Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmis :flower: päätöksestä saanen kysyä mikä on rouvan horoskooppimerkki ,meinnaa kun meikäläinen on vaaka ja ne ovat ylleensä asioiden välillä tasapainoilevia
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmis :flower: päätöksestä saanen kysyä mikä on rouvan horoskooppimerkki ,meinnaa kun meikäläinen on vaaka ja ne ovat ylleensä asioiden välillä tasapainoilevia
sisäelimet?Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Helmis siis järjestelmällinen ja pikkutarkka neitsyt ,älykäs ,toisia ihmisiä auttava,vaatimaton ja heikko kohta sisäelimet..Äiti teresa oli myös =)
Meilläkin tämä, ja ollaan ihan monttu auki, isoveikka ei kiinnostunut niistä yhtään, ja pikkusisko menis vaikka ja pussais jos perään kahtois!Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Täällä poika on keksinyt pistorasiat täytyypi muistaa ostaa niitä tulppiaJatkuvasti saa vahtia ja pitäis olla silmät selässäkin
Joo mä lueskelinki nettikeskusteluja noista ja taitaa olla niin monta mielipidettä kuin on puhujaaki joten ei varmaa yhtä "oikeeta" vastausta sen tarpeellisuudesta tai hyödyistä tule Varmaa on yksi näistä kapistuksista että sitä ei kaipaa jos ei sitä oo koskaan omistanukkaaAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ensiaskeltuoli itsellä ei kokemusta ,mutta parilla kaverilla on...toinen perhe julisti maailman parhaaksi ja toinen turhakkeeksi . Itse kattelin kesällä hintoja ja pyöri siinä 50 e molemmin puolin
Meillä mies haaveilee tuolistaAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Joo mä lueskelinki nettikeskusteluja noista ja taitaa olla niin monta mielipidettä kuin on puhujaaki joten ei varmaa yhtä "oikeeta" vastausta sen tarpeellisuudesta tai hyödyistä tule Varmaa on yksi näistä kapistuksista että sitä ei kaipaa jos ei sitä oo koskaan omistanukkaaAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ensiaskeltuoli itsellä ei kokemusta ,mutta parilla kaverilla on...toinen perhe julisti maailman parhaaksi ja toinen turhakkeeksi . Itse kattelin kesällä hintoja ja pyöri siinä 50 e molemmin puolin
Hei, vihdoin pääsen jakamaan loistavat kokemukseni aiheesta!!Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Olen ettinyt pojalle sukkahousuja hiki otsassa,ei löydy,paitsi jos ostaisin vaaleanpunaiset :xmas: jos löytyy poikien on vain pientä kokoa.Onkos muuten tietoa minkäsmerkkiset olis hyvät ja ei kutittavat,vai liekö nuo nykyään enää kutittaa.
Mä ostin joskus ihan Henkka Maukasta tavalliset valkoset sukkahousut. Pitäis mennä kattomaan onko siellä niitä nyt. Oli tosi pehmeät ja paksut. Meil on käytös täl hetkel mun 31 vuotta vanhat ruskeet sukkikset mis on oransseja raitoja Ne on niin ihanat :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Olen ettinyt pojalle sukkahousuja hiki otsassa,ei löydy,paitsi jos ostaisin vaaleanpunaiset :xmas: jos löytyy poikien on vain pientä kokoa.Onkos muuten tietoa minkäsmerkkiset olis hyvät ja ei kutittavat,vai liekö nuo nykyään enää kutittaa.
Jaa mikä tukka...vois meijän neiti kysyä :xmas: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Siitä se lähtee joka naisen neuroosi, onks tukka hyvin..!
Pitäsköhän kyselläAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Ainiin, saatii vihdoin se jalkapeitto vaunuihin! Eivät olleet vissiin muistanu soittaa kun heti se sieltä löyty kun käytiin...
H&M:n sukkikset on hyviä myös, meillä on niitä A:lle, ja laadultaan ovat ok. Ei ehkä ihan niin hyviä kuin nuo cittarin, mutta joustavuudeltaan ja noin, ovat miellyttäneet.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mä ostin joskus ihan Henkka Maukasta tavalliset valkoset sukkahousut.
Ehdottomasti samaa mieltä. Tosi hyviksi koettu ja käytän jatkossakin.Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Hei, vihdoin pääsen jakamaan loistavat kokemukseni aiheesta!!Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Olen ettinyt pojalle sukkahousuja hiki otsassa,ei löydy,paitsi jos ostaisin vaaleanpunaiset :xmas: jos löytyy poikien on vain pientä kokoa.Onkos muuten tietoa minkäsmerkkiset olis hyvät ja ei kutittavat,vai liekö nuo nykyään enää kutittaa.
Citymarketissa on Napero-merkkiset, hinta esikoisen aikaan oli n. 5e/kpl, nyt A:lle etsin ni kukalliset mukaan tarttui, ne oli yli 6e..
Mutta siis; vauvaosastolta löytyy, hinta tuota luokkaa, ja mielestäni ovat tosi hyviä, hinta-laatu-suhde kohdillaan! Tai ehkäpä jopa että hintaansa nähden loistavat! Väreinä vaaleansinisiä, valkoisia, noin pojille sopivia värejä jos miettii. Suosittelen!! =)