***Helmet 2008*** Syysviikko 38

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
--niin..no menneet kuitenkin on ja elää tätä juttua....niiten kanssa pitäs vaan pystyy jatkamaan..eihän nää ongelmat ratkee silllä että kaikki lähtee pois, ei se ole tapa asioita selvittää..mun mielestä noita vanhoja asioita ei pitäs enään täällä julkisesti availla, nyt kun on nähty mitä toisten arvosteleminen saa aikaan niin sitä pitäisi välttää, jos siis halutaan henkeä parantaa. Mielipiteitä mielestäni saa esittää,mutta vähän miettien että miten...

Mutta toki voidaan äännestääkkin jo siltä tuntuu..mutta kurjaa jos siihen menee että pino jakautuu . Mustakin on ollu mukavaa että täälä on melkkis aina joku jonka kanssa "jutskata" kaikesta maan ja taivaan välillä :wave: , niin helmistä :heart: , kun muistakin ilon hetkistä/ suruista ja murheista.
PEESI!

Ainoo mitä mä haluan näihin sanoa on se että kuinka tää keskustelu nyt siirty tänne? Eikö kerho enää palvele sen tarkoitusta? Pistää mietityttään että kannattaako sinne kirjoitella enää mitää kun asiat keskustellaan normipinossa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
, siellä sanottuja asioita ei kenenkään pitäs ottaa itseensä ja eikös se ole enemmän sääntö kuin poikkeus, että aiheesta lipsutaan :flower:
Ja minusta nettimaailma ylipäätään on tyyliin "kuka leikkiin ryhtyy jne...."
--no musta kyllä saapi itteensä otta jos henkilökohtaisuuksiin menee :/ . Mielestäni nettietikettiin kuuluu juurikin se että samat asiat pitäs pystyy sanomaan ihan kasvotustenkin. Ja näin ei kyllä täällä varmastikkaan aina ole ollut.
Minun mielestä min en ole kenenkään henkilökohtaisuuksiin mennyt vaan ihan yleisellä tasolla puinut asiaa :whistle: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Kiireessä vielä: mä uskon että jos tämän asian eteen ei oikeasti tehdä jo jotain (tuo mun ehdotus on vaan yksi tapa, muitakin voi ehdottaa) niin aika pian ollaan tilanteessa että iso joukko äänestää jaloillaan. Aika moni on jo ilmoittanut pysyvänsä poissa epämääräisen ajan, ja varmasti paljon useampi vanha tuttu on vaan jättäytynyt pois kaikessa hiljaisuudessa. Toisaalta on totta että kaikkien pitäisi pystyä sanomaan mitä haluaisi, mutta tämä nykyinen systeemi johtaa siihen että jäljelle jää vain kovaäänisimmät. Lisäksi vauvojen kuulumiset tahtovat välillä jäädä täällä taka-alalle.

Toivottavasti tämä ei nyt aloita uutta sotaa, tässä vain oma mielipiteeni yleisluontoisesti. =)

--niin..no menneet kuitenkin on ja elää tätä juttua....niiten kanssa pitäs vaan pystyy jatkamaan..eihän nää ongelmat ratkee silllä että kaikki lähtee pois, ei se ole tapa asioita selvittää..mun mielestä noita vanhoja asioita ei pitäs enään täällä julkisesti availla, nyt kun on nähty mitä toisten arvosteleminen saa aikaan niin sitä pitäisi välttää, jos siis halutaan henkeä parantaa. Mielipiteitä mielestäni saa esittää,mutta vähän miettien että miten...

Mutta toki voidaan äännestääkkin jo siltä tuntuu..mutta kurjaa jos siihen menee että pino jakautuu . Mustakin on ollu mukavaa että täälä on melkkis aina joku jonka kanssa "jutskata" kaikesta maan ja taivaan välillä :wave: , niin helmistä :heart: , kun muistakin ilon hetkistä/ suruista ja murheista.
PEESI!

Ainoo mitä mä haluan näihin sanoa on se että kuinka tää nyt siirty tänne? Eikö kerho enää palvele sen tarkoitusta? Pistää mietityttään että kannattaako sinne kirjoitella enää mitää kun asiat keskustellaan normipinossa :/
Niimpä :whistle:

Ja JUNASTA: matka meni hyvin, pojan kannalta: Hienosti "käyttäytyi" ja jaksoi, mutta ei enää ikinä junaan kahdestaan lapsen kans - ainakaan ruuhka aikaan!!!! Ei ollut eilen itku kaukana, kun vaunujen kans seison junan käytävässä ja syötän väsynyttä poikaa...Onneks päästiin istuun ja parin tunnin päästä saatiin vaunutkin lähelle. Poika nukkui eka päikkärit penkillä ja mä istuin lattialla. Ja kai mä olin aika v..tt...neen näköinen, kun yksi herttainen mummo antoi mulle omenan :ashamed:

, siellä sanottuja asioita ei kenenkään pitäs ottaa itseensä ja eikös se ole enemmän sääntö kuin poikkeus, että aiheesta lipsutaan :flower:
--no musta kyllä saapi itteensä otta jos henkilökohtaisuuksiin menee :/ . Mielestäni nettietikettiin kuuluu juurikin se että samat asiat pitäs pystyy sanomaan ihan kasvotustenkin. Ja näin ei kyllä täällä varmastikkaan aina ole ollut.
Minun mielestä min en ole kenenkään henkilökohtaisuuksiin mennyt vaan ihan yleisellä tasolla puinut asiaa :whistle: :wave:

--Enhän mä sua tarkottanu,vaan ihan yleisesti :attn:

Ainoo mitä mä haluan näihin sanoa on se että kuinka tää nyt siirty tänne? Eikö kerho enää palvele sen tarkoitusta? Pistää mietityttään että kannattaako sinne kirjoitella enää mitää kun asiat keskustellaan normipinossa :/
Niimpä :whistle:
Mun mielestäni en ottanut esiin mitään mistä kerhossa on keskusteltu, vaan puhuin ihan tämän meidän helmikuisten pinon hengestä yleisesti.

Mutta parempi varmaan jättää tämä aihe tähän, taisi vaan pahentaa tilannetta. :( Omalta osaltani taidan tehdä niin että näihin kahnausta aiheuttaviin aiheisiin en kommentoi mitään vaan keskityn vauvajuttuihin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ja JUNASTA: matka meni hyvin, pojan kannalta: Hienosti "käyttäytyi" ja jaksoi, mutta ei enää ikinä junaan kahdestaan lapsen kans - ainakaan ruuhka aikaan!!!! Ei ollut eilen itku kaukana, kun vaunujen kans seison junan käytävässä ja syötän väsynyttä poikaa...Onneks päästiin istuun ja parin tunnin päästä saatiin vaunutkin lähelle. Poika nukkui eka päikkärit penkillä ja mä istuin lattialla. Ja kai mä olin aika v..tt...neen näköinen, kun yksi herttainen mummo antoi mulle omenan :ashamed:
:LOL:

:hug: , on siinä juu oma rumbansa, meillä helpotti että mies saatto meijät junassa ihan sisälle asti :wave:

Miten musta tuntuu, että nää kaikki kommentit koskee mua ;)

Ainoo mitä mä haluan näihin sanoa on se että kuinka tää keskustelu nyt siirty tänne? Eikö kerho enää palvele sen tarkoitusta? Pistää mietityttään että kannattaako sinne kirjoitella enää mitää kun asiat keskustellaan normipinossa :/
joo, kerhon ulkopuolisena jäsenenä tunnen kyllä itseni nyt täälläkin ulkopuoliseksi, kun täällä "kiistellään" kerhossa tapahtuneista asioista. :(
Toivottavasti saatte rauhan aikaiseksi ja jatketaan palstailua hyvässä hengessä :)

:LOL:
Ihana :LOL:

Juu Hissukka en mä ketää nimennykkää kuka on ottanu ja mitä ;) (en tajunnukkaa että olin lainannu sun tekstiä tossa alussa) :hug: Siitä nyt on täällä kirjoteltu jo eilisestä asti.. Jokainen huomaa että asia on tullu tänne puolelle ja halusin vaan muistuttaa yleisesti...

:hug: , on siinä juu oma rumbansa, meillä helpotti että mies saatto meijät junassa ihan sisälle asti :wave:
eilen tais olla liikkeellä kaikki suomen lastenvaunut :LOL:
mua ehkä eniten harmitti se, että se vaunutila oli täynnä vaunuja, joita ei käytettymatkan aikana, kun taas itse tarvin niitä nukuttamiseen ja syöttämiseen. ja tiedän että kaikilla on oikeus laittaa ne siihen, mutta kuitenkin harmitti :ashamed: ja sitten niiden lisäks oli vielä 3 pyörätuolia, että ahdasta oli!

--No sitä sun pitää pohtia miks susta tuntuu siltä. Mä todellakin ihan yleisellä tasolla kans ruodin tämän palstan henkeä ja omia tuntemuksia aiheesta, Hissukan aloitukseen liityen
Kyllä musta täälä on välillä kritisoitu ja arvosteltu ihan henkilökohtaisiakin valintoja, tuskin tarvitsee mainita näitä aiheita ja kirjottajia, eiköhän jokainen sen itte tiiä :wave:

Poika on nyt nukkunut jo pari tuntia, hengityskin kuulostaa rauhalliselta :heart: Itsekin vajaan tunnin makoilin, mutta en vaan osaa nukkua päivällä vaikka en öisinkään unta oo saanut :/

Meillä uppoaa sekä soseet että maito :p Poika on erittäin hyvä syömään ja sen myös poskista huomaa =)

Nimensä
poika tunnistaa ja kieltosanaa on nyt muutaman kerran opetettu kun poju siirtelee sellaista pikkupöytää ja ihan ruokapöydän tuolejakin liikuttelee. Pehmeästi oon opettanut, kun ei tuo vielä pahuuksia pääse tekemään, eteneminen on niin hidasta.

Helmiksellä ollut mukava junamatka ;)

eilen tais olla liikkeellä kaikki suomen lastenvaunut :LOL:
mua ehkä eniten harmitti se, että se vaunutila oli täynnä vaunuja, joita ei käytettymatkan aikana, kun taas itse tarvin niitä nukuttamiseen ja syöttämiseen. ja tiedän että kaikilla on oikeus laittaa ne siihen, mutta kuitenkin harmitti :ashamed: ja sitten niiden lisäks oli vielä 3 pyörätuolia, että ahdasta oli!

--meillä oltiin selvemmillä vesillä kun oltiin lemmikkivaunussa, siel ei ollu ruuhkaa :D
Ja ei tosiaan ollu vaunuja mukana mikä helpotti varmasti tilannetta, kaukalo vaan...Mut kyl toi vaunujen kanssa matkustaminen on aikas tuska ihan noilla paikallisjunillakin ruuhka aikaan |O |O |O

Se mummeli otti vielä pojan vähäks aikaa syliin, että "äiti saa levähtää". Onneksi maailmassa on vielä näin ystävällisiä ihmisiä! :heart: :heart:
Tuollainen saa aina hyvälle mielelle =) Tuntuu, että maailmassa ois vaan niin paljon pahaa, että pienetkin "hyvät teot" tuntuvat ihanalta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Se mummeli otti vielä pojan vähäks aikaa syliin, että "äiti saa levähtää". Onneksi maailmassa on vielä näin ystävällisiä ihmisiä! :heart: :heart:
Tuollainen saa aina hyvälle mielelle =) Tuntuu, että maailmassa ois vaan niin paljon pahaa, että pienetkin "hyvät teot" tuntuvat ihanalta =)
--Meilläkin vosi olla junamatka ihan jotain muuta tällä hetkellä kun toi neiti on ollu aikas kiree likka viime aikoina, hammaskipuinen, turhautunut jne.. :wave: . Mustakin on ihanaa että oon saanu aina melkein apuja kun kärryjä on pitäny nostella tms.. :heart:

--niin, ja tässäpä taas sen huomaa miten helposti tulee se tunne ihmiselle että asia koskeekin itseään ja omia valintoja vaikka toinen ihan yleisllä tasolla asiaa kummastelis :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Meillä uppoaa sekä soseet että maito :p Poika on erittäin hyvä syömään ja sen myös poskista huomaa =)
[
--vähän sama homma meillä :LOL:
Mä ihailinkin tuossa, että teidän neidilläkin on istuessa kunnon masu :heart: :LOL: Yksi huoli vähemmän ainakin, kun sapuska maistuu. Kipeänäkin tää poju veteli aamupuuroa oikeen kunnon lautasellisen. Nyt lounaalle, herra heräsi iloisena hymyillen :heart:

--No sitä sun pitää pohtia miks susta tuntuu siltä. Mä todellakin ihan yleisellä tasolla kans ruodin tämän palstan henkeä ja omia tuntemuksia aiheesta, Hissukan aloitukseen liityen
Kyllä musta täälä on välillä kritisoitu ja arvosteltu ihan henkilökohtaisiakin valintoja, tuskin tarvitsee mainita näitä aiheita ja kirjottajia, eiköhän jokainen sen itte tiiä :wave:
Se on varmaan tämä, kun ei ymmärretä arvostelun ja ihmettelyn eroa ;)
Itse kun en ole koskaan kenenkään valintoja arvostellut =)
Mutta joo...itsekin olen yleisellä tasolla pysynyt alusta asti =)

Yhteistyössä