***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Eisbärchenin aattelin ostaa rattaisiin.Jokun ystävällisesti neuvoikin,että löytyis ihan prismasta,mutta en löytänyt,ainakaan sellosta ,höh.Voipi olla et olin sokea kana.Fleece viltti on tällä hetkellä käytössä
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Meillä oli muuten tänään neidillä varpaat ihan kylmät, kun jätin rattaisiin pihalle nukkumaan, kun tultiin puistosta. Jaloissa oli kuitenkin sukkikset, villasukat ja välikausitöppöset. :/
--meillä kans kävi näin, eli varmaan pitänee noi toppikset esiin kaivella, samoten hanskat on jo ihan toppaset :wave: . Ja onhan mulla muutes toi lampaan taljaki :eek: , tai jonkun elikon se on, musta kylläkin :wave:
Meillä mies halus ostaa tolle esikoiselle vaunuihin porontaljan. Olis sitte viimeiset Petterin jäänteet, jotka tähän taloon tulee. Lähti ihan hirveesti karvaa. Toivottavasti sitä ei enää löydy.

On nimittäin tuolta ullakollta löytyny kaikenlaista oikeesti kivaa vauvarompetta, jota en edes muistanu omistavani. Tänään tehtiin neidin kanssa sellasta puista palikkatestiä, jossa pitää lootaan laittaa erimuotoisia palikoita erimuotoisista aukoista. Tais olla vielä vähän aikasta, mutta mä niin innostuin tosta, kun en ollenkaan muistanu, että tollainen omistetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Meillä oli muuten tänään neidillä varpaat ihan kylmät, kun jätin rattaisiin pihalle nukkumaan, kun tultiin puistosta. Jaloissa oli kuitenkin sukkikset, villasukat ja välikausitöppöset. :/
--meillä kans kävi näin, eli varmaan pitänee noi toppikset esiin kaivella, samoten hanskat on jo ihan toppaset :wave: . Ja onhan mulla muutes toi lampaan taljaki :eek: , tai jonkun elikon se on, musta kylläkin :wave:
Meillä mies halus ostaa tolle esikoiselle vaunuihin porontaljan. Olis sitte viimeiset Petterin jäänteet, jotka tähän taloon tulee. Lähti ihan hirveesti karvaa. Toivottavasti sitä ei enää löydy. On nimittäin tuolta ullakollta löytyny kaikenlaista oikeesti kivaa vauvarompetta, jota en edes muistanu omistavani. Tänään tehtiin neidin kanssa sellasta puista palikkatestiä, jossa pitää lootaan laittaa erimuotoisia palikoita erimuotoisista aukoista. Tais olla vielä vähän aikasta, mutta mä niin innostuin tosta, kun en ollenkaan muistanu, että tollainen omistetaan.
Meilläkin on lampaantalja, mutten oo rattaissa käyttäny. Voikos sitä käyttää vöiden kanssa? :/

Muori: Tuo palikkaloota, jos siis puhut siitä Jukka-tuotteesta, on ihana! Meilläkin sen kanssa on jo touhuiltu, mutta enemmänhän nuo palikat menee vielä tässä vaiheessa suuhun kuin lootaan. :D Tuosta tuli mieleen, että mies osti tytölle semmoiset Brion puiset palikat. Niillä ollaan nyt miehen kanssa leikitty. :D Tai siis koottu torneja ja sitten tyttö on harjoitellut tornin kaatamista. :heart:
 
Ieva, just sellainen Jukka-tuote. =)

Mutta nyt mä taidan lähteä nukkumaan.



Tää oli pakko hakea, vaikka mut varmaan johonkin hirteen tästä vedetään.

Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Eisbärchenin aattelin ostaa rattaisiin.Jokun ystävällisesti neuvoikin,että löytyis ihan prismasta,mutta en löytänyt,ainakaan sellosta ,höh.Voipi olla et olin sokea kana.Fleece viltti on tällä hetkellä käytössä
Jepulis, se olin minä :wave: Mä löysin sen pussin Nurmon Prismasta, enkä pk-seudulta. Voihan olla, että ne on vasta tulossa isoimpiin marketeihin nyt ;) .Ainkin mulle sanottiin niin cittarista..

Käytiin tänään cittarissa ja mukaan tarttui niitä hedelmäsoseita ja peppupyyhkeitä, koirille luita ja tortillavehkeitä. Bodyjä en sitten ostanut, kun niitä on. Ja se vaippatarjous oli ja meni :kieh:

Täytyis varmaan koklata joskus tota puolukkapuuroa, kun sitä on monet täällä kehuneet..Onko se siis sitä Muksujen puolukkapuuroa Tetrassa? :attn:

Toipilaille ja sairasteleville :flower: Ja uusille taidoille :flower: Täällä ryomitään kovaa kyyttiä myös :heart: Aina välillä kuuluu avunhuuto, kun on jäänyt jonnekin juntturaan :LOL:

Nyt on pakko mennä nukkumaan, mua väsyttää niin kovin..
 
Moikka!!
meillä ollaan kipeinä...
meillä kävellään tukea vasten reippaasti ja eilen seiso ilman tukea :)
Jotenkin tuntuu että tyttö nous todella aikasin ylös...
Mitäs teidän lapset syö ja juo?? Antaako joku jo tavallista maitoa entä koti ruokaa??
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meilläkin on lampaantalja, mutten oo rattaissa käyttäny. Voikos sitä käyttää vöiden kanssa? :/
Minä tein lampaantaljaan mattoveitsellä takapuolelta päin viillot, mistä vyöt saattoi sujauttaa läpi. Nahka kun ei ala purkautumaan samalla tavalla kuin kangas, joten moiset rei'ät uskalsin tehdä. Ja etupuolelta sen karvamäärän keskeltä niitä ei huomaa ollenkaan.

 
Huomenia =) Mä nautin täällä aamukahvia ja poika vetää hirsiä :heart: Meillä nukuttii pitkästä aikaa koko yö omassa sängyssä :heart: Seiskan jälkeen heräs ku mies lähti töihin ja otin viereen. Mut sit en saanu ite enää unta ja poika vaan jatko :D

:hug: Nalle-Puhille ja pikaista paranemista =) Kuinkas raskaus on sujunu? :)

Hippa
Juurikin sitä Muksun valmista puolukkapuurotetraa tarkotettiin =)

Tuli tämmönen vastaan ja mieleen että käviköhän ne lukees meijän ketjua joku aika sitte ;) :LOL: www.atsipoppaa.fi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meilläkin on lampaantalja, mutten oo rattaissa käyttäny. Voikos sitä käyttää vöiden kanssa? :/
Minä tein lampaantaljaan mattoveitsellä takapuolelta päin viillot, mistä vyöt saattoi sujauttaa läpi. Nahka kun ei ala purkautumaan samalla tavalla kuin kangas, joten moiset rei'ät uskalsin tehdä. Ja etupuolelta sen karvamäärän keskeltä niitä ei huomaa ollenkaan.
Ihan saman ajattelin tehdä :)
 
Huomenia!

Jahvetti se jalkapeitto on samanvärinen kun vaunutkin eli cooper. Mut mulle on edelleen epäselvää et voiko sitä käyttää sen lämpöpussin kanssa, vai pitääkö se heivaa pois ja laittaa makuupussi :ashamed: Samoihin neppareihin tulee kiinni, paitti jos siitä lämpöpussista jättää nepparin auki :snotty:


Eisbärchenin lämpöpussia
näin viime talvena cittarissa :wave:

Onnea uusista taidoista kaikille taitaville helmille!!!

 
Huomenta! :)

Kiitos taljavinkistä Ippu! :flower:

Kuunneltiin äsken tytön kanssa tuo PMMP:n Aatsipoppaa. =) Mukavan kuuloista musiikkia, kuten PMMP yleensäkin. Meillä tytön yksi lemppareista on selkeästi PMMP:n Puuhevonen-levy. Hurja hilluminen alkaa aina kun joitain biisejä kuunnellaan. Muita suosikkeja on mm. Ihahaa, Peppi Pitkätossu, Saku Sammakko, Röllin laulut ja Kiekkumaralla-kansanlaulut sekä isin suosikit RHCP ja pari muuta rokimpaa juttua. :) Tai no, musiikki kuin musiikki uppoaa. :D Mitäs muut pikkuhelmet kuuntelevat?

Paranemisia NallePuhin perheelle!
 
Kyl mun pitää vissiin uskaltaa soittaa hampilääkärille aikaa.. Burana 600 on kyllä pop mutta ei sitäkään viittis ihan puurona syödä.
Puuroista yllättäen eilen tyty sit söikin iltapuuron kokonaan. Isi vielä laittoi reilun satsin jotta ois voinu ite syödä sen loppuun mutta tyttöpä ei jättäny mitään isille :D

Tyty on keksinyt aivan mielettömän kiinnostavan tutkimuskohteen työhuoneessa: isin suksihuoltolaatikon! Löytyy voidetta ja silitysrautaa ja ties mitä kivaa.. Eikä tykkää yhtään ku vaihdan tytön suuntaa..

Ukko läksi töihin jo seiskalta ja mä oon vielä ihan unenpöpperössä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Jahvetti se jalkapeitto on samanvärinen kun vaunutkin eli cooper. Mut mulle on edelleen epäselvää et voiko sitä käyttää sen lämpöpussin kanssa, vai pitääkö se heivaa pois ja laittaa makuupussi :ashamed: Samoihin neppareihin tulee kiinni, paitti jos siitä lämpöpussista jättää nepparin auki :snotty:
Just, no meille tulee se perusmalli, ihan musta jalkapeitto, mut pitää varmaan silti sit kysellä =)
Meillä ei nyt oo lämpöpussia, mut mein vanhoissa Emmaljungissa oli ja se ei tullu kyl millään neppareilla kiinni :/ Ihan vaan sellain "huppu" heitettiin selkänojan yli ja laitettiin valjaat sieltä aukoista ja se pysy siinä....et olisko nää uudet nyt sitte ihan erilaisia :whistle: ??
Mut mun käsityksen mukaan varmasti voit jättää sen pussin kiinnittämättä ja laittaa jalkapeiton siihen päälle....meilläki sillo käytettiin pussia ja jalkapeittoa viel siinä päällä :D

Meillä on nyt niin matala tuo turvakaari, et jos tohon pussin laittas, niin ei varmaan jalat mahtus enää läpi :LOL:
Mut mie tykkään muutenki laittaa vaan enempi vaatetta =) Ja jos nää talvet tälläsii on, ni kohta saa ettii sortseja esille :LOL:
 
Kiitos Anno PMMP vinkistä. Innostuin ihan kun poika kuunteli ja katsoi sen täti Monica videon hiljaa ja tarkaan,mut haju alkoi pian paljastaa syyn :D

Ieva kyseli helmien musasta.Tuntuu et poika tykkää kaikesta mahdollisesta kun vaan soi ja jos vielä tanssitaan ja äiskän nuotin vierestä laulu saa aina hymyn huulille.Euroviisujen aikaan poika aina laamantui töllön eteen kun sieltä tuli Teräsbetonin missä miehet ratsastaa :D omista lauluista viimeviikkojen suosikit ovat pojalla olleet kaksi on paatissa soutajaa,3 pukkia,ystäväni tuttavani,pikkuiset kultakalat
 

Yhteistyössä