***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Jahvetin neidillä on ollu mielenkiintoset leikit :D

Meillä koitti isosisko opettaa tänään leikkiä " laita lelu uuniin, luukku kiinni, luukku auki, lelu pois, lelu uuniin..." ( ja kyse siis lastenkeittiön uunista!) mutta ei poika vielä jaksanut siitä kiinnostua ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Olihan tälle päivää muutakin ilosta uutista, menny vaan ton ultran varjossa vähä ohi...rakennuslupa saatiin tänään :D :attn:
Paaluttajat tuleeki sit jo huomenna :LOL:
Onnee nyt sit luvasta...siitä se lähtee. *odottaa avajaisia :D *
Laajennuksen tupaantuliaiset mammoille? :D :LOL:
No kai nyt kutsua laitat tulemaan, tää tulee ainaski viivana! :wave: :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Laajennuksen tupaantuliaiset mammoille? :D :LOL:
Omat eväät mukaan... :D

Mun mies on suunnitellu meidän tulevia häitä "ennen eläkeikää"...kuulemma tulis halvaksi jos pitäis ne hyvin hyvin kaukana täältä...ja ne ketkä sinne tulee...joutuis patikoimaan erämaahan, jossa häät on...siellä olis soppatykki ja iso armeijan telttamajoitus... Kuulostaako romanttiselta...itse vois mennä vaik mönkkärillä... :LOL: niin ja oma teltta.. ;)

*muoks. tuli vaan mieleeni... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Laajennuksen tupaantuliaiset mammoille? :D :LOL:
Omat eväät mukaan... :D

Mun mies on suunnitellu meidän tulevia häitä "ennen eläkeikää"...kuulemma tulis halvaksi jos pitäis ne hyvin hyvin kaukana täältä...ja ne ketkä sinne tulee...joutuis patikoimaan erämaahan, jossa häät on...siellä olis soppatykki ja iso armeijan telttamajoitus... Kuulostaako romanttiselta...itse vois mennä vaik mönkkärillä... :LOL: niin ja oma teltta.. ;)

*muoks. tuli vaan mieleeni... :xmas:
Olispahan häät jotka varmasti muistettais! :D Että ei ole ihan joka irmalla ja jormalla tollasia! :LOL:
 
Joku aika sitten tulin tupperi illasta ja oli kiva käydä pitkästä aikaa. En ees muista millo viimeksi.. Nooh, tilasin J:lle palapallon :heart: sitten keittiöastioita jtn.. Ja kaikki kävijät sai ilmaseksi sellasen pienen eväsrasian, kiva oli sekin. Tulisivatpa pikapikaa..
Ja kaikkien tärkein, isin kanssa oltiin pärjätty oikein hyvin, nukku vielä ku lähin mut ei kauaa nii oli heränny. Kotoa vois olla useemminki pois :D

Pakoa katotaan täälläkin, itellä kyllä loppu mielenkiinto melkosesti toisen kauden keskivaiheilla...

Täällä ei syödä enää tissiä kovinkaan paljoa. Itellä vaan voimat loppuu. Vaikkakin kun imetän niin syvä huokaus tulee..
Ja telkun kattomista on vähennetty, oikeestaan olematonta tää päivä (tiedä sit onko isin kanssa katottu ;) ) mut katsotaan vaikuttaako öihin..

Mut nyt kämpän siivoukseen ja bb...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ippu millanen teillä nyt on? Asunto siis...millanen haaveena? =)
Rivari on nyt, ja omakotitalo on haussa =)
Me jos joskus tästä lähdetään, niin sit varmaan rivariin =) -rivarineliöt on vaan aikas kortilla ainakin täällä, kolmioita kyllä löytyy vaikka hurumykket. :whistle: Mut ainaski meille tulee tänne aina lämmintä vettä suihkusta! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Mutta kyllä mä oon ainakin opettanu esikoille, että talossa talon säännöillä. Hyvin on menny perille. Toi tosin testaa aina uudet aikuiset, että mikäs on linja. :kieh:
Täytyy tosiaan opettaa että mummolassa tehdään näin ja kotona näin... =) Toinen mummola sellainen missä tyttö saa olla mukana liki kaikessa... Kyllä nuo varmasti oppivat miten missäkin... Toivon niin!!! =)
Tuntuu, että ainakin tuo meidän esikko on oppinut tuon jo melko pienenä. Haittana tietty on ollut, että toi on tosiaan oppinut aika tehokkasti testaamaan aikuisia, että mikä menee keneltäkin läpi. Niin, ja mähän siis oon muutenkin aika huonosti kouluttanu noi isovanhemmat, kun aika vähän ovat tässä meidän arjessa läsnä. Ehkä joltakulta muulta onnistuu paremmin isovenhempien kouluttaminen niin, että mummolassa on samat linjat kuin kotonakin. :whistle: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Poikaparka on ihan kipeä, itkee vaan vähän väliä, ressukka. :( Tänä yönä ei varmaan paljon nukuta, joten suihkun kautta petiin. :wave:
Onks teil flunssaa vai jotain muuta? Meil viel nokka valuu molemmilla muksuilla, pitkään kestää tuo nuha...välil näyttää että on ohi ja sit taas vuotaa kuin seula... :/ Toivottavasti teidän poju paranee myös pian! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Poikaparka on ihan kipeä, itkee vaan vähän väliä, ressukka. :( Tänä yönä ei varmaan paljon nukuta, joten suihkun kautta petiin. :wave:
Onks teil flunssaa vai jotain muuta? Meil viel nokka valuu molemmilla muksuille, pitkään kestää tuo nuha...välil näyttää että on ohi ja sit taas vuotaa kuin seula... :/ Toivottavasti teidän poju paranee myös pian! :heart:
Nuhaa, ja pientä lämpöä oli ennen nukkumaan menoa. Ei sen kummempaa, toivottavasti ei tulekaan. Juuri ehti edellisestä parantua. :(

Pikaista paranemista teidänkin pienille! :heart: :heart:

Ja nyt tää lähtee sinne suihkuun! :attn:
 

Yhteistyössä