***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Tänään iltapäivällä olisi sitten eka hammasneuvola. Otan sinne tytön mukaan, varmistan sillä ettei meitä kutsuta sinne enää koskaan. :LOL:
:LOL:

...meitä ei kohta enää huolita mun vanhemmille ees kylään. On niin erilaiset kasvatusperiaatteet... :whistle: Mä otan tytön esim. tyhjentämään astianpesukonetta...mummulassa lapset ei saa koskea astioihin... :eek:

*muoks. jne...jne...tää vaan yksi monien joukossa joka nostaa hiuksia pystyyn... :xmas:
Meillä on oikeestaan kolme mummolaa (tai yks on vaarila). Vaarilla on melko kova jöö, mun äiteellä vähän lepsu ote, mutta ote on kuitenkin. Musta kuitenkin pahin paikka on anoppila (jossa muksut on kyllä tosi vähän, ku anoppi on töissä ulkomailla). Anoppi ei siis voi komentaa lasta, ettei sille tuu paha mieli. No esikoinenhan ei edes uskalla mennä anopille yökylään, kun siellä ei oikeen oo ote hanskassa... Mutta kyllä mä oon ainakin opettanu esikoille, että talossa talon säännöillä. Hyvin on menny perille. Toi tosin testaa aina uudet aikuiset, että mikäs on linja. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mutta kyllä mä oon ainakin opettanu esikoille, että talossa talon säännöillä. Hyvin on menny perille. Toi tosin testaa aina uudet aikuiset, että mikäs on linja. :kieh:
Täytyy tosiaan opettaa että mummolassa tehdään näin ja kotona näin... =) Toinen mummola sellainen missä tyttö saa olla mukana liki kaikessa... Kyllä nuo varmasti oppivat miten missäkin... Toivon niin!!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mutta kyllä mä oon ainakin opettanu esikoille, että talossa talon säännöillä. Hyvin on menny perille. Toi tosin testaa aina uudet aikuiset, että mikäs on linja. :kieh:
Täytyy tosiaan opettaa että mummolassa tehdään näin ja kotona näin... =) Toinen mummola sellainen missä tyttö saa olla mukana liki kaikessa... Kyllä nuo varmasti oppivat miten missäkin... Toivon niin!!! =)
Meillä ovat ainaki oppineet, että anoppilassa pappa pitää jöötä :whistle: mut mun vanhemmilla saa melkeen hyppiä seinille :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Äiti kävi töihinmennessä hakemassa jannun kerhoon...neiti nukkuu vieläki (meni klo 10), rauhallinen kahvihetki siis :D
...täällä myös :wave: . Poju nukkuu...esikko isin kanssa :D
:D
Täällä on kahteen asti rauhallista, sit tulee isot pojat...toivottavasti neidille vielä hetken ainaki uni maistuu =)
 
Mulla kiehuu ja paistuu broiskun filepihviä. Pojalle ja itelle :p Huomasin, että lihat on lähes loppu pakkasesta :/ Mä en vielä ole antanut kalaa, en tiedä pitäiskö kokeilla jo, kun poju tänään 7kk. Itsekään ei hirmu paljon tuu kalaa syötyä, hyvä jos 1-2 kertaa kuukaudessa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
minen jaksa tuon esikoisen kanssa... :'(
Mikä mättää? :/ Jaksuja :hug:
Se puhuu. Se puhuu koko ajan, siis KOKO AJAN, kyselee, höpöttää, kiljahtelee, kiekuu, kyselee, papattaa, huutaa, kyselee, höpöttää... Se haluaa KOKO AJAN jotakin; äiti minä haluan mehua, äiti se on minun lelu, äiti ei A halua sitä se on minun lelu, äiti minä haluan Tuomas Veturia, äiti kakittaa, äiti tahdon ulos, äiti tahdon piirtää, äiti minä ottaisin Pete-karkin, äiti minä haluan ruokaa, äiti minä haluaisin mehua, äiti leikitäänkö, äiti mitä sinä teet, äiti miten sinä noin, äiti minä haluaisin mennä ulos, äiti mennäänkö kauppaan, äiti mitä sinä teet, äiti mikä tämä on, äiti minne sinä menet, äiti minä ottaisin pete-karkin.. äiti? äiti? äiTI? ÄITI????!!!?!?!?!?!?!

|O :'( |O :'(

 
Sanasta äiti on tullut kuin kirosana... älä vaan sano sitä!!! Ja hitsi, sen pitäisi olla maailman kaunein sana! Taikka siis se ON. Ja minä en millään jaksaisi kuulla sitä!!! |O
Huoh, onneksi nyt päikkäreillä, hetken levon rauha.
 
ippu :hug: :hug: :hug: Tuo on vain vaihe -yleensä...vaikka uskon että juuri nyt ei lohduta yhtään ;)
Suosittelen lastenfilmiä, komentoa katsoa sitä NYT vaikka karkkipussi sylissä ja itselle korvatulpat :D
En miekään kestä/kestäis tuollasta :| :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
ippu :hug: :hug: :hug: Tuo on vain vaihe -yleensä...vaikka uskon että juuri nyt ei lohduta yhtään ;)
Suosittelen lastenfilmiä, komentoa katsoa sitä NYT vaikka karkkipussi sylissä ja itselle korvatulpat :D
En miekään kestä/kestäis tuollasta :| :whistle:
No sepä se, kun meillä on lastenohjelmat ihan finaalissa tällä hetkellä, kun meillä oli boxi "täynnä" niitä, mutta sitten se hajos, eikä uudella boxilla ole mitään!! :( On meillä pari dvd:tä toki, mut... :(

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Se puhuu. Se puhuu koko ajan, siis KOKO AJAN, kyselee, höpöttää, kiljahtelee, kiekuu, kyselee, papattaa, huutaa, kyselee, höpöttää... Se haluaa KOKO AJAN jotakin; äiti minä haluan mehua, äiti se on minun lelu, äiti ei A halua sitä se on minun lelu, äiti minä haluan Tuomas Veturia, äiti kakittaa, äiti tahdon ulos, äiti tahdon piirtää, äiti minä ottaisin Pete-karkin, äiti minä haluan ruokaa, äiti minä haluaisin mehua, äiti leikitäänkö, äiti mitä sinä teet, äiti miten sinä noin, äiti minä haluaisin mennä ulos, äiti mennäänkö kauppaan, äiti mitä sinä teet, äiti mikä tämä on, äiti minne sinä menet, äiti minä ottaisin pete-karkin.. äiti? äiti? äiTI? ÄITI????!!!?!?!?!?!?!

|O :'( |O :'(
Täällä toinen vaativa papupata! :wave: =) ...siihen tottuu... :xmas:

...täällä titi rauhoittaa hetkeksi, ulosmeno, hama-helmet, piirtäminen, vaihtelua arkeen...jotain mitä ei oo ennen tehnyt...vesivärit, muovailuvaha (meil kyl söis ton)... :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
ippu :hug: :hug: :hug: Tuo on vain vaihe -yleensä...vaikka uskon että juuri nyt ei lohduta yhtään ;)
Suosittelen lastenfilmiä, komentoa katsoa sitä NYT vaikka karkkipussi sylissä ja itselle korvatulpat :D
En miekään kestä/kestäis tuollasta :| :whistle:
No sepä se, kun meillä on lastenohjelmat ihan finaalissa tällä hetkellä, kun meillä oli boxi "täynnä" niitä, mutta sitten se hajos, eikä uudella boxilla ole mitään!! :( On meillä pari dvd:tä toki, mut... :(
:/ Voi vitsi :hug: Koita houkutella leikkimään jotain...etit kaapista jotaan mielenkiintosta
:whistle: :ashamed:

:hug: :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Täällä toinen vaativa papupata! :wave: =) ...siihen tottuu... :xmas:
Ei nämä minun korvat tunnu tottuvan.. ja varsinkin kun tuolle pitää oikeasti vastata jokaiseen kysymykseen, ynähdys ei riitä. Se jankuttaa niin kauan, että saa mieleisensä vastauksen. Suu vaahdossa saa sitte selevittää itekkin päivät pitkät :(
 

Yhteistyössä