Riepoo täälläkin miehet prkle :x Saatiin torstaina tappelu mun punttisalilla käynnistä. Mä oon paikallisessa salissa vuosijäsenenä (pitää siis olla koko vuos). Tammikuunn lopussa katkasin jäsenyyden (la oli 26.2.) ja nyt sit jäsenyys jatku taas tän viikon maanantaina. No kyselin useaan otteeseen, että jatkanko vielä taukoa, vain onnistuuko, että käyn salilla kahtena iltana viikossa. No sanottiin, että käy. No sitten yritin kysellä, että voitaisko sopia jotkut päivät, mutta se on kuulemma liian sitovaa.
No maanantaina sitten sain mennä. Torstaina oli sitten sovittu ukon meno, eikä ollu varmaa pääsisinkö salille, vaikka niin oli sovittu.(Ukon meno venysiis pidemälle kun oli sovittu). No sitten kysyin, että jos en pääse torstaina, niin voisinko mennä lauantaina. No se ei sitten millään käyny, koska ukko halus mennä pojan kanssa kattoo jotain radio-ohjattavakisoja, jonne ei kuulemma voinu ottaa vaavia mukaan, kun tulee pakokaasuja. No itse asiassa ne oli sitten sähkökäyttösiä autoja, joten se niistä pakokaasuista. Niin nää kisat oli siis aamupäivällä ja sali on auki ainakin iltakahdeksaan. Mutta ei kuulemma tiedä, jos vaikka on hyvä ilma ja ukko haluu tehä jotain muuta kun vahtia muksuja.
Jonkun aikaa torstaina huudettiin toisillemme, kun mä en muka ymmärrä, että hän töissä päivisin. Niinpä, mä siis olin ainoastaan pyytäny lupaa päästä omille menoille kahtena iltana viikossa. Ukolla kun on noita menoja ollu vähintään kahtena iltana viikossa.
Ehkä mä oon vähän marttyyri, mutta laitoin sitten salille viestiä, että voisko tota raskauskeskeytystä jatkaa tai voisko vauvan ottaa salille mukaan esim. aamupäivisin vaunuissa. (En oo vielä saanu vastausta.)
Niin, nyt ukko lähti sitten ihan ilosena baariin kattoo lätkää.
Tulipahan ukonhaukkumisvuodatus, mutta sapettaa.... :x :x :x :x
Taidan mennä laittamaan pyykit kuivausrumpuun ja nukkumaan.