Kortisonihan kasvattaa ruokahalua Mä vaan ihmettelin, että miten se määrä mahtuu tuohon poikaan kerralla Päivällisestäkin oli aikaa vain reilut 2h ennen iltapuuroaAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Johan on kristellen pojalla ollut nälkä
Ettei ollu tullu yhtää viestiäAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Häh?? =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kohta 2h :kieh:
Meillä neiti on AINA, ihan ekoista sosekerroista asti aina ensin iiiiihan pikkiriikkisen raottanu suuta, että maistaa onko tää syötävää...seuraavalle lusikalliselle aukeekin jo apposen ammolleen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ei vitsit mä oon saanu nauraa ton jätkän kanssa tänää Päiväl annoin sosetta ni tää kokeili kielenkärjellä että voiko tota syödä Sit ku kelpuutti ni avas suunsa vasta :heart:
Joo, pitää joku päivä kävässä....kyllähän se olis jo ihan kätsäAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:jahvetti kandee varmaan kysästä oisko teillekin tullu!
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä neiti on AINA, ihan ekoista sosekerroista asti aina ensin iiiiihan pikkiriikkisen raottanu suuta, että maistaa onko tää syötävää...seuraavalle lusikalliselle aukeekin jo apposen ammolleen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ei vitsit mä oon saanu nauraa ton jätkän kanssa tänää Päiväl annoin sosetta ni tää kokeili kielenkärjellä että voiko tota syödä Sit ku kelpuutti ni avas suunsa vasta :heart:
Minäki aluksi näin, mutta sit joku vinkkasi sukkahousuista pojallekin, ja täytyy sanoa että ihastuin! =) (ovat ihonmyötäiset ja joustavammat)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Mä en oo vielä meitin poitsulla käyttänyt sukkiksia lainkaan. Oon pukenut tuollaiset puolipotkarit ja pukenut vielä päälihousut/pitkät housut siihen päälle. Lopuksi vetänyt potkarien päälle jalkoihin tavalliset sukat... :xmas: Voishan noita sukkiksiakin kokeilla...
Viimeksi kun tuossa meidän paikallisessa kävin, niin siellä oli ainaski valkosia, tumman- ja vaaleansinisiä ja yhissä oli jotain auton kuviakin ja koot ainakin jonnekin 120-senttiseen asti. Ei vaan silloin viitsiny vielä ostaa kun oli olevinaan kesäkin vielä...Ei noita nyt enää tämän ikäisellä ihan normivaatteena oikein viitsi enää pitää, mut ulkoilua varten tosiaan ajattelin että vois jalkaan kiskasta.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ja nyt on Robbarissa tarjous 2 sukkikset/6e Mut ne tais olla kaikki tytöille...mut mikäs estää laittamasta pojalle pinkkejä
Joo, yllä mäkin kyttään melko tarkkaan, ettei oo lisätty sokeria. Onneks cittarista saa sixpackinä noita Muksu-soseita, joissa ei oo lisättyä sokeria.Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Mä aattelin ostaa hedelmäsokeria ja sit sillä makeutta lisätä...mä aijon viimeseen asti tapella tota sokeria vastaan, jospas vaikka siinä sivussa ittekin pääsis sokerikoukusta eroon :ashamed: :wave: |O :headwall:
--osa varmaan vois mennäkkin, ehkä yks väriset mutta noi missä on monta väriä niin ovat tiukemmat..Ja nameitllä oli just se ongelma että vyötäröltä kirras. Ja lapsille on Xl mallisto , just olin paikallisessa lastenvaatekaupassa kun tilas "pulleille"lapsille vaatteita, sano että menee enempi kun kaupasta löytyy..ei siis vauvoille vaan tommosille 7-12 vee lapsille....Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Kiitti Nipsuli ei meillekkään sit sovi Lindexin hoikkasääristen sukkikset tosin me tarvitaan myös vyötärölle tilaa..... :heart: miksei lapsille ole myös xl-mallistoa