***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Joku sano tosta mammuttimarkkinoiden vaippatarjouksesta ja katoin just mainoslehtisen ja siinä oli että na vaipat on nyt sen 9,95 ? eli ei se tarjous vissii ollu sitte ku viime viikolla.

Ideaparkissa alkaa keskiviikkona niiden tasauspäivät ja tuli mieleen kun niiden mainoslehtistä luin että onko kellee sitä ensiaskeltuolia tai kävelytuolia? Onko se hyvä? Tuolla olis nyt tarjouksessa se 29,90 ?. En kyl ees tiiä onko toi hyvä tarjous vai ei, että paljo ne yleensä maksaa :LOL:

Meilläkin on kamalat räkimiset päällä... Kuolaa valuu ihan kamalasti ja mitä enemmän valuu niin sitä kivempi on päristellä :headwall: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Täällä poika on keksinyt pistorasiat :eek: :eek: täytyypi muistaa ostaa niitä tulppiaJatkuvasti saa vahtia ja pitäis olla silmät selässäkin
Meilläkin tämä, ja ollaan ihan monttu auki, isoveikka ei kiinnostunut niistä yhtään, ja pikkusisko menis vaikka ja pussais jos perään kahtois!
Niin siis niitä pistorasioita, ei isoveljeä ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Ensiaskeltuoli itsellä ei kokemusta ,mutta parilla kaverilla on...toinen perhe julisti maailman parhaaksi ja toinen turhakkeeksi . Itse kattelin kesällä hintoja ja pyöri siinä 50 e molemmin puolin
Joo mä lueskelinki nettikeskusteluja noista ja taitaa olla niin monta mielipidettä kuin on puhujaaki joten ei varmaa yhtä "oikeeta" vastausta sen tarpeellisuudesta tai hyödyistä tule :D Varmaa on yksi näistä kapistuksista että sitä ei kaipaa jos ei sitä oo koskaan omistanukkaa :D
 
Paranemisia kaikille sairasteleville! :flower: Vinjan ja Kristellen bebet ainakin muistaakseni olivat kipeänä. Meilläkin tytöllä oli viikonloppuna pientä flunssan poikasta ilmassa, muttei sitten koskaan kehittynytkään pientä nuhaa ja yskää kummemmaksi. Onneksi. Tyttö on ollut tänään jo ihan entisensä, mitä nyt hieman normaalia enemmän on yskinyt. Ihottuma sen sijaan on taas hieman ärhäkämpää. Liekö tuo nuha tehnyt taikka sitten on saanut jotain sopimattomampaa tai herkistynyt jollekin. :/

Välihaalari löytyy meiltäkin, Ruskovillan, taitaa olla kokoa 80cm. Kummipojan vanha saatiin käytettynä. :heart: Kerran, tänään itse asiassa, on ollut jo tytöllä päälläkin välikausipuvun alla. Ei ollut yhtään liikaa. :)

Pistorasioista ja niiden suojaamisesta... Olen käsittänyt, että pistorasioita ei tarvitsisi suojata, jos ovat maadoitettuja. Onkosta jollain toisenlaista tietoa? :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Ensiaskeltuoli itsellä ei kokemusta ,mutta parilla kaverilla on...toinen perhe julisti maailman parhaaksi ja toinen turhakkeeksi . Itse kattelin kesällä hintoja ja pyöri siinä 50 e molemmin puolin
Joo mä lueskelinki nettikeskusteluja noista ja taitaa olla niin monta mielipidettä kuin on puhujaaki joten ei varmaa yhtä "oikeeta" vastausta sen tarpeellisuudesta tai hyödyistä tule :D Varmaa on yksi näistä kapistuksista että sitä ei kaipaa jos ei sitä oo koskaan omistanukkaa :D
Meillä mies haaveilee tuolista
:D nähtiin tuttavapariskunna nauhoittama video heidän pojastaan viilettämässä tuolin kanssa,oli tosi hauskaa katsottavaa ja näytti pojallakin olevan tosi hauskaa.Uskomattoman kovaa sillä pääsi,huh huh
 
Olen ettinyt pojalle sukkahousuja hiki otsassa,ei löydy,paitsi jos ostaisin vaaleanpunaiset :xmas: :D jos löytyy poikien on vain pientä kokoa.Onkos muuten tietoa minkäsmerkkiset olis hyvät ja ei kutittavat,vai liekö nuo nykyään enää kutittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Olen ettinyt pojalle sukkahousuja hiki otsassa,ei löydy,paitsi jos ostaisin vaaleanpunaiset :xmas: :D jos löytyy poikien on vain pientä kokoa.Onkos muuten tietoa minkäsmerkkiset olis hyvät ja ei kutittavat,vai liekö nuo nykyään enää kutittaa.
Hei, vihdoin pääsen jakamaan loistavat kokemukseni aiheesta!!
Citymarketissa on Napero-merkkiset, hinta esikoisen aikaan oli n. 5e/kpl, nyt A:lle etsin ni kukalliset mukaan tarttui, ne oli yli 6e..
Mutta siis; vauvaosastolta löytyy, hinta tuota luokkaa, ja mielestäni ovat tosi hyviä, hinta-laatu-suhde kohdillaan! Tai ehkäpä jopa että hintaansa nähden loistavat! Väreinä vaaleansinisiä, valkoisia, noin pojille sopivia värejä jos miettii. Suosittelen!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Olen ettinyt pojalle sukkahousuja hiki otsassa,ei löydy,paitsi jos ostaisin vaaleanpunaiset :xmas: :D jos löytyy poikien on vain pientä kokoa.Onkos muuten tietoa minkäsmerkkiset olis hyvät ja ei kutittavat,vai liekö nuo nykyään enää kutittaa.
Mä ostin joskus ihan Henkka Maukasta tavalliset valkoset sukkahousut. Pitäis mennä kattomaan onko siellä niitä nyt. Oli tosi pehmeät ja paksut. Meil on käytös täl hetkel mun 31 vuotta vanhat ruskeet sukkikset mis on oransseja raitoja :D Ne on niin ihanat :heart:
 
Tää tanssii täällä ripaskaa :wave: :wave: sain meilin,että vaihto matkisten väristä onnistui,tänne tulee siis Bambut :saint: jos vielä harmittelen väriä tän vaihdon jälkeen saatte tintata mua nokkaan :saint: :kieh: :ashamed:

N o niin nyt jäi pojalla sormet laatikon väliin....isi puhelimessa.....ja äiti....
 
Kiva, että rattaiden vaihto onnistui Liinis. :) Mä olen ostanut sukkahousuja Lindexiltä ja Stokkalta. Molemmissa on ollut mun mielestä ihan tavallisia, unisex-sukkiksia. Lindexiltä justiinsa ostin ruskeat sukkikset ja valkoisia olen myös sieltä ostanut. Olen joskus nähnyt jossain semmoisia sinisiä Vendin sukkahousuja, missä on jarrunäppylät sukanpohjissa. Niitä saa varmaan ihan tavan marketista tai Sokkarilta... *muoks* Annon retrokkaat sukkikset kuulostaa ihanilta! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä ostin joskus ihan Henkka Maukasta tavalliset valkoset sukkahousut.
H&M:n sukkikset on hyviä myös, meillä on niitä A:lle, ja laadultaan ovat ok. Ei ehkä ihan niin hyviä kuin nuo cittarin, mutta joustavuudeltaan ja noin, ovat miellyttäneet.

 
Noista jarruista tuli mieleen se kerta kun ostin ekat jarrusukat pojalle ni mies tokas mulle että ei kai me tommosia tyttöjen sukkia missä on koristeitaki pohjissa :LOL: :LOL: Se oli niin sulosta.. Toinen on oikeesti niin huolissaan ettei meijän pojalle mitää naisellista :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Olen ettinyt pojalle sukkahousuja hiki otsassa,ei löydy,paitsi jos ostaisin vaaleanpunaiset :xmas: :D jos löytyy poikien on vain pientä kokoa.Onkos muuten tietoa minkäsmerkkiset olis hyvät ja ei kutittavat,vai liekö nuo nykyään enää kutittaa.
Hei, vihdoin pääsen jakamaan loistavat kokemukseni aiheesta!!
Citymarketissa on Napero-merkkiset, hinta esikoisen aikaan oli n. 5e/kpl, nyt A:lle etsin ni kukalliset mukaan tarttui, ne oli yli 6e..
Mutta siis; vauvaosastolta löytyy, hinta tuota luokkaa, ja mielestäni ovat tosi hyviä, hinta-laatu-suhde kohdillaan! Tai ehkäpä jopa että hintaansa nähden loistavat! Väreinä vaaleansinisiä, valkoisia, noin pojille sopivia värejä jos miettii. Suosittelen!! =)
Ehdottomasti samaa mieltä. Tosi hyviksi koettu ja käytän jatkossakin.

 

Yhteistyössä