipua jo alle 4-kymppisenä. Että kun tässä kuiteski menee vähintään toista vuotta ennen ku toista alkais suunnittelemaan. Viiden vuoden sisään pitäis olla se toka lapsi jo. Tai ehkä mä kasvatan vaan itserakkauttani.. :x

 
Hello,
Johan on ollu rankka päivä, vieraat oli meillä 6 h :eek: ja sitä ennen leivontaa, siivousta jne...Ihan kun ois töissä ollunna :LOL: .

Neiti Eella on tänään pariin otteeseen ollu ikäviä vattan väänteitä, varmaan johtuu eilisestä rotarix annoksesta :(, muutoin ollut ihan normaali, paitsi joo, ehkä on puklaillu hiukka enempi. Kävinkin maijon haku reissulla Lindexistä hakemassa "kuolalappuja" ettei noita bodeja menis niin tiheeseen..Mikä muuten on normaalia puklailua??? Meillä neiti kyllä puklailee jonniin verran ja saattaa olla pitkäkin (1-2h) aika syönnistä :attn:


Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
ja mitä tekijöitä meiän perheessä on, jotka vielä laskevat todennäköisyyttä niin mie silti pelkään, että menetän Artun :'( :'(
-jos saapi udella että mitkä on tommosia tekijöitä, eli siis lähinnä kuinka siihen voi vaikuttaa?? Nukkuma asento ??

 
Ikäkriisistä minäkin tässä mietin näitä ikäjuttuja..että ennen kolmekymppiä sitä ja tätä jne. :whistle: Itse täytin 33 kuukausi pikkuisen syntymän jälkeen ja mies täytti kuukausi ennen 38. Yhdessä oltiin oltu reilut 3 vuotta ennen pikkuisen syntymää. Mutta meille tämä on juuri täydellistä! =)

Toista vauvaa emme osaa vielä ajatella. Meille tietty käy sit niin, että tulee kaksoset jos vielä saadaan lapsi. Molemmilla toinen vanhemmista kaksonen. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Meille tietty käy sit niin, että tulee kaksoset jos vielä saadaan lapsi. Molemmilla toinen vanhemmista kaksonen. :whistle:
Meillä meni 5 vuotta, että sain miehen "taivuteltua" tähän neloseen ja olin 100 varma, et sit meille tulee vähintään kolmoset... :whistle: :LOL: :LOL: Onneks ei tullu :kieh:
 
Heipsan!
Eikös tämä ole ketju niille joilla on ollut laskettu aika helmikuussa? Vieläköhän tähän ketjuun voi liittyä? Vai onko tää sellanen ketju johon kutsutaan? Olen lukenut tätä ketjua jo kauan, mutta nyt aattelin kysästä tästä liittymisestä =) Olis mukava vaihtaa kuulumisia muiden kanssa.
 
Ikäkriisiä ei ainakaan vielä ole... :p Välillä kyllä tulee mietittyä että herranpieksut sentään, ensi vuonna tulee kolmekymppiä mittariin, tuntuu että henkisesti on pysähtynyt jonnekin viidentoista korville! :whistle: :D Kymmenen vuotta tulee kesällä yhdessäoloa täyteen miehen kanssa, ihan kakarahan sitä silloin vuosikymmen takaperin oli näin jälkikäteen ajateltuna, joten ehkä jotain kehitystä on kuitenkin korvienkin välissä tapahtunut vaikkei aina siltä tunnukaan. :xmas:
 
Oi ku kiva =) Onni siis syntyi rv 40+4 mitoilla 3860g ja 52cm. Nyt 3kk iässä ollaankin jo mitoissa 7720g ja 62,7cm.
Vaan nyt on mentävä iltapuuhille, jotta jaksaa aamulla nousta aikasin. Pitää ehtiä ajoissa suurkirppikselle, ennenkun parhaat palat ehditään viedä sieltä :D
Tulenpa huomenna sitten tänne kertomaan enemmän itsestäni ja helmestäni =)
 
minäkin just tähän sohvalle taas istahdin ja tätä samaa siideriä yritän lopetella mitä koko illan olen lipitellyt. ei niin, että ei maistuis, mut pieni vaan valvonut ja tissiä kaivannut niin en ole sit jounut. vaikka hyvin voisi yhden juoda ilman että sillä mitään merkitystä on. enemmän sellainen periaatejuttu...mut nyt neiti nukahti. :D
 

Yhteistyössä