Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:No toisaalta tuo neiti taitaa olla täällä nuorimpia ja on vossiin melko pienikokoinen. Synty 41 + 0 viikolla ja oli 46 cm.
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:meil käytössä pampersin 3, muutama 2kn taitaa tuolla olla vielä jälellä, päiväkäyttöön. pampersit valskaa meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:äippäHki laittakaa siitä tavallisesta terassilaudasta ja käsitelkää ite ruskeeksi (meillä tehty niin)Naapuri laittoi siitä ruskeesta ja ekan kesän jälkeen se oli lähes "väritön" |O
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:äippäHki laittakaa siitä tavallisesta terassilaudasta ja käsitelkää ite ruskeeksi (meillä tehty niin)Naapuri laittoi siitä ruskeesta ja ekan kesän jälkeen se oli lähes "väritön" |O
Ei kuulemma kannata ainakaan ekana kesänä käsitellä, ettei jää tuoreeseen puuhun kosteutta ja lahoo heti hiano terassi.Riippuu kyl vissiin millä käsittelee.
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ukot lähti jokkista kattoo, kohta syötän likan ja sit suunnataan Pasaatiin =) Terppatuloo shoppailuseuraksi mammat![]()
![]()
Piäisköhän lähtee ajelee...hmm se olis sellanen 1h ja vartti. Ei vaan eilen shoppasin tarpeeksi tytölle reiman vaaleanpunaisen välikausihaalarin, pipon, rukkaset, jalkatopposet ja kaikki on nyt niin vaaleanpunaista että
:heart:
Minkäkokosen haalarin ostit? Mä ostin tuolle meijän neidille Remun vaaleenpunasen välikausihaalarin kokoa 74 cm, mutta kotona pohdin, mahtaako olla jo liian pieni ens keväänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie kanssa jos oon prismassa käyny, ni Dailyja oon ostanu ja hyvin pitkälti ovat samanlaisia, kun Pampersit =)
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie kanssa jos oon prismassa käyny, ni Dailyja oon ostanu ja hyvin pitkälti ovat samanlaisia, kun Pampersit =)
Meillä tuli Dailysta järkky vaippaihottuma, nyt ne lojuu tuolla vessan nurkassa |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie kanssa jos oon prismassa käyny, ni Dailyja oon ostanu ja hyvin pitkälti ovat samanlaisia, kun Pampersit =)
Meillä tuli Dailysta järkky vaippaihottuma, nyt ne lojuu tuolla vessan nurkassa |O |O
Hö :/
Pistä tänne ne![]()
Meillä ei oo koskaan ikinä kelleen tullu mitään oireita mistään vaipoista:/ *iso kopkop*
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Prismassa olis aika kivoja 2-osasia pukuja...cirafin, vaaleenpunanen takki ja harmaat housut, vois melkeen ostaaki kevääksi nyt alesta semmosen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Niin ja 80-senttisen puvun ajattelin ostaa, nyt kun mennään jo 74-senttisillä vaatteilla, niin en usko että riittäisi kun syksyyn päästään. Vaikka tuskin tuo koko 80 riittää enää keväällä, mut kuten Jahve taisi sanoa niin saapahan ostaa uuden!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:No toisaalta tuo neiti taitaa olla täällä nuorimpia ja on vossiin melko pienikokoinen. Synty 41 + 0 viikolla ja oli 46 cm.
Minkäs kokonen neito on? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Niin ja 80-senttisen puvun ajattelin ostaa, nyt kun mennään jo 74-senttisillä vaatteilla, niin en usko että riittäisi kun syksyyn päästään. Vaikka tuskin tuo koko 80 riittää enää keväällä, mut kuten Jahve taisi sanoa niin saapahan ostaa uuden!![]()
Teillä onki tosi iso likkaTai siis pitkä.. =) meillä on yks 74cm hamebody ja pakkohan sitä on pitää vaikka se on ihan sairaan ISO |O Varmaan joskus talvella olis sopiva, mutta sillon ei taija oikeen lämmintä olla et viittis enää pitää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:No toisaalta tuo neiti taitaa olla täällä nuorimpia ja on vossiin melko pienikokoinen. Synty 41 + 0 viikolla ja oli 46 cm.
Minkäs kokonen neito on? =)
Huomenna olis vasta 4 kk neuvola. Pitin oikeen käydä ettimässä neuvolakortti (joka ei sit ihan heti löytynytkään meijän huushollista )![]()
Mutta siis 3 kk: 5765 g ja 59 cm
Huomenna raportoin tuoreemmat mitat =)