Oho, en äsken huomannukaan, et sun viesti oli tos välissä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mä ainakin vielä täällä hillun... :wave:
Oho, en äsken huomannukaan, et sun viesti oli tos välissä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mä ainakin vielä täällä hillun... :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Lammiska:Pari viikkoa synnytyksestä sieltä tulikin 6 cm kokoinen istukan palanen pöksyihin. Mietin vaan, että mitä hittoa!!! Mikä tää on?
- ei nukuteta mahallaanAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:-jos saapi udella että mitkä on tommosia tekijöitä, eli siis lähinnä kuinka siihen voi vaikuttaa?? Nukkuma asento ??Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:ja mitä tekijöitä meiän perheessä on, jotka vielä laskevat todennäköisyyttä niin mie silti pelkään, että menetän Artun :'( :'(
Luin, että TYTTÖPORUKAN kanssa... Ja olin, että mitä v*ttua!!??Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Katti:Voi harmi kevytmelankolia. Mäkin oon tän illan yksin, ukko on työporukan kanssa "virkistymässä". :| Tylsää...
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:ieva Just tuollanen makuupussi miullaki on ollu! :heart: Äitillä on miun vauva-albumissa kuva, jossa köllöttelen alasti tuon makuupussin päällä ja alla on kauhee kusilammikko
Myö mennään huomenna appelaan ja luultavasti saadaan siellä grilliherkkuja ja itte savustettua kalaa. Btw, mummokukat, mummopitsit, mummopyyhkeet, mummopatalaput ja kaikki muu mummoilu on just parasta!Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Me ostettiin tänään grilli. Stockalta haettiin sellainen mikä niillä on tämän kuun kanta-asiakasetuna. Ja vitsit tuli hyvää ruokaa! Hetihän me tietty grillailtiin..tuoretta ananasta, halloumi-juustoa, lampaan ulkofilettä, pekoniin käärittyjä sieniä...nam nam.
Mä oon kuullu, että lähellä pitäminen (perhepeti) vähentäisi riskiä. :/ Siis ainoastaan silloin, jos perheessä ei käytetä lääkkeitä/alkoholia tms.Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:- ei nukuteta mahallaanAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:-jos saapi udella että mitkä on tommosia tekijöitä, eli siis lähinnä kuinka siihen voi vaikuttaa?? Nukkuma asento ??Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:ja mitä tekijöitä meiän perheessä on, jotka vielä laskevat todennäköisyyttä niin mie silti pelkään, että menetän Artun :'( :'(
- tutin käyttö -> rytmittää hengitystä
- ei tupakkaa raskauden aikana
- vauva nukkuu omassa sängyssä -> ei mahdollisuutta, että jäisi vanhemman alle/puristuksiin vanhempien väliin
Nuo keinot on sellasia varmuuden maksimointijuttuja, että vauvan hengitys ja verenkierto varmasti pääsevät toimimaan ilman pienintäkään estettä.
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:ieva Just tuollanen makuupussi miullaki on ollu! :heart: Äitillä on miun vauva-albumissa kuva, jossa köllöttelen alasti tuon makuupussin päällä ja alla on kauhee kusilammikko
juu sama täällä... toive olis tuollanen, mut seuraavaks pitäis tulla kolmoset sitten ja raskaaks pitäis tulla mitä pikimmitenAlkuperäinen kirjoittaja Pikku-Katti:Hurjaa miten täällä on joillain jo rippikouluikäisiä lapsia, ja jo ennen 35:ttä vuotta! Vitsi kun mäkin olisin saanut lapsia jo vuosia sitten! Teillä on ollut oikee meininki! Etenkin jahvetille oon vähän kade, mäkin haluun 29-vuotiaana olla neljän äiti...vielä ehtis, mutta tulisi kyllä tosi kiire
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:no niin arvelinkin emmie...
Meillä ei oo kyllä tuommosta toivettakaan, mutta mun kannattais raskautua kolmosia varten heti, kun se on sektion jälkeen suositeltavaa eli ens tammikuussa. Sit kerkeis just 3 lasta saada ennen kuin täyttäis 30. Niin, ja pitäis siis tosiaan tulla ne kolmoset.Alkuperäinen kirjoittaja emmie:juu sama täällä... toive olis tuollanen, mut seuraavaks pitäis tulla kolmoset sitten ja raskaaks pitäis tulla mitä pikimmitenAlkuperäinen kirjoittaja Pikku-Katti:Hurjaa miten täällä on joillain jo rippikouluikäisiä lapsia, ja jo ennen 35:ttä vuotta! Vitsi kun mäkin olisin saanut lapsia jo vuosia sitten! Teillä on ollut oikee meininki! Etenkin jahvetille oon vähän kade, mäkin haluun 29-vuotiaana olla neljän äiti...vielä ehtis, mutta tulisi kyllä tosi kiire
...lähinnä mieheni toive siis... mut hän on mua vuoden vanhempi, joten vielä kiireempi tulis