***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Ostin tuolta Mammuttimarkkinoilta HiPPin luomupuuroja. Hyvin tuntui uppoavan. Mua vaan vähän ärsyttää oma laiskuus. Mun piti siirtyä pikkuhiljaa tavallisiin puuroihin noista vauvapuuroista. :headwall:
Laiska minäkin...joskus puurotetroja, mutta eniten käytän Muksun riisijauhetta, se uppoaa! Normaalitkin puurot uppoo ja pitäs alkaa keitteleen niitä...vaikka heti huomenna!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mä oon nyt huomannu kun toi neiti usein tuol lattialla möngertelee et masu ja jalat on vilposet, joten oon laittanu bodyn ja sukkiksien päälle viel tommosen velourisen jalkaterättömän potkarin, pitäs muutama lisää hommatta, oiskohan esim lindexillä tämmösiä :wave: :attn:
Lindexillä on semmoisia kivoja kokohaalareita, velouria. *muoks* Mä tykkään myös kotikäytössä, ja muutenkin kyllä :p , noista velouripotkareista. Ja monenlaisista muistakin potkareista. Tänään tuli Me & I:n tilaus; siilihaalarit (velouria) ja kärpässienibody. :p
 
Voi että piti taas itkeä tota kun Andreas sai tietää tosta vauvasta :'(

Me mennää huomen taas sinne Cittariin jos kattois nyt niitä sukkiksia kun noi henkkamaukat alkaa olla jo pieniä. Ne oli muuten halpoja ja kahen pakkauksessa tuli. ostin ne tosin viime keväänä jo joten en ees tiiä onko niitä vielä.

Sit pitää ostaa sitä puolukkapuuroa (onkohan ne puurot viel tarjouksessa :xmas: ). Meijän poika on ihan hulluna siihen puuroon. Tääl kans yks joka on aika pitkälti syöttäny valmiita tetroja tai niistä jauheista tehtyjä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Meillä oli muuten tänään neidillä varpaat ihan kylmät, kun jätin rattaisiin pihalle nukkumaan, kun tultiin puistosta. Jaloissa oli kuitenkin sukkikset, villasukat ja välikausitöppöset. :/
Oliko vilttiä tai muuta peitettä jaloilla? Mä olen miettinyt tuota pukeutumiskysymystä taas aika paljon... On niin vaikeaa tietää, mikä on riittävästi, muttei kuitenkaan liikaa. :/ |O

 
Munkin pitäis laittaa noita pieniä sukkiksia pois kaapeista. Ajattelin kuitenkin aloittaa isompien sukkisten metsästyksen noista neljästä jättipahvilaatikollisesta lastenvaatteita, jotka sisko toi meille lojumaan. :D Helpommalla saattais päästä, jos kaupasta hakis. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Meillä oli muuten tänään neidillä varpaat ihan kylmät, kun jätin rattaisiin pihalle nukkumaan, kun tultiin puistosta. Jaloissa oli kuitenkin sukkikset, villasukat ja välikausitöppöset. :/
Oliko vilttiä tai muuta peitettä jaloilla? Mä olen miettinyt tuota pukeutumiskysymystä taas aika paljon... On niin vaikeaa tietää, mikä on riittävästi, muttei kuitenkaan liikaa. :/ |O
Matkiksissa oli, joten ei ollu vilttiä. Mietinkin tossa, että saisko niihin jostakin jonkun jalkapeiton. Voi olla vaikeempi projekti, kun ovat vuosimallia 2002. Mutta ei kyllä olis paha idea pitää ihan vilttiä mukana ja kääriä jaloille, jos tuo nukahtaa. Tai sitten siirryn toppatöppösiin suosiolla. Yleensä neiti nukkuu vielä tossa vaunukopassa ja siinä tuntuu riittävän kevyempikin vaatetus, kun on vielä makuupussissakin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Meillä oli muuten tänään neidillä varpaat ihan kylmät, kun jätin rattaisiin pihalle nukkumaan, kun tultiin puistosta. Jaloissa oli kuitenkin sukkikset, villasukat ja välikausitöppöset. :/
--meillä kans kävi näin, eli varmaan pitänee noi toppikset esiin kaivella, samoten hanskat on jo ihan toppaset :wave: . Ja onhan mulla muutes toi lampaan taljaki :eek: , tai jonkun elikon se on, musta kylläkin :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
meillä on joka ilta tarjolla Muksun puolukkaista puuroa :p Ja jos neiti ei jaksa kaikkee, ni esikko syö loput :D
Se on ihan parasta niistä tetroista :flower:
Meil sama...ei jää yhtään ees peruna-porkkanasosetta tms. kaikki uppoo... ku kerta pikkuvelikin syö, niin isosiskokin haluaa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
meillä on joka ilta tarjolla Muksun puolukkaista puuroa :p Ja jos neiti ei jaksa kaikkee, ni esikko syö loput :D
Se on ihan parasta niistä tetroista :flower:
Meil sama...ei jää yhtään ees peruna-porkkanasosetta tms. kaikki uppoo... ku kerta pikkuvelikin syö, niin isosiskokin haluaa... :D
Meillä uppoo vaan hedelmäsoseet ja toi puuro =)
 

Yhteistyössä