Mulla 41 pistettä. =)Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:45 pistettäAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jahvetti hauska testi =) tulos 42 pistettä
Mulla 41 pistettä. =)Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:45 pistettäAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jahvetti hauska testi =) tulos 42 pistettä
Samma här!Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mitat oli (6 kk ja 12 pv)
pituus 64,8 cm (46 cm)
paino 7070 g (3020 g)
pää 42,3 cm
Aikas pikkuinen kirppu. :heart:
Joo, meillä ei todellakaan painon tarttis tippuilla muilla kuin äiteellä.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Muori: samassa jamassa täällä. Nyt kyllä ymmärrän jos paino olis vaikka tippunu seuraavaan kertaan, on tuo sellainen Duracell-pupu Mutta ymmärrän täysin huolesi! :hug:
taas peesiAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Joo, meillä ei todellakaan painon tarttis tippuilla muilla kuin äiteellä.Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Muori: samassa jamassa täällä. Nyt kyllä ymmärrän jos paino olis vaikka tippunu seuraavaan kertaan, on tuo sellainen Duracell-pupu Mutta ymmärrän täysin huolesi! :hug:
Just on oppinu vasta kääntymään mahalleen, mutta menohalut olis kovat. Teillä tais olla melkoisen touhukas tapaus. =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:liikkuuko teidän kirppu?
TODELLAKIN! äiti on ihan epätoivoinen poikansa kanssa. En ymmärrä mikä kiire muksulla on?!Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Just on oppinu vasta kääntymään mahalleen, mutta menohalut olis kovat. Teillä tais olla melkoisen touhukas tapaus. =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:liikkuuko teidän kirppu?
Futista tulee täälläkin *kohtalotoveri*. :xmas: Mut eipä meillä kyllä BB:tä katsottais vaikkei pallonpotkimista tuliskaan!Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Meillä muuten ei katsota tänään BB:tä vaan futista :snotty:
Mä sain kans 41 pistettä.Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mulla 41 pistettä. =)Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:45 pistettäAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Jahvetti hauska testi =) tulos 42 pistettä
No mulla ei ole mutta mun serkun perheessä niitä oli aikoinaan liuta.. plus liuta landseereja. Ihania koiria mutta oikeesti en tiiä niiden luonteesta mitään. Toivottavasti menee hyvin!Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:onko kellään leonbergia
Meillä katotaan BB:tä ja mies käskee mua kysymään täällä, että miks Marianna poistettiin talosta. Niin että jos joku tietää, niin kertokas.Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Futista tulee täälläkin *kohtalotoveri*. :xmas: Mut eipä meillä kyllä BB:tä katsottais vaikkei pallonpotkimista tuliskaan!Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Meillä muuten ei katsota tänään BB:tä vaan futista :snotty:
Vauvakuume tarttunu. Söpöä. :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:Töissä on näköjään joku tarttuva tauti
Joo veikka oli tuhdimpi ja pidempi ja vielä hitaampi liikkeissään. =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Musta vaan oli hauska kun päiväkodin hoitaja sanoi tänään, että kyllä siinä painovoimassa on taikaa kun nuo pienemmät lähtee nopeammin liikkeelle =)
Siis yhtään ottamatta kantaa muiden lasten painoihin/liikumisiin! Koska olen ollut huolissani, niin tuo toi hyvän mielen
Meillä myös saman kokoinen kirppuAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Samma här!Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Mitat oli (6 kk ja 12 pv)
pituus 64,8 cm (46 cm)
paino 7070 g (3020 g)
pää 42,3 cm
Aikas pikkuinen kirppu. :heart:
Ihania kirppuja!
Olen täysin samaa mieltä =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Joo veikka oli tuhdimpi ja pidempi ja vielä hitaampi liikkeissään. =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Musta vaan oli hauska kun päiväkodin hoitaja sanoi tänään, että kyllä siinä painovoimassa on taikaa kun nuo pienemmät lähtee nopeammin liikkeelle =)
Siis yhtään ottamatta kantaa muiden lasten painoihin/liikumisiin! Koska olen ollut huolissani, niin tuo toi hyvän mielen
No ei ollut sitten kovin hyvin perehtynyt teidän asioihin??Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Tosta koosta tuli mieleen kun meijän hupsu neuvolantäti puhu koko ajan viime viikon käynnin yhteydessä että niin noin vuoden ikäisenä sitä ja tätä.. yhessä vaiheessa sitte korjasin että ei me olla vasta kuin 7 kk johon täti huudahti että herranen aika On tuo jätkä vuoden ikäsen pitunen jo ja tädin mielestä muutenki vanhemman olonen
Voi tätsyä. =)Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Tosta koosta tuli mieleen kun meijän hupsu neuvolantäti puhu koko ajan viime viikon käynnin yhteydessä että niin noin vuoden ikäisenä sitä ja tätä.. yhessä vaiheessa sitte korjasin että ei me olla vasta kuin 7 kk johon täti huudahti että herranen aika On tuo jätkä vuoden ikäsen pitunen jo ja tädin mielestä muutenki vanhemman olonen