kauheesti luettavaa kun en taas oo kerinny lueskella B) meillä on kanssa toi oranssi viltti, miehen vanha
mun omat on varmaan jonnee hukattu, muistelen et nukkeleikeissä mulla olis jotain noita ollu. no, enää niitä ei taida säilössä olla, harmi toisaalta.
meillä mies reissussa, läks eilen pärnuun ja tulee huomenna. eilen oli aika orpo olo vaikka toisaalta ihan kivaki olla yksinään. pojat sain jo kasilta nukkumaan niin aikaa oli ruhtinaallisesti =) peliä en paljoo viittiny katella :kieh: pyörin sit koneella ja katoin välillä telkkaria. iltapalaki oli aika vähänen, kevyt se ei ollu B) suklaansyönnin sain jätettyä muutamaan palaan, jee
P nukku 8 tuntia viime yönä putkeen, aika juhlaa. tosin heräs taas ylös jo ennen kuutta :headwall: mut kyllähän noilla unilla jaksaa, nykyään en niin paljoo enää tarvi.
sain kesäkuun työvuorolistanki, ei paljon oo armoa tunnettu, 15 iltaa töitä :snotty: lomat alkaa pyörii ja yks läks pois ni mähän ne teen :kieh: no rahaahan se vaan tietää.
jepsu kauhee tilanne teillä :'( onneks kaikki kuiteski meni parhain päin mut voin kuvitella sen tuskan ja pelon :hug:
onniaurinko: oonko sokee vai jäikö multa huomaamatta sun poikas syntymäpäivä? oliko se jossain? mein poika meinaan aika tarkalleen saman kokonen, 3880g ja 52cm
jahvetti: vko armonaikaa :x onneks me lähetää helsinkii käymää et oon matkoilla juhlapäivänä
hilunen: me myös mennään syksyllä vauva-uintiin =) vähän isoikshan nää pääsee mut kuulemma ihan hyvin voi vielä sillon alottaa kuhan alkaa kannutella pikkuhiljaa. nyt jo pitäs mut mä en oo vielä muistanu/jaksanu/uskaltanu, mun mielestä se on aika inhottavaa puuhaa :/ suihkussa kyllä oon Peen naaman ja tukan kastellu ja useemman kerran vieny pään vesisuihkun alta eikä toi oo moineskaan. tykkää hirveesti olla suihkussa, varsinkin mun kanssa yhessä kun pääsee ihan iholle :heart: munkaan mielestä vauva ei oo liukas, joskus sillon on ollu ku kylpyveteen on hiukka lorahtanu öljyä
palstaillu oon vuoden -05 lopusta, mitäs nytillä tuli enimmäkseen oltua kunnes sit viime keväänä eksyin tonne vauvakuumeisiin ja sieltä sit odottajiin. mä olin jossain vkon se ja se- jännääjissä.
nyt kuuluu narinaa vaunuista :wave: