***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Villahaalarin kannalla olen, on mielestäni helpompi pukea kun housut ja paita. Paitsi sitten jos vaippaa pitää kesken kaiken vaihtaa niin sillon on housut paremmat...

Saanukka samaa väittää mun mies, että olisin muka liikaa koneella :eek: :whistle:
 
Kuka on vieny meidän päikkärit? :attn: |O
Tyty on nukkunut jostain klo 6 jälkeen hikiset 40 minsaa, suurinpiirtein.. Väsy ois (niin äidillä kuin tyttärellä) mutta kun ei tunnu ehtivän.. Tytyllä on hupia jostain voidepurnukasta tai mistä tahansa muusta, se estää unentulon :headwall:

Mä varasin kyllä illaksi jumpan mutta saas nähä meenkö. Selkä jämähti yöllä, niin kipeä oli että jos selkäkivusta kuolisi, ois mut jo korjattu veke :(

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Kristelle sama tauti oli meijän pojalla viime viikolla (kirjotinkin siitä, ei tainnut kukaan huomata :whistle: ). Tosi hurjan kuulosta oli kun toinen ei pystynyt kunnolla hengittämään :/ Meillä poika ei ees kortisonipillereitä huomannut kun laitoin ne 4 osaan soseen sekaan, kaikki kelpaa mitä syödä voi :D

No, nyt jatkan lukemista...
Multa ainakin mennyt ohi :ashamed: Joko teillä ollaan terveitä? Tarttuiko muihin? Mä meen näissä ihan sekaisin aina, että mitä on kenelläkin :ashamed: Paljon on nyt sairastelua kaikkialla :/
Pikkusen yskii välillä, mut nyt on ihan normaalin kuulosta irrottavaa yskää. Muilla ei oo ollut mitään, mistä lie sitten tullut. Sitä mietin että onko nyt suurempi riski että sen saa muulloinkin kun flunssa tulee kun se kerran on ollut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Kristelle sama tauti oli meijän pojalla viime viikolla (kirjotinkin siitä, ei tainnut kukaan huomata :whistle: ). Tosi hurjan kuulosta oli kun toinen ei pystynyt kunnolla hengittämään :/ Meillä poika ei ees kortisonipillereitä huomannut kun laitoin ne 4 osaan soseen sekaan, kaikki kelpaa mitä syödä voi :D

No, nyt jatkan lukemista...
Multa ainakin mennyt ohi :ashamed: Joko teillä ollaan terveitä? Tarttuiko muihin? Mä meen näissä ihan sekaisin aina, että mitä on kenelläkin :ashamed: Paljon on nyt sairastelua kaikkialla :/
Pikkusen yskii välillä, mut nyt on ihan normaalin kuulosta irrottavaa yskää. Muilla ei oo ollut mitään, mistä lie sitten tullut. Sitä mietin että onko nyt suurempi riski että sen saa muulloinkin kun flunssa tulee kun se kerran on ollut?
Niinhän se valitettavasti on, että kun sen kerran saa, on siihen taipumus sairastua aina uudelleen muidenkin hengitystieinfektioiden yhteydessä
:( Mulla itselläkin on ollut joskus yläasteikäisenä samaan aikaan poskiontelotulehdus, keuhkoputkentulehdus ja kurkunpääntulehdus. Silloin ei kyllä henki kovin hyvin kulkenut :/

Mä epäilen, että poju sai tartunnan torstain babybiossa...siellä oli ihan sikana porukkaa ja vaikkei kosketuksissa keneenkään oltu, niin siellähän ne pöpöt saa vapaana kulkea suljetussa tilassa :/
 
Neiti päikkäreillä (toisilla tänään). Isoveikka lukee Lego-katalogia ja tutkii, mihin säästöt riittäis ja äitee on koneella. :saint: Täytyy käydä laittamassa mailia kestovaippamyyjälle, kun tilatuista vaippakankaista jäi puolet puuttumaan. Loppuviikon odottelin, josko tulisivat toisessa kuoressa, mutta ei oo näkyny. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Neiti veti välipalaks hirmusen satsin omatekosta puolukkavispipuuroa :p
Ajattelin sitä itsekin tehdä jos pojalle kelpaisi. Ihan sokerillako makeutit? Muistelen että sitäkään ei suositella mutta jos se ei kovin suuri rikos ole niin kyllä mä sokeria laitan. Ei taitaisi ilmankaan maistua. :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Neiti veti välipalaks hirmusen satsin omatekosta puolukkavispipuuroa :p
Ajattelin sitä itsekin tehdä jos pojalle kelpaisi. Ihan sokerillako makeutit? Muistelen että sitäkään ei suositella mutta jos se ei kovin suuri rikos ole niin kyllä mä sokeria laitan. Ei taitaisi ilmankaan maistua. :x
En tiedä, kuinka suuri rikos toi sokeri on, kun sitä on lisätty suurimpaan osaan kauppojen valmishedelmäsoseitakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Neiti veti välipalaks hirmusen satsin omatekosta puolukkavispipuuroa :p
Ajattelin sitä itsekin tehdä jos pojalle kelpaisi. Ihan sokerillako makeutit? Muistelen että sitäkään ei suositella mutta jos se ei kovin suuri rikos ole niin kyllä mä sokeria laitan. Ei taitaisi ilmankaan maistua. :x
Ihan sokeria vaan tuli laitettua ;) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
:headwall: niin nuo 2 ensimmäistä sivua.. sitten rupes ärsyttään..toisten syyttely.. mut se siitä..
--Kurja että jäi tommonen fiilis, ei todellakaan siihen ollu pyrkimys vaan siihen että tänne rauha ja edes jonkinmoinen balanssi saataisiin ilman että kaikki poistuu, ilmeisesti epäonnistuin yrityksessäni :ashamed: , pahoittelut :wave:
 
Ruokajutuista, meillä ei tahdo puurot oikein kelvata, illalla syö desin-pari mutta aamulla ei huoli. Sosetta sen sijaan menee, eilen laskin että 6 pikkupurkillista. :eek: Täytyy kai alkaa yrittää taas totuttamaan kotitekoisiin soseisiin, alkaa mies kohta valittaa kun kantaa kaupasta 180 sosepurkkia kuukaudessa. :LOL: Ja turhan kalliiksikin tulee. :/ Imetys sujuu illalla ja öisin, päivisin ei malta keskittyä kuin parin imaisun verran. Niin ja tuttipullon korkista on suostunut vähän harjoitusmielessä korviketta hörppimään nyt muutaman päivän ajan. =)
 
Mä aattelin ostaa hedelmäsokeria ja sit sillä makeutta lisätä...mä aijon viimeseen asti tapella tota sokeria vastaan, jospas vaikka siinä sivussa ittekin pääsis sokerikoukusta eroon :eek: :ashamed: :wave: |O :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Neiti veti välipalaks hirmusen satsin omatekosta puolukkavispipuuroa :p
Ajattelin sitä itsekin tehdä jos pojalle kelpaisi. Ihan sokerillako makeutit? Muistelen että sitäkään ei suositella mutta jos se ei kovin suuri rikos ole niin kyllä mä sokeria laitan. Ei taitaisi ilmankaan maistua. :x
Ihan sokeria vaan tuli laitettua ;) =)
Tänks. =) Sitten mäkin uskallan. Sitä mietinkin mitä Muori sanoi että onhan sitä soseissakin... ei kai siinä mitään muuta ole kuin että ei kannattaisi liian makeaan totuttaa? Mutta puolukkavispipuurosta ei kyllä liian makeaa yleensä tule. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Ruokajutuista, meillä ei tahdo puurot oikein kelvata, illalla syö desin-pari mutta aamulla ei huoli.
--kokeilitko muutes sitä ruispuuroa jauhoista :wave: ja ootko kokeillu kylmänä??
Meillä on tullut niin totaalilakko puuroihin etten ole vielä kokeillut. Vadelmakaurapuuroa suostuu syömään, ei oikeastaan muuta. Parin viikon ajan tykkäsi Muksun ohra-luumu-omenapuurosta (tarkoitettu 8 kk ylöspäin mutta kelpasi hyvin) mutta nyt on siinäkin stoppi. Jos tekisikin ruismarjapuuroa, siinähän tulisi se ruiskin samalla. :p
 

Yhteistyössä