Pikaisesti vaan käymässä, muksut nukkuu tänään eri aikaan toisin kuin yleensä-neiti veti unta palloon koko aamupäivän ja heräsi kun isoveli meni päikyille...
Oon kans kattonut noita
lämpöpusseja, mut ajattelin ettei varmaan tarvetta kuitenkaan ole. Rattaissa on kuitenkin makuupussi ja paksu jalkapeitto, tarvittaessa vielä lampaantaljakin-eikähän me noilla mennä, kun toimi jo ekan kanssa! =) Reiät oon kans tehnyt makuupussiin ja taljaan valjaille.
Ippu :hug: :hug: meilläkin poika papattaa ja kyselee ja tuntuu että jatkuvasti on jotain, mut ei ihan tuossa mittakaavassa kuitenkaan. Rasittavaa kyllä, välillä antais aika paljon viiden minuutin hiljaisuudesta.
Ja vaikka kuinka koittais ajatella että tämä on vaan yksi vaihe muiden joukossa ja menee kyllä ohi, niin eihän se paljoa siinä hetkessä lohduta kun hermoa kiristää. Ite oon kyllä välillä aika tiukkaan sävyyn sanonut että nyt hetki hiljaa ja yleensä hetkeksi toimii, välillä taas oon ohjannu omaan huoneeseen katselemaan kirjoja, piirtelemään tms. Meillä tuntuis olevan iso apu myös siitä, että hetkeksi pysähdyn vaan olemaan pojan kanssa-osittain kun hakee vaan huomiota tolla kyselyllä. Mutta kovasti jaksuja!
Ja mitä
pulautteluun tulee, niin tytyllä on nyt lääkitys kohdallaan
ja pulauttelut on lähellä nollaa. Ruuan päälle lähinnä saattaa pieni puklu tulla jos on tullakseen, mut siihen jää. Muutenkin on rauhallisemman oloinen, nukkuu paljon paremmin ja ruuan seilaaminen,epämääräinen ährääminen ja käninä ovat jääneet pois. =) Hyvältä siis näyttää, lääkekuuri jatkuu vielä kuukauden verran ja sit kontrolliin-tolla kuurilla oireiden pitäisi kyllä jäädä kokonaan pois. =)