***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
, siellä sanottuja asioita ei kenenkään pitäs ottaa itseensä ja eikös se ole enemmän sääntö kuin poikkeus, että aiheesta lipsutaan :flower:
Ja minusta nettimaailma ylipäätään on tyyliin "kuka leikkiin ryhtyy jne...."
--no musta kyllä saapi itteensä otta jos henkilökohtaisuuksiin menee :/ . Mielestäni nettietikettiin kuuluu juurikin se että samat asiat pitäs pystyy sanomaan ihan kasvotustenkin. Ja näin ei kyllä täällä varmastikkaan aina ole ollut.
Minun mielestä min en ole kenenkään henkilökohtaisuuksiin mennyt vaan ihan yleisellä tasolla puinut asiaa :whistle: :wave:

--Enhän mä sua tarkottanu,vaan ihan yleisesti :attn:
Miten musta tuntuu, että nää kaikki kommentit koskee mua ;)
--niin, ja tässäpä taas sen huomaa miten helposti tulee se tunne ihmiselle että asia koskeekin itseään ja omia valintoja vaikka toinen ihan yleisllä tasolla asiaa kummastelis :wave:
Niin...miksi sitten MUN kummastelut otetaan aina niin henk.koht? ;) En tarkoita nyt sua vaan lähinnä siitä mistä tämä kaikki sai alkunsa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Meillä uppoaa sekä soseet että maito :p Poika on erittäin hyvä syömään ja sen myös poskista huomaa =)
[
--vähän sama homma meillä :LOL:
Mä ihailinkin tuossa, että teidän neidilläkin on istuessa kunnon masu :heart: :LOL: Yksi huoli vähemmän ainakin, kun sapuska maistuu. Kipeänäkin tää poju veteli aamupuuroa oikeen kunnon lautasellisen. Nyt lounaalle, herra heräsi iloisena hymyillen :heart:
-jep :LOL: , toi oli viel just se päivä ku kakka oli hukassa niin oli todella pinkeenä massu :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Niin...miksi sitten MUN kummastelut otetaan aina niin henk.koht? ;) En tarkoita nyt sua vaan lähinnä siitä mistä tämä kaikki sai alkunsa =)
--se on tää nettimaailman vaikeus, tyylillä kirjottaa on niin suuri merkitys, kun ei toista näe kasvotusten niin sitten sitä helposti lukee rivien välistä ja hymiöistä :D, olettelee jne...Ja varsinkin jos asia sivua läheltä itseään niin hyvässä kun pahassa niin siihen tarttuu herkemmin ja varmasti loukkaantuukin.
 
tähän halusin vielä kommentoida:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Meille ei nykyään oikein soseet uppoa. Myöskin iltapuuro on niin epäsuosiossa.. :(
Tänään kyl maisteltiin kalaa (ihan valmis purkkiruoka) mutta ei mennyt alas. Nyt kaikenlisäksi veti vissiin nenään jotain kun pärskii. Ei oikein meidän aamu tänään..
No, jospa jollain konstilla jaksais. Pientähän tää on kuitenkin :ashamed:
Meil on toisinpäin :eek: Meil ei uppois maito ollenkaa mutta soseita vetäis ihan innolla :D PItää tunkea maitoa nyt sit puuron joukkoon ja ottaa välipalaks jugurttia.

Se kalasose ei kyl uponnu täälläkään, armotonta kakomista vaan :D Mä mietin että taitaa meijän kalakokeilut jäädä siihen että laitetaan ihan lohta ja perunaa pojalle sitte ku meil itellääki on sitä ruoaks.

:hug: teijän aamulle, toivottavasti päivä jatkuis paremmin =)
Meilkään ei kala uppoa..vaik kuinka yrittäs "piilottaa".
Paiston meille eilen lohta, ni otin neitille siivut sivuun ja keitin + sotkin potun sekkaan...yökki ja kako (vaik muuten ei sihti kurkku olekkaan) ja viel soseutin nuo..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Niin...miksi sitten MUN kummastelut otetaan aina niin henk.koht? ;) En tarkoita nyt sua vaan lähinnä siitä mistä tämä kaikki sai alkunsa =)
--se on tää nettimaailman vaikeus, tyylillä kirjottaa on niin suuri merkitys, kun ei toista näe kasvotusten niin sitten sitä helposti lukee rivien välistä ja hymiöistä :D, olettelee jne...Ja varsinkin jos asia sivua läheltä itseään niin hyvässä kun pahassa niin siihen tarttuu herkemmin ja varmasti loukkaantuukin.
Niin....tämänhän minä siis tiesin ;)
Mutta kas kummaa, kun se olen AINA minä, jonka sanomisiin puututaan ja otetaan henk.koht jne...vaikka miljoonat kerrat olen toitottanut, etten henk koht arvostele ketään...mä olen tällainen, tää on mun tyyli, enkä todellakaan tarkota kenellekään pahaa mieltä...on se nyt saatana kumma, et mulle saa sanoa mitä vaan, mutta mä en saa muille ystävällisesti sanoa MITÄÄN |O
 
Tosta vilkuttamisesta tuli mieleen että meil vilkutettii vissii pari viikkoa ihan koko ajan. Sitte tuli taputtaminen kuvioihin ja nyt se on niin hassua kun poika alkaa vilkuttamaan niin se aina päätyy taputukseen. On vissii menny vähä sekasin nää kaks juttua :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
vanamo aloitti tän viikon pinon kauniisti!

mut...mitä nämä viimeset sivut on :'( :headwall:

Tää poistuu! tsau!
--mun mielestä tää on asioista keskustelemista, niinkos ihan rakentavalla tasolla..toki voidaan kaikki poistua jos nää ongelmat sillä ratkeaa :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä en osaa päättää ostanko pojalle villahaalarin vai villapotkarit (ja sitten myös ehkä villapaidan) :headwall:

Mä kuuluun siis myös siihen jahkailijoiden kerhoon :LOL:
Minä oon todennu haalarit kätevimmiksi =)
Niin mä vähän ajattelinkin...mutta potkarit olis 25 ja haalari 59 euroa!!! Pakko miettiä tarkkaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Se mummeli otti vielä pojan vähäks aikaa syliin, että "äiti saa levähtää". Onneksi maailmassa on vielä näin ystävällisiä ihmisiä! :heart: :heart:

Mun kohalle sattuu aina vaan kärttyiset ja arvostelevat mummelit. Ykskin oikein paiskas oven meijän nenän edestä kiiinni viime viikolla kaupungilla, kun olin rattaita työtämässä. Yks nainen sitte juoksi apuun ja pyysi viel anteeks, kun ei ehtiny ajoissa. Olin siis jo ite taiteilemassa vaunujen kanssa oven välissä. On niitä siis ihanan avuliaitakin ihmisiä liikenteessä. Mun kohalla ne on yleensä jotain irokeesipäisiä angstisen näköisiä teinejä, jotka avaa ovia ystävällisesti. Pukuäijät ja mummot on pahimpia. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä en osaa päättää ostanko pojalle villahaalarin vai villapotkarit (ja sitten myös ehkä villapaidan) :headwall:

Mä kuuluun siis myös siihen jahkailijoiden kerhoon :LOL:
Minä oon todennu haalarit kätevimmiksi =)
Niin mä vähän ajattelinkin...mutta potkarit olis 25 ja haalari 59 euroa!!! Pakko miettiä tarkkaan :LOL:
Haalari on nopeampi ja helpompi vetää päälle...ei ainakaan nouse helma ylös jne =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä en osaa päättää ostanko pojalle villahaalarin vai villapotkarit (ja sitten myös ehkä villapaidan) :headwall:

Mä kuuluun siis myös siihen jahkailijoiden kerhoon :LOL:
Minä oon todennu haalarit kätevimmiksi =)
Niin mä vähän ajattelinkin...mutta potkarit olis 25 ja haalari 59 euroa!!! Pakko miettiä tarkkaan :LOL:
--haalari ois kuitenkin nopsempi ja kätevämpi :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä en osaa päättää ostanko pojalle villahaalarin vai villapotkarit (ja sitten myös ehkä villapaidan) :headwall:

Mä kuuluun siis myös siihen jahkailijoiden kerhoon :LOL:
Minä oon todennu haalarit kätevimmiksi =)
Niin mä vähän ajattelinkin...mutta potkarit olis 25 ja haalari 59 euroa!!! Pakko miettiä tarkkaan :LOL:
Haalari on nopeampi ja helpompi vetää päälle...ei ainakaan nouse helma ylös jne =)
--heh, taas samaa mieltä :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Se mummeli otti vielä pojan vähäks aikaa syliin, että "äiti saa levähtää". Onneksi maailmassa on vielä näin ystävällisiä ihmisiä! :heart: :heart:

Mun kohalle sattuu aina vaan kärttyiset ja arvostelevat mummelit. Ykskin oikein paiskas oven meijän nenän edestä kiiinni viime viikolla kaupungilla, kun olin rattaita työtämässä. Yks nainen sitte juoksi apuun ja pyysi viel anteeks, kun ei ehtiny ajoissa. Olin siis jo ite taiteilemassa vaunujen kanssa oven välissä. On niitä siis ihanan avuliaitakin ihmisiä liikenteessä. Mun kohalla ne on yleensä jotain irokeesipäisiä angstisen näköisiä teinejä, jotka avaa ovia ystävällisesti. Pukuäijät ja mummot on pahimpia. :LOL:
--mä oon ollu kans aika yllättyny ( tai no toisaalta en) että usein noi auttajat on naisia :eek: , missä kaikki herrasmiehet luuraa :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä en osaa päättää ostanko pojalle villahaalarin vai villapotkarit (ja sitten myös ehkä villapaidan) :headwall:

Mä kuuluun siis myös siihen jahkailijoiden kerhoon :LOL:
Minä oon todennu haalarit kätevimmiksi =)
Niin mä vähän ajattelinkin...mutta potkarit olis 25 ja haalari 59 euroa!!! Pakko miettiä tarkkaan :LOL:
Haalari on nopeampi ja helpompi vetää päälle...ei ainakaan nouse helma ylös jne =)
--heh, taas samaa mieltä :whistle: :LOL:
;) Moni olis kyllä varmaan erimieltä :saint: :whistle:

 

Yhteistyössä