***Helmet 2008*** Syysviikko 38

jahvetti kandee varmaan kysästä oisko teillekin tullu!

Sukkahousuja kans tos totesin et pitää pojalle hommata kun ovat pieniä niin kommentti oli ett "eihän pojat käytä sukkahousuja :eek: " . Meni sitten mun selitys kyllä läpi että pienet pojat voi kyllä käyttää :D varsinkin kun toi meijän herra potkii aina sukat pois jalasta, ne on vähän vaikeempi potkia :LOL:
 
Liinis, täälä kanssa yks tasapainoinen ja rauhallinen vaaka :LOL: :LOL:

Mä oon bongannu parhaat sukkahousut Halpa-Hallista, maksaa 3.95 ja ovat todella hyvät päällä, eikä oo kinttanat tai liian löpsöt, Lindexin on hieman liian napakat medän reitevälle neidille :LOL:

*muoks* samoten name itn, niillä oli kyl mun mielestä poikastenkin väreinä sini-ruskee-vihree muistaakseni, mut mä ostin ehkä liian pientä kokoo..ois varmaan menny ns. seuraava koko paremmin :whistle:
 
Villahaalareiden kannalla minäkin puvun sijaan. Mä kyselinkin tässä taannoin, että mistä löytyis ja nyt oon niitä kaupoissa bongannutkin. Ostanut en vielä kuitenkaan, vaan kartoitus jatkuu :whistle:

Mä käytän pojalla kans sukkahousuja ja anoppi olikin ostanut pojalle just kolmet sukkikset. Oli kahdet vaaleensiniset ja yhdet tummansiniset. Vaaleansinisissä jotain kuvioita, en vaan muista minkä merkkisiä olivat, mutta oon tykännyt =)

Meillä poika veti hirmusen iltapalan :eek: Söi ihan normaalin puurosatsin mun keittämää kaura-ruispuuroa ja lisäksi hedelmäsosetta (jossa lääke seassa) n.1/3 purkillista. Kun oli syönyt nuo vaikutti vielä nälkäiseltä ja katseli kaihoten mun perään kun lähdin viemään lautasta pois. Avasin sitten tuollaisen puolukkaisen tetrapuuron ja siitä pieniä satseja kerrallaan annoin ja se koko tetrakin upposi poikaan :eek: Sitten vaikutti tyytyväiseltä ja iltatoimien päätteksi maistui vielä tissiäkin hiukan =) Josko nyt ois parempi yö edessä, ei nälän ainakaan luulisi yllättävän :whistle:
 
Kristelle jopas maistui :D täällä olis varmaan uponnut samanlainen satsi,mut en vieläkään uskaltanut antaa niin paljoa.Poika söi 2dl vettä tehdyn puuron ja n, puol purkkia mangoa hotkien ja katteli myös et saisko lisää joten sit tissiä päälle.Edelleen valvoo vaikka väsynyt,plääh ja rouskuttaa hammasharjaa :D
 
Teillä on kyllä pojilla ruokahalut kohdallaan. =) Meillä tyttö syö aikasta vähän. :/ Mutta toisaalta ei kyllä liikukaan kovin paljoa vielä. Ehkäpä nuo ruokahalutkin kasvaa, kun alkaa liikkua enemmän. :) Meillä tyttö on tänään jo syönyt melko hyvin, mutta eilen ja toissapäivänä meni oikeastaan vaan lounas (Hippin kalkkuna-kasvista, uusi herkkuruoka), ihan pikkuisen márjasosetta ja maitoa. Tuo pieni flunssan poikanen vaikutti ilmeisesti ruokahaluihin. :/ Oli kyllä ihmeellinen flunssa meillä; muutaman päivän oli tyttö vähän vetämättömän oloinen. Eilen päivällä oltiin vielä liikenteessäkin (Tavastian Lastensunnuntai :) ), kun tyttö oli niin reippaan oloinen. Myöhemmin iltapäivällä ja illalla olikin sitten tosi nuhaisen oloinen. Yö kuitenkin meni tosi hyvin; vieressä nukkui :heart: ja aamulla ei rohissut enää yhtään. :/ Tänään on muutaman kerran yskäissyt. En tiedä vaikuttiko sitten, että imaistiin Friidalla nessua muutaman kerran eilen ja nukuttiin valkosipulit sukassa sängyn vieressä. (Kiitos vinkistä Liinamari :flower: ) Vai mikäköhän homma tuo nyt sitten oli... :/

Wode: Meillä on tuo samainen haalari,mutta musta se on ihan kätsä pukea. :)
 
Ei vitsit mä oon saanu nauraa ton jätkän kanssa tänää :LOL: Päiväl annoin sosetta ni tää kokeili kielenkärjellä että voiko tota syödä :LOL: Sit ku kelpuutti ni avas suunsa vasta :heart:

Nyt se äsken tajus että kun hän pitää ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ääntä ku isi tärisyttää häntä polvella niin miten kivalta se kuulostaa :LOL: Nyt tääl on sitte huudettu ÄÄÄÄ:tä korkeelta ja kovaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ei vitsit mä oon saanu nauraa ton jätkän kanssa tänää :LOL: Päiväl annoin sosetta ni tää kokeili kielenkärjellä että voiko tota syödä :LOL: Sit ku kelpuutti ni avas suunsa vasta :heart:
Meillä neiti on AINA, ihan ekoista sosekerroista asti aina ensin iiiiihan pikkiriikkisen raottanu suuta, että maistaa onko tää syötävää...seuraavalle lusikalliselle aukeekin jo apposen ammolleen :D :heart: :LOL:
 
Ieva80: Juu, kai se on ihan hyvä pukea. Mulla itsellä vaan tulee niiin hiki ja kuuma kun puetaan ja selkä reistaa, niin jotenkin ajattelin että haalarissa se vika on :LOL: ..Mutta siis hyvinhän se puku joustaa, taitaa olla laittajasta kiinni =) . Äitini muuten joskus taannoin sanoi, etten itse ollut mikään helppo puettava, et saas nähdä :heart: .Mutta kyllä mulla kiltti vauveli on :heart:tottakai
Toivottavasti teillä ja muillakin menee flunssat ohi! Meillä myös tänään vähän pärskitty, hui että!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ei vitsit mä oon saanu nauraa ton jätkän kanssa tänää :LOL: Päiväl annoin sosetta ni tää kokeili kielenkärjellä että voiko tota syödä :LOL: Sit ku kelpuutti ni avas suunsa vasta :heart:
Meillä neiti on AINA, ihan ekoista sosekerroista asti aina ensin iiiiihan pikkiriikkisen raottanu suuta, että maistaa onko tää syötävää...seuraavalle lusikalliselle aukeekin jo apposen ammolleen :D :heart: :LOL:


Helmimuksut on teräviä tenavia :D :heart: !
 
Mä en oo vielä meitin poitsulla käyttänyt sukkiksia lainkaan. Oon pukenut tuollaiset puolipotkarit ja pukenut vielä päälihousut/pitkät housut siihen päälle. Lopuksi vetänyt potkarien päälle jalkoihin tavalliset sukat... :xmas: Voishan noita sukkiksiakin kokeilla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä en oo vielä meitin poitsulla käyttänyt sukkiksia lainkaan. Oon pukenut tuollaiset puolipotkarit ja pukenut vielä päälihousut/pitkät housut siihen päälle. Lopuksi vetänyt potkarien päälle jalkoihin tavalliset sukat... :xmas: Voishan noita sukkiksiakin kokeilla...
Minäki aluksi näin, mutta sit joku vinkkasi sukkahousuista pojallekin, ja täytyy sanoa että ihastuin! =) (ovat ihonmyötäiset ja joustavammat)
Sisko lopulta minua jo vähän patisteli siirtymään tavallisiin kalsareihin, kun yhä vain "ison pojan" puin sukkahousuihin ;)

 
Sukkikset on ihan parhaat mun mielestä :D tuli ne sitten tytölle tai pojalle. Meinasin vieläkin hommata talveksi sukkahousut ulkoilua varten tolle melkein kolmevuotiaalle jäpikälle :whistle: ;) . Ne on ihonmyötäset toisin kuin kalsarit ja menee paremmin kollarihousujen alle ja mikä parasta, aina on nilkat lämpösenä talvella. Viime talvena oli ekaa kertaa pitkät kalsarit käytössä tuolla pojalla ja kyllä nuo sukkikset hakkas ne ihan mennen tullen. :whistle: Pojalla oli ekat pari vuotta ihan peruskotiasuna sukkikset+body/paita. Täältä ainakin löytyi silloin poikakuoseja ihan henkkamaukasta ja cittarissa niitä näkyy olevan vieläkin-mut ihan ykkönen ainakin täällä mitä sukkiin ja sukkahousuihin tulee on Robbari! :D Siellä on paras valikoima niin värejä kuin kokojakin.
 
Ja nyt on Robbarissa tarjous 2 sukkikset/6e :LOL: Mut ne tais olla kaikki tytöille...mut mikäs estää laittamasta pojalle pinkkejä :p :LOL:

Meill'ki on pojilla pidetty sukkiksia...suunilleen yhtäkauan, kun vaipat oli käytössä, sen jälkeen ei oikeestaan enää...mut ihan aehottomat ne kyllä on =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ja nyt on Robbarissa tarjous 2 sukkikset/6e :LOL: Mut ne tais olla kaikki tytöille...mut mikäs estää laittamasta pojalle pinkkejä :p :LOL:
Viimeksi kun tuossa meidän paikallisessa kävin, niin siellä oli ainaski valkosia, tumman- ja vaaleansinisiä ja yhissä oli jotain auton kuviakin ja koot ainakin jonnekin 120-senttiseen asti. Ei vaan silloin viitsiny vielä ostaa kun oli olevinaan kesäkin vielä...Ei noita nyt enää tämän ikäisellä ihan normivaatteena oikein viitsi enää pitää, mut ulkoilua varten tosiaan ajattelin että vois jalkaan kiskasta. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Mä aattelin ostaa hedelmäsokeria ja sit sillä makeutta lisätä...mä aijon viimeseen asti tapella tota sokeria vastaan, jospas vaikka siinä sivussa ittekin pääsis sokerikoukusta eroon :eek: :ashamed: :wave: |O :headwall:
Joo, yllä mäkin kyttään melko tarkkaan, ettei oo lisätty sokeria. Onneks cittarista saa sixpackinä noita Muksu-soseita, joissa ei oo lisättyä sokeria.

Käytiin muutes Mammuttimarkkinoilla ja tulipas taas halpa reissu. :| =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Kiitti Nipsuli ei meillekkään sit sovi Lindexin hoikkasääristen sukkikset :D tosin me tarvitaan myös vyötärölle tilaa..... :heart: miksei lapsille ole myös xl-mallistoa ;)
--osa varmaan vois mennäkkin, ehkä yks väriset mutta noi missä on monta väriä niin ovat tiukemmat..Ja nameitllä oli just se ongelma että vyötäröltä kirras. Ja lapsille on Xl mallisto :eek: , just olin paikallisessa lastenvaatekaupassa kun tilas "pulleille"lapsille vaatteita, sano että menee enempi kun kaupasta löytyy..ei siis vauvoille vaan tommosille 7-12 vee lapsille....
 

Yhteistyössä