Meillä mies halus ostaa tolle esikoiselle vaunuihin porontaljan. Olis sitte viimeiset Petterin jäänteet, jotka tähän taloon tulee. Lähti ihan hirveesti karvaa. Toivottavasti sitä ei enää löydy.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--meillä kans kävi näin, eli varmaan pitänee noi toppikset esiin kaivella, samoten hanskat on jo ihan toppaset :wave: . Ja onhan mulla muutes toi lampaan taljaki , tai jonkun elikon se on, musta kylläkin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Meillä oli muuten tänään neidillä varpaat ihan kylmät, kun jätin rattaisiin pihalle nukkumaan, kun tultiin puistosta. Jaloissa oli kuitenkin sukkikset, villasukat ja välikausitöppöset. :/
....joo puolituntii enää jäljellä... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkaiskohan tää päivä olla paketissa
--no niipäs onkin, eli todellakin on ihan niinkos samaa maata . Mun äitikin naureskeli kun sillekkin sanoin että ostan noita kotimaisia niin että ihanko on kotimaisista banaaneista tehtyjäAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:...suomi on ollu osa ruottia...juu sii...
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:....joo puolituntii enää jäljellä... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkaiskohan tää päivä olla paketissa
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Mun äitikin naureskeli kun sillekkin sanoin että ostan noita kotimaisia niin että ihanko on kotimaisista banaaneista tehtyjä
Meilläkin on lampaantalja, mutten oo rattaissa käyttäny. Voikos sitä käyttää vöiden kanssa? :/Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Meillä mies halus ostaa tolle esikoiselle vaunuihin porontaljan. Olis sitte viimeiset Petterin jäänteet, jotka tähän taloon tulee. Lähti ihan hirveesti karvaa. Toivottavasti sitä ei enää löydy. On nimittäin tuolta ullakollta löytyny kaikenlaista oikeesti kivaa vauvarompetta, jota en edes muistanu omistavani. Tänään tehtiin neidin kanssa sellasta puista palikkatestiä, jossa pitää lootaan laittaa erimuotoisia palikoita erimuotoisista aukoista. Tais olla vielä vähän aikasta, mutta mä niin innostuin tosta, kun en ollenkaan muistanu, että tollainen omistetaan.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:--meillä kans kävi näin, eli varmaan pitänee noi toppikset esiin kaivella, samoten hanskat on jo ihan toppaset :wave: . Ja onhan mulla muutes toi lampaan taljaki , tai jonkun elikon se on, musta kylläkin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Meillä oli muuten tänään neidillä varpaat ihan kylmät, kun jätin rattaisiin pihalle nukkumaan, kun tultiin puistosta. Jaloissa oli kuitenkin sukkikset, villasukat ja välikausitöppöset. :/
--jepjep, joutu nöyrtymäänAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Mun äitikin naureskeli kun sillekkin sanoin että ostan noita kotimaisia niin että ihanko on kotimaisista banaaneista tehtyjä
Äitis veti sit pisimmän korren... :flower:
--en oo viel testannu mutt aattelin sen sinne jotenkin sulloa, jotenskin jos vaikka sitten jalkapäätyyn tms...Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meilläkin on lampaantalja, mutten oo rattaissa käyttäny. Voikos sitä käyttää vöiden kanssa? :/
Jepulis, se olin minä :wave: Mä löysin sen pussin Nurmon Prismasta, enkä pk-seudulta. Voihan olla, että ne on vasta tulossa isoimpiin marketeihin nyt .Ainkin mulle sanottiin niin cittarista..Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Eisbärchenin aattelin ostaa rattaisiin.Jokun ystävällisesti neuvoikin,että löytyis ihan prismasta,mutta en löytänyt,ainakaan sellosta ,höh.Voipi olla et olin sokea kana.Fleece viltti on tällä hetkellä käytössä
Minä tein lampaantaljaan mattoveitsellä takapuolelta päin viillot, mistä vyöt saattoi sujauttaa läpi. Nahka kun ei ala purkautumaan samalla tavalla kuin kangas, joten moiset rei'ät uskalsin tehdä. Ja etupuolelta sen karvamäärän keskeltä niitä ei huomaa ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meilläkin on lampaantalja, mutten oo rattaissa käyttäny. Voikos sitä käyttää vöiden kanssa? :/
Ihan saman ajattelin tehdäAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:Minä tein lampaantaljaan mattoveitsellä takapuolelta päin viillot, mistä vyöt saattoi sujauttaa läpi. Nahka kun ei ala purkautumaan samalla tavalla kuin kangas, joten moiset rei'ät uskalsin tehdä. Ja etupuolelta sen karvamäärän keskeltä niitä ei huomaa ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meilläkin on lampaantalja, mutten oo rattaissa käyttäny. Voikos sitä käyttää vöiden kanssa? :/
Just, no meille tulee se perusmalli, ihan musta jalkapeitto, mut pitää varmaan silti sit kysellä =)Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Jahvetti se jalkapeitto on samanvärinen kun vaunutkin eli cooper. Mut mulle on edelleen epäselvää et voiko sitä käyttää sen lämpöpussin kanssa, vai pitääkö se heivaa pois ja laittaa makuupussi :ashamed: Samoihin neppareihin tulee kiinni, paitti jos siitä lämpöpussista jättää nepparin auki :snotty: