***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Pikaisesti vaan käymässä, muksut nukkuu tänään eri aikaan toisin kuin yleensä-neiti veti unta palloon koko aamupäivän ja heräsi kun isoveli meni päikyille...

Oon kans kattonut noita lämpöpusseja, mut ajattelin ettei varmaan tarvetta kuitenkaan ole. Rattaissa on kuitenkin makuupussi ja paksu jalkapeitto, tarvittaessa vielä lampaantaljakin-eikähän me noilla mennä, kun toimi jo ekan kanssa! =) Reiät oon kans tehnyt makuupussiin ja taljaan valjaille.

Ippu :hug: :hug: meilläkin poika papattaa ja kyselee ja tuntuu että jatkuvasti on jotain, mut ei ihan tuossa mittakaavassa kuitenkaan. Rasittavaa kyllä, välillä antais aika paljon viiden minuutin hiljaisuudesta. :whistle: Ja vaikka kuinka koittais ajatella että tämä on vaan yksi vaihe muiden joukossa ja menee kyllä ohi, niin eihän se paljoa siinä hetkessä lohduta kun hermoa kiristää. Ite oon kyllä välillä aika tiukkaan sävyyn sanonut että nyt hetki hiljaa ja yleensä hetkeksi toimii, välillä taas oon ohjannu omaan huoneeseen katselemaan kirjoja, piirtelemään tms. Meillä tuntuis olevan iso apu myös siitä, että hetkeksi pysähdyn vaan olemaan pojan kanssa-osittain kun hakee vaan huomiota tolla kyselyllä. Mutta kovasti jaksuja!

Ja mitä pulautteluun tulee, niin tytyllä on nyt lääkitys kohdallaan :D ja pulauttelut on lähellä nollaa. Ruuan päälle lähinnä saattaa pieni puklu tulla jos on tullakseen, mut siihen jää. Muutenkin on rauhallisemman oloinen, nukkuu paljon paremmin ja ruuan seilaaminen,epämääräinen ährääminen ja käninä ovat jääneet pois. =) Hyvältä siis näyttää, lääkekuuri jatkuu vielä kuukauden verran ja sit kontrolliin-tolla kuurilla oireiden pitäisi kyllä jäädä kokonaan pois. =)
 
Mulla räjähtää pää!!!!!
Lapsi vaan huutaa joka asiasta ja pakko lähteä sen kans käyttään koirat ulkona ja siivotakin pitäs kun koti räjähtää!!! ja väsyttää huonosti nukutut yöt :'( :headwall: :( :x |O

Mieskään ei pääse lähteen töistä aikaisemmin. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mulla räjähtää pää!!!!!
Lapsi vaan huutaa joka asiasta ja pakko lähteä sen kans käyttään koirat ulkona ja siivotakin pitäs kun koti räjähtää!!! ja väsyttää huonosti nukutut yöt :'( :headwall: :( :x |O

Mieskään ei pääse lähteen töistä aikaisemmin. :headwall:
Been there... :hug: :hug: Anna kuule sen kämpän ja siivoamisen vaan suosiolla olla, sen ehtii myöhemminkin. Jospas pikku-ukko rauhoittuis kun lähdet kärryttämään-oma nuppikin yleensä rauhoittuu ulko-ilmasta. Ja jos mahdollista, niin vetäse itekin tirsat seuraavan kerran kun muksu nukkuu! =)
 
Moips

Perhekerhossa taas käyty ja sen jälkeen poju vetäs pitkät päikkärit ja nyt onki soseet kiehumassa..

Meillä on rattaissa peitto pohjalla ja sitten makuupussi, ja lampaantalja on hankintalistalla. Pitäpä siihen tosiaan saksia ne aukot..

Jahvetti yks päivä puhu olikos nyt nuorimman pojan NHL-ura haaveesta, täällä haaveillaan myös, en tiedä sitten kumpi, poika vai isi :D

Tämmösen isi osti ku silmiin sattu :LOL: Tähti jo pienenä :heart: :D

Nyt soseuttamaan ja ihan ku täällä haisis p*ska..

Saanukka ja J
 
Ippu :hug: tiedän tunteen, pitäisi välillä päästä karkuun näitä lapsia! :/

Hammasneuvolasta tultu, reikiä nolla. B) :LOL: Hammashoitaja katsoi samalla tuon tytönkin hampaat kun tuli puheeksi että kolmevuotiskäynti on kohta tulossa, ja hyvältä näytti sielläkin. Ja tyttö oli kuin enkeli, ihmetteli vaan valoja ja laitteita. =)

No niin, se on mentävä keittiöpuuhiin.
 
Saanukka, meiltä löytyy varmaan koko repertuaari Lindeksistä ostettua NHL-vaatetta :LOL: :D Just on esikolla tollanen musta NHL-teepaita ja välimallilla NY Rangersin pitkähihanen "pelipaita" :p Minustaki ne on ihan kivoja....nuo on kohta puhkipidetyjä...pitää vissiin hakea uus satsi :LOL:
Esikoinen, 10v, haaveilee NHL-tähteydestä :D :p
 
Koirat ulkoili jo, poika keinuu ja katsoo fröbeleitä. Mä hengitän syvään ja teen pikapikasiivouksen ja laitetaan kaikki kohta nukkumaan.

Onneks on keksitty DVD:t. Sen keksijä ansaitsis RAUHAnpalkinnon =)
 
Ruoka olis just valmiina, isäntä hakee jannun kerhosta. Pitäs kai jotaan laittaa kohta suuhun (Nutreja) ja alkaa valmistautua sinne lekuriin menoon :ashamed:

:wave: :wave: Iltaan, toivottavasti olis hyviä uutisia sieltä tuotavana :ashamed: *maha sekasin* |O
 
Meillä syötiin tänään Semperin kalkkuna-pastaa. Aijai kun oli namia :p . Nyt vasta huomasin, että kaupassa oli sellasia isompia purkkeja myös 6kk alkaen. :whistle:

Semperistä puheenollen, aiotteko kerätä etikettejä? Siis Semperin. Mulla on jemmassa jo isomman ajalta jääneitä etikettejä, joita aattelin lähettää kunhan osais päättää minkä palkinnon valitsee. Ruokailusetti on ainakin hyväksi koettu. Tänään tuli postissa kirje tuolta samaiselta yritykseltä ja mukana oli 3 pisteen etuseteli.
 
heipparallaa :wave:

pakko tulla hehkuttaa tänne:meille tulee ihana leonbergi vauva lauantaina =) :heart:
aiemmin kyselin neuvoja sen meiän ärrierin käytökseen mut se saatiin kuntoon =) oli vaan uhittelua ja ärrieri on nyt mitä ihanin koira,me pidettiin vaan päämme ja koira ei saanu haluamaansa =) :heart: saas nähdä mitä koirat meinaa toisistaan,jännittää :D

onko kellään leonbergia
??olis kiva kuulla miten on mennyt

meillä kaikki muut paitti esikko ja mies kipeenä... :snotty: :/ menis jo tää perkuleen tauti ohi,mä vihaan kipeenä oloa |O =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Semperistä puheenollen, aiotteko kerätä etikettejä? Siis Semperin.
Mä kerään aina ja kaikkee... :LOL: Kaappi täynnä Semperin, Piltin, Nestle Bonan...mitäs näitä nyt sitte onkaan...etikettejä. Kerään varuilta, jos vaik tulee joku keräys muillekin.

Hienoin saavutus on Nalle Puhin kirja...joku juhlakirja...ja ISO!! =) Siitä tosin aikaa ja esikon etiketit kyseessä :p .

...mies ei aina ymmärrä ku löytää lappuja niputtain...niin eikä mummukaan :LOL:
 
Hienoa Jahvetti!!!!!

Me käytiin ostaan ensiaskeltuoli, mun avuks :LOL: Ei nimittäin voi enää jättää hetkekskään poikaa yksin leikkimään. Nyt on joku, mistä ei kaadu, eikä yllä johtoihin...saa nähdä miten toimii.

muoks ainahan sen voi myydä pois jos osoittautuu turhakkeeks :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Semperistä puheenollen, aiotteko kerätä etikettejä?
Mä oon nyt kerännyt Semperin etiketejä, kun on tullut niitä hedelmäsoseita ostettua eniten. Muiden valmistajien etiketit oon kans kerännyt talteen, mutta lahjoittanut miehen siskolle, joka keräilee kaikkea mahdollista =) Noitahan saa vinon pinon kerätä ennen kuin niillä mitään saa. En varmaan saa edes ikinä kerättyä niin paljoa :LOL: Mä katsoin, että sen repun vois pojalle ottaa tarharepuksi, kun joku kassi muuten pitäis kumminkin ostaa :whistle:
 

Yhteistyössä