***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Sukkikset on ihan parhaat mun mielestä :D tuli ne sitten tytölle tai pojalle . Ne on ihonmyötäset toisin kuin kalsarit ja menee paremmin kollarihousujen alle ja mikä parasta, aina on nilkat lämpösenä talvella. .
--Juuri näin, voin kertoo että tuolla tarhassa niitä toivo jopa 6 vuotiaille...kun talvisin oli kivaa kun se nilkka oli sielä paljaana vaikka kuin oli laittanu sen hyvin.... :whistle: |O :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Ai niin, tyty kävi tänään ekaa kertaa kampaajalla hiustenleikkuussa! :D Käytettiin poika parturissa ja siinä samalla vähän napsas kun tukka oli jo silmillä! :xmas: Siitä se lähtee joka naisen neuroosi, onks tukka hyvin..! :whistle: :LOL:
Meillä ei toi eskarilainen oo vielä suostunu kertaakaan parturiin menemään. Iskä taas tänään ajelin koneella (sivuilta lyhyemmäks, päältä pidemmäks). Neidin millin haiventa ei vielä leikattu / ajeltu. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Kiitti Nipsuli ei meillekkään sit sovi Lindexin hoikkasääristen sukkikset :D tosin me tarvitaan myös vyötärölle tilaa..... :heart: miksei lapsille ole myös xl-mallistoa ;)
--osa varmaan vois mennäkkin, ehkä yks väriset mutta noi missä on monta väriä niin ovat tiukemmat..Ja nameitllä oli just se ongelma että vyötäröltä kirras. Ja lapsille on Xl mallisto :eek: , just olin paikallisessa lastenvaatekaupassa kun tilas "pulleille"lapsille vaatteita, sano että menee enempi kun kaupasta löytyy..ei siis vauvoille vaan tommosille 7-12 vee lapsille....
Pitäsköhän mun sit koeajaa nuo nameitin sukkikset jos ovat kapeaa sorttia, meidän tyty kun on puolestaan niin hoikkanen että suurin piirtein kaikki housut tippuu päältä... :whistle: Meillä taas tuppaa olemaan se ongelma, ettei jalkaterässä pituus riitä :D neidille piti henkkamaukastakin ostaa koon 74-80 sukkikset vaikka muuten kulki 62-68 senttisissä vaatteissa kun ei jalka muuten mahtunut... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Helmis siis järjestelmällinen ja pikkutarkka neitsyt ,älykäs ,toisia ihmisiä auttava,vaatimaton ja heikko kohta sisäelimet..Äiti teresa oli myös =)
sisäelimet?
Täällä toinen neitsyt. Toi sisäelimet oli mullekin uutta. Melkein sydämetön kun oon, niin kai se maksa kohta poksuu. No, ehkei tällä menolla. Perjantaina oltiin miehen kanssa ulkona syömässä ja en meinanu saada tavallista olutta alas, kun maistu siltä, että olis viinaa kaadettu joukkoon. Sen siitä saa, kun on vuoden tota holitonta tummaa Nikolaita vetäny. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Ai niin, tyty kävi tänään ekaa kertaa kampaajalla hiustenleikkuussa! :D Käytettiin poika parturissa ja siinä samalla vähän napsas kun tukka oli jo silmillä! :xmas: Siitä se lähtee joka naisen neuroosi, onks tukka hyvin..! :whistle: :LOL:
Meillä ei toi eskarilainen oo vielä suostunu kertaakaan parturiin menemään. Iskä taas tänään ajelin koneella (sivuilta lyhyemmäks, päältä pidemmäks). Neidin millin haiventa ei vielä leikattu / ajeltu. ;)
Tuo poika oli suunnilleen kaksivuotias kun ekan kerran käytettiin parturissa, toisinsanoen ajateltiin että pysyis jotenkuten sen aikaa paikallaan! :D Siitä asti ollaan sit tasaiseen käyty ja mielellään lähtee-ja aina kun tulee leikkaamisesta puhe, tarkotettiin sit mitä tahansa, poika tokaisee että xxx leikkaa! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Pitäsköhän mun sit koeajaa nuo nameitin sukkikset jos ovat kapeaa sorttia, meidän tyty kun on puolestaan niin hoikkanen että suurin piirtein kaikki housut tippuu päältä... :whistle: Meillä taas tuppaa olemaan se ongelma, ettei jalkaterässä pituus riitä :D neidille piti henkkamaukastakin ostaa koon 74-80 sukkikset vaikka muuten kulki 62-68 senttisissä vaatteissa kun ei jalka muuten mahtunut... :p
--kandee ainaskin käydä katsastaan :wave: , voisin kuvitella että vois olla ihan passelit teille :)
 
Mä oon nyt huomannu kun toi neiti usein tuol lattialla möngertelee et masu ja jalat on vilposet, joten oon laittanu bodyn ja sukkiksien päälle viel tommosen velourisen jalkaterättömän potkarin, pitäs muutama lisää hommatta, oiskohan esim lindexillä tämmösiä :wave: :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Onneks cittarista saa sixpackinä noita Muksu-soseita, joissa ei oo lisättyä sokeria.
Me käytiin myös tänään mammuttimarkkinoilla...mukaan tarttui kolme bodya 80cm:siä ja olin aikeissa ostaa noita Muksu-soseita, mut huomasin että ne on tehty Tsekissä... :eek: Vaik ei ne varmaan oo yhtään sen huonompia vaik tehty ulkomailla, mut hyllyyn jäi...

*muoks. Semperin hedelmäsoseita oon ostanu, eiks ne oo tehty naapurimaassa... Niissä ei ainekaan oo vissiin sokeria. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Pitäsköhän mun sit koeajaa nuo nameitin sukkikset jos ovat kapeaa sorttia, meidän tyty kun on puolestaan niin hoikkanen että suurin piirtein kaikki housut tippuu päältä... :whistle: Meillä taas tuppaa olemaan se ongelma, ettei jalkaterässä pituus riitä :D neidille piti henkkamaukastakin ostaa koon 74-80 sukkikset vaikka muuten kulki 62-68 senttisissä vaatteissa kun ei jalka muuten mahtunut... :p
--kandee ainaskin käydä katsastaan :wave: , voisin kuvitella että vois olla ihan passelit teille :)
Juu, siellä Nickyssä&Nellyssä on sellanen korikin missä niitä on ollut niin ja niin monta tähän hintaan, mut aina oon kävellyt ohi... :whistle: Jos ens kerralla lähtis sit mukaankin! :D Noissa nameiteissä on vaan se, ettei niiden vaatteet ole mitoituksen puolesta ihan niitä parhaimpia meidän kummallekaan muksulle, aina joutuu ostamaan koko isompaa kuin muista merkeistä että pituus riittäisi. Muuten kyllä tykkään niistä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Juu, siellä Nickyssä&Nellyssä on sellanen korikin missä niitä on ollut niin ja niin monta tähän hintaan, mut aina oon kävellyt ohi... :whistle: Jos ens kerralla lähtis sit mukaankin! :D Noissa nameiteissä on vaan se, ettei niiden vaatteet ole mitoituksen puolesta ihan niitä parhaimpia meidän kummallekaan muksulle, aina joutuu ostamaan koko isompaa kuin muista merkeistä että pituus riittäisi. Muuten kyllä tykkään niistä. =)
--aika hassua, meillä taas on varmaan ainoo 68 cm body mikä on käytössä niin name itin :D , mut on niitä ns. ohkasempia ja venyvämpiä bodeja, Ne tiukempaa neulosta olevat on varmaan just semmosia että pitää olla isompi kun normisti
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Käytiin muutes Mammuttimarkkinoilla ja tulipas taas halpa reissu. :| =)
--eli ei löytyny mitään ( kö ) :whistle: :eek:
Eiku löyty siis vähän liian paljonkin. Enkä mä oikeestaan ostanu paljon muuta kuin ruokaa. :whistle: No yhen Liberon vaippapaketin ostin. Sitä kolmen settiä en oils uskaltanukaan ostaa, kun pääasiassa käytetään kestoja, niin toi yks paketti kestää melkein kaks kuukautta. No ostin mä kolme bodyä kympillä ja pojan kaverille synttärilahjan. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Sukkikset on ihan parhaat mun mielestä :D tuli ne sitten tytölle tai pojalle . Ne on ihonmyötäset toisin kuin kalsarit ja menee paremmin kollarihousujen alle ja mikä parasta, aina on nilkat lämpösenä talvella. .
--Juuri näin, voin kertoo että tuolla tarhassa niitä toivo jopa 6 vuotiaille...kun talvisin oli kivaa kun se nilkka oli sielä paljaana vaikka kuin oli laittanu sen hyvin.... :whistle: |O :headwall:
Mietin tässä just, että esikoisella tais olla kyllä ainakin kolmevuotiaana vielä sukkikset arkikäytössä, saatto olla neljävuotiaanakin. Ei tosiaan tarvii pelätä, että nilkat irvistää. Sisäkäytössä oli kyllä yleensä verkkarit niiden päällä. Nytkin toi on varmaan eskarin ainoa muksu, joka käyttää haalaria. No eipä napa ainakaan palellu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Sukkikset ötäset toisin kuin kalsarit ja menee paremmin kollarihousujen alle ja mikä pa on ihan parhaat mun mielestä :D tuli ne sitten tytölle tai pojalle . Ne on ihonmyrasta, aina on nilkat lämpösenä talvella. .
--Juuri näin, voin kertoo että tuolla tarhassa niitä toivo jopa 6 vuotiaille...kun talvisin oli kivaa kun se nilkka oli sielä paljaana vaikka kuin oli laittanu sen hyvin.... :whistle: |O :headwall:
Mietin tässä just, että esikoisella tais olla kyllä ainakin kolmevuotiaana vielä sukkikset arkikäytössä, saatto olla neljävuotiaanakin. Ei tosiaan tarvii pelätä, että nilkat irvistää. Sisäkäytössä oli kyllä yleensä verkkarit niiden päällä. Nytkin toi on varmaan eskarin ainoa muksu, joka käyttää haalaria. No eipä napa ainakaan palellu.
Mä käytän vieläkin
:LOL:
muoks ja olen lähes 3-kymppinen....
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Onneks cittarista saa sixpackinä noita Muksu-soseita, joissa ei oo lisättyä sokeria.
Me käytiin myös tänään mammuttimarkkinoilla...mukaan tarttui kolme bodya 80cm:siä ja olin aikeissa ostaa noita Muksu-soseita, mut huomasin että ne on tehty Tsekissä... :eek: Vaik ei ne varmaan oo yhtään sen huonompia vaik tehty ulkomailla, mut hyllyyn jäi...

*muoks. Semperin hedelmäsoseita oon ostanu, eiks ne oo tehty naapurimaassa... Niissä ei ainekaan oo vissiin sokeria. =)
No eikös naapurimaa ole ulkomaa? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Sukkikset ötäset toisin kuin kalsarit ja menee paremmin kollarihousujen alle ja mikä pa on ihan parhaat mun mielestä :D tuli ne sitten tytölle tai pojalle . Ne on ihonmyrasta, aina on nilkat lämpösenä talvella. .
--Juuri näin, voin kertoo että tuolla tarhassa niitä toivo jopa 6 vuotiaille...kun talvisin oli kivaa kun se nilkka oli sielä paljaana vaikka kuin oli laittanu sen hyvin.... :whistle: |O :headwall:
Mietin tässä just, että esikoisella tais olla kyllä ainakin kolmevuotiaana vielä sukkikset arkikäytössä, saatto olla neljävuotiaanakin. Ei tosiaan tarvii pelätä, että nilkat irvistää. Sisäkäytössä oli kyllä yleensä verkkarit niiden päällä. Nytkin toi on varmaan eskarin ainoa muksu, joka käyttää haalaria. No eipä napa ainakaan palellu.
Mä käytän vieläkin
:LOL:
muoks ja olen lähes 3-kymppinen....
Jeps, mut esikko on poika. ;) Mäkin käytän, mutta onneks toi mies ei kuitenkaan. :LOL:
 
Ostin tuolta Mammuttimarkkinoilta HiPPin luomupuuroja. Hyvin tuntui uppoavan. Mua vaan vähän ärsyttää oma laiskuus. Mun piti siirtyä pikkuhiljaa tavallisiin puuroihin noista vauvapuuroista. :headwall:
 

Yhteistyössä