***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Meillä oli tänään neuvola. Ikää siis vajaa 6 ½ kk. Pituuskasvu oli aika hidasta ollu. Pudonnu -1-käyrältä -2-käyrälle. :/ Mä en oo ennen kauheesti noista käyristä perustanu, mutta nyt vähän huolestuttaa. Lihaa pitäis syöttää reilusti. Nyt jo syödään kaks lihaateriaa päivässä, pitää visiin lisätä lihan määrää pikkuhiljaa. Nyt menee ½ - 1 rkl / ateria. Mennään vielä mittauskäynnille ennen 8 kk lääkärineuvolaa. Tänään annoin ekaa kertaa lohta ja hyvin uppos. =) Peppu on vaan ollu tosi punainen nyt illalla. Täytyy seurailla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Muori: samassa jamassa täällä. Nyt kyllä ymmärrän jos paino olis vaikka tippunu seuraavaan kertaan, on tuo sellainen Duracell-pupu :LOL: Mutta ymmärrän täysin huolesi! :hug:
Joo, meillä ei todellakaan painon tarttis tippuilla muilla kuin äiteellä. :LOL:
 
Musta vaan oli hauska kun päiväkodin hoitaja sanoi tänään, että kyllä siinä painovoimassa on taikaa kun nuo pienemmät lähtee nopeammin liikkeelle =)
Siis yhtään ottamatta kantaa muiden lasten painoihin/liikumisiin! Koska olen ollut huolissani, niin tuo toi hyvän mielen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
liikkuuko teidän kirppu?
Just on oppinu vasta kääntymään mahalleen, mutta menohalut olis kovat. Teillä tais olla melkoisen touhukas tapaus. =)
TODELLAKIN! äiti on ihan epätoivoinen poikansa kanssa. En ymmärrä mikä kiire muksulla on?!

MUOKS tänään tuli eka mustelma otsaan :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
onko kellään leonbergia
No mulla ei ole mutta mun serkun perheessä niitä oli aikoinaan liuta.. plus liuta landseereja. Ihania koiria mutta oikeesti en tiiä niiden luonteesta mitään. Toivottavasti menee hyvin!

kerään myös Semperin etikettejä, vastikään aloittanut..

Ja Jahven lähettämästä testistä sain 38 pistettä. Tulos NIIN MUA :D

Me sit käytiin työpaikalla tänään. Piti käydä ihan pikaiseen mutta kotiuduttiin vasta iltakasin jälkeen! Käytiin työkaverilla vielä ja saatiin liberovaippoja iso paketti :). Töissä on näköjään joku tarttuva tauti (tai sit kaikilla asianosaisilla on ollu saastunut tuoli) kun kolme oli raskaana :kieh:
Tyty oli TOSI reipas ihan koko päivän vaikka päikkärit oli lyhyet. Kotiin tullessa yöunet antoivat oottaa mutta silti nukahti ennen kymmentä. Ukko taas viettää harvinaista poikien iltaa ja tulee kotiin sit kun tulee.

Mut nyt mä meen. Öitä!



 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Meillä muuten ei katsota tänään BB:tä vaan futista :snotty:
Futista tulee täälläkin *kohtalotoveri*. :xmas: Mut eipä meillä kyllä BB:tä katsottais vaikkei pallonpotkimista tuliskaan!
Meillä katotaan BB:tä ja mies käskee mua kysymään täällä, että miks Marianna poistettiin talosta. Niin että jos joku tietää, niin kertokas. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Musta vaan oli hauska kun päiväkodin hoitaja sanoi tänään, että kyllä siinä painovoimassa on taikaa kun nuo pienemmät lähtee nopeammin liikkeelle =)
Siis yhtään ottamatta kantaa muiden lasten painoihin/liikumisiin! Koska olen ollut huolissani, niin tuo toi hyvän mielen :D
Joo veikka oli tuhdimpi ja pidempi ja vielä hitaampi liikkeissään. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Musta vaan oli hauska kun päiväkodin hoitaja sanoi tänään, että kyllä siinä painovoimassa on taikaa kun nuo pienemmät lähtee nopeammin liikkeelle =)
Siis yhtään ottamatta kantaa muiden lasten painoihin/liikumisiin! Koska olen ollut huolissani, niin tuo toi hyvän mielen :D
Joo veikka oli tuhdimpi ja pidempi ja vielä hitaampi liikkeissään. =)
Olen täysin samaa mieltä =) :wave:
Ja omakohtasta kokemusta löytyy ;)
 
Tosta koosta tuli mieleen kun meijän hupsu neuvolantäti puhu koko ajan viime viikon käynnin yhteydessä että niin noin vuoden ikäisenä sitä ja tätä.. yhessä vaiheessa sitte korjasin että ei me olla vasta kuin 7 kk johon täti huudahti että herranen aika :LOL: On tuo jätkä vuoden ikäsen pitunen jo ja tädin mielestä muutenki vanhemman olonen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Tosta koosta tuli mieleen kun meijän hupsu neuvolantäti puhu koko ajan viime viikon käynnin yhteydessä että niin noin vuoden ikäisenä sitä ja tätä.. yhessä vaiheessa sitte korjasin että ei me olla vasta kuin 7 kk johon täti huudahti että herranen aika :LOL: On tuo jätkä vuoden ikäsen pitunen jo ja tädin mielestä muutenki vanhemman olonen :D
No ei ollut sitten kovin hyvin perehtynyt teidän asioihin?? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Tosta koosta tuli mieleen kun meijän hupsu neuvolantäti puhu koko ajan viime viikon käynnin yhteydessä että niin noin vuoden ikäisenä sitä ja tätä.. yhessä vaiheessa sitte korjasin että ei me olla vasta kuin 7 kk johon täti huudahti että herranen aika :LOL: On tuo jätkä vuoden ikäsen pitunen jo ja tädin mielestä muutenki vanhemman olonen :D
Voi tätsyä. =)
 

Yhteistyössä