***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Tsaukkista :D

Jahve hyvä et kaikki ok!

Joillain on tainnu laatikot kolista :whistle:

M ryömii tosi lujaa jo. makuuhuoneeseen oli vilahtanu kun en kokoaikaa kattonu mitä tuusaa...vikkelä ukko. :heart:

meillä asiat nyt kunnossa ja sitä kautta mileikin parempi :heart: :D
Nyt syömään patskua ja ukon kaikkuun :)

Jepsu *kuikkii*
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Heti pakoon juoksemassa :whistle: :LOL: :kieh:
Eiku BB alkaa kympiltä B)
...mitä ihmettä siel on tapahtunu...joku tyyppi hävinny talosta... :D Mä en kyl seuraa, mut en voi välttyä tiedolta... :headwall:
Joo oli vissiin BB heittäny sen ulos, ilmeisesti sääntörikkomusten takia, sunnuntaina selviää...jänskää :D :LOL: :LOL:
 
Jahvetti mahtavaa!!! :hug: Onneks kaikki hyvin!

Me käytiin kattoo yhtä taloa, oispa ollu aika unelma, mutta se taitaa olla meille liian pieni... :(

Enkä oo aiemmin tänään muistanu hehkuttaa, että neiti nukku viime yönä ekan kerran koko yön!! No okei heräs puoli 6 jolloin annoin maitoa, ku ois muuten heränny siihen aikaan jo uuteen päivään, ni maidolla sain sitte tainnutettua vielä hetkeks jatkamaan. Lasken tuon kumminki jo kokonaiseksi yöksi! =)
Unipussilla oli ehkä vaikutusta asiaan, kun ei herännyt kylmyyteen kun on peitto tippunu pois, vaan pussin ansiosta pysyi lämmöt samana koko yön. Äitin kans siis tehtiin toi pussi, vähä retromeininkiset kankaat ku mun lapsuudesta, joskaan ei väreiltään "oikeaa retroa", siis mitään ruskeaa ja oranssia... vaan ihan vaaleita sävyjä :) Mut kankaat kumminki tosi vanhoja.

Mitä vielä... huomenna tulee kiinteistövälittäjä kattoo tätä mein asuntoa, vaikkakin me on saatu tästä jo niin hyvä välitystarjous yheltä firmalta, että tuskin voi kukaan paremmaksi panna, mutta hyvähän se on arviot teetättää useammalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Poika istuskelee tuolla...ja tutkii ihan kaikkea!!! Sitä miettii että voi kun itsekin osaisi olla noin kiinnostunut kaikesta... :D :D
Meillä neiti viihdytti tänään iltapalan ajan itseään muovipussilaatikolla (laatikoston alin laatikko)...auki, kiinni, auki, kiinni, välillä nous kattoo, et mitä siellä on ja taas auki, kiinni... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Joo oli vissiin BB heittäny sen ulos, ilmeisesti sääntörikkomusten takia, sunnuntaina selviää...jänskää :D :LOL: :LOL:
Mitä voi tarkoittaa nuo sääntörikkomukset??? :p
Jaa-a :/ No ainaki tuotannon asioista ovat puhuneet siellä...mut siihe on kyl osallistun kaikki. En osaa kyllä yhtää sanoo... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Oon sit vissiin outo, kun en kato Pakoa enkä BB:tä... :whistle: ;) :D
:wave: Tääl toinen outo, kumpaakaan en kato! Mies kattoo pakoa sillon kun muistaa, eli ei kovin usein :whistle: Pari kertaa kattonu 15 min taas BB:tä ja ei tosiaankaan oo mun ohjelma, vaikka yleensä tommosista tosielämän jutuista tykkäänkin.

Nyt hehkutan niin saan ens yönä valvoa :kieh: Meillä on 3 yötä putkeen nukuttu oikeesti koko yö *hyppiväpomppivatanssivahymiö*
Aamuherätys kyllä ollu aikasin, 6.15-6.30 mut se nyt on normaalia, olis vaikka ei ois nukuttukaan :whistle:
 

Yhteistyössä